Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 237 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

problemet som jeg ser det er at der ikke er nok hold med i turneringen, det ville skabe mere ligevægt, det er svært at holde på sit roster nu hvis man har en 5-6 superstjerner, hvor 2-3 af dem skal have nye kontrakter, hvis der var flere hold med ville der ikke være så mange trades, for bare ved at opsamle den rigtige FA ville du kunne rykke langt i rækkerne,

Men ellers er det vel op til hver især hvilken retning man vil gå, men synes nu generelt at draftpicks bliver overvurderet, men det er jo super fedt hvis man finder en spiller der slår igennem,

Bortset fra det er deng og Melo vel tæt på rent aldersmæssigt, tror nu heller ikke Deng bliver så dårlig.

Uanset hvordan man vender og drejer det spiller lønnen også meget ind, men vi skal ikke have mere cap, det er jo det der gør det sjovt at være med,

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

SvupperMaN skrev:
men bare for at spare noget tid, så vent da med at opdatere siderne til draftet er færdigt, så slipper svinet os for dobbelt arbejde..

Vås..- så skal vi vente i 2-3 uger endnu? Ellers tak ;)...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Tjah, jeg havde nu også til enhver tid taget den handel Mads tog, fremfor Vince + 1st round.

Jeg snakkede lidt med Mads i går på MSN, og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg sagde jeg aldrig ville tage handlen i hans situation. Efter lidt kort snak frem og tilbage forklarede Mads, at han ikke havde den vilde tro på Melo, og gerne ville bygge et nyt hold op om folk han troede fuldt ud på, og som han selv valgte.

Så kan man være enig og uenig i den filosofi, som sagt er jeg uenig. Men der er nu engang bedre mening med hans hold ved at bygge op om unge måske stjerner, end en flok etablerede og så Vince der topper nu.

Hvis man sammenligner Deng og Vince får man i øvrigt følgende facit, hvor det er værd at nævne at Deng er 8 år yngre og nok bliver en sjat billigere.

PPG: 4,3 - Vince
RPG: 0,3 - Deng
APG: 2,6 Vince
SPG: 0,3 Vince
BPG: 0,1 Deng

Altså ligger de generelt ret tæt. Når der så ryger to top 10 picks oveni - godt nok sendes Harris væk, så er der altså tale om en noget bedre deal end den aldrende superstjerne, som reelt ville toppe før resten af holdet.

Kurt havde ganske ret da han i sin tid nævnte at det gælder om at bygge op om en blanding. Omvendt, så lever jeg personligt lidt efter en filosofi, hvor målet er at alle topper på samme tid. For hvorfor have 1-2 All-Stars, hvis de topper før de unge leverer? Omvendt, så er der ikke meget ved at have 2-3 unge med super produktion, hvis ingen etablerede hjælper.

Det er altsammen om balance. Jeg er ikke enig med Mads i dette trade, men skulle Melo shoppes, så har han næsten fået fuld valuta - hvilket er svært for den type spillere, og samtidig har han formået at få noget der passer ind i resten af planen.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Christian: Nu var det heller ikke selve Vince kontra Deng jeg snakkede om (selvom jeg personligt helst vil have Vince) - men nærmere begrundelsen - det var ikke at Vince ikke var bedre, men at han var ældre - hvilket i mine øjne er et dumt argument når man kigger på bud...

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Men hvad skulle Mads med Vince? Han ville jo ikke vinde alligevel, så hvorfor ikke prøve at få mere af det kæmpe potentialle hans hold allerede besidder? Det er jo ikke alle hold der lige er i nærheden af at vinde, og ville da langt hellere have et hold hvor jeg kan sige om 2 år har jeg virkelig en chance for at vinde en at have et hold hvor man kan sige nå nu kan jeg ende i midten af D1 de næste 5 år. Desuden er top 10 pick jo noget der aldrig mister værdi, det kan alle spillere i realiteten.

Selvfølgelig skal man ikke blive ved med at skubbe længere og længere ud i fremtiden, men nogen hold skal jo rebuilde. Jeg var selv lidt et "offer" for den der "jeg vil have mere ungt og picks" men nu har jeg omsat flere af de unge og picks til det der forhåbentligt hjælper mig op i D1...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Stefan Nellemoes skrev:
Christian: Nu var det heller ikke selve Vince kontra Deng jeg snakkede om (selvom jeg personligt helst vil have Vince) - men nærmere begrundelsen - det var ikke at Vince ikke var bedre, men at han var ældre - hvilket i mine øjne er et dumt argument når man kigger på bud...

Ja, jeg har også hørt at Artest "er for gammel" 😆 Men selvfølgelig er det ok hvis man spiller for kunne vinde om fem år..... Jeeeeesus...

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Stefan Nellemoes skrev:

SvupperMaN skrev:
men bare for at spare noget tid, så vent da med at opdatere siderne til draftet er færdigt, så slipper svinet os for dobbelt arbejde..

Vås..- så skal vi vente i 2-3 uger endnu? Ellers tak ;)...

Det bliver stadigvæk samme stykke arbejde der skal laves, men det kommer jo bare til at hobe sig op.. lidt ligesom en opvask, det er da bedre at tage lidt efter lidt end at vente til den bliver grøn og muggen og vælter udover køkkenbordet.. så mange timer kan det vel heller ikke tage? Hvis jeg får admin-tools så vil jeg da med glæde ordne den sag indenfor 1-2 dage. :noidea

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hehe... jo, det tager ret mange timer. Samtlige spillere skal have nye lønninger intastet, og derefter skal koderne flyttes rundt.

Ro på knægte, som sagt, jeg arbejder på sagen, har bare ikke oploaded noget endnu!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Der arbejdes pt. på sagerne... Nogen holdsider er fuldt opdateret. Andre mangler lidt små justeringer, men det kommer langsomt. Nogen holdsider vil ikke få deres nye rookies på lige med det samme og draftpicks vil også komme på når alle de andre ting er fixet (vi har alligevel en oversigt over årets draft som pt. er det vigtigste). Så rookies og draftpicks må man lige vente lidt på 🙂

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Godt at der sker noget... Selvfølgelig er draften vigtigst, men holdsiderne er nærmest ligeså vigtige. Umuligt at handle uden at kunne se opdaterede sider.

PS. Stefan, du burde skamme dig med det bud du kom med 😉

ReferencerSide 237 af 635Reference