Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 236 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

MVP eller ej, han rangerer stadig som 4. bedste center ifølge de spaniere jeg har snakket med.

Næh, jeg fanger den sq ikke.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Kurt kunne ikke have fået ham i 2 runde, får jeg havde taget ham med mit senere pick i 1 runde, tror han bliver startet efter all star break.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Men han kunne have fået ham lavere end 10... og var Gasol gået i draften i år i stedet for sidste havde han imo ikke været et top 10 pick. Lad os nu se, kan væer Kurt griner smøret når Gasol snitter en double double til januar og viser super takter... Men jeg tvivler....

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

wtf... Gasol som 10'er?

Jeg havde kigget på ham med mit pick# 28 - men tror ikke han bliver en topspiller - og end ikke i top10 af årets muligheder...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

ROY:

1) Beasley
2) Gasol
3) Westbrook

X) Oden bliver skadet igen...

:hug: .... jeg havde kun to picks hvor jeg kunne lande Gasol, og det er 10 og 12... og den anden jeg vil ha' er der temmelig sikkert også ved nr. 12.. Gasol, var jeg for usikker på om han ville være der ift ham jeg nupper med nr. 12. Såååå, eneste anden mulighed var at trade ned i draftet og få lidt mere ved siden af, men så tænkte jeg... næææ, skidt med det, så er der bare det mere til de andre (jeg er jo gavmild). --- eller også har jeg bare ikke haft tid til at snakke trades.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
ROY:

1) Beasley
2) Gasol
3) Westbrook

X) Oden bliver skadet igen...

:hug: .... jeg havde kun to picks hvor jeg kunne lande Gasol, og det er 10 og 12... og den anden jeg vil ha' er der temmelig sikkert også ved nr. 12.. Gasol, var jeg for usikker på om han ville være der ift ham jeg nupper med nr. 12. Såååå, eneste anden mulighed var at trade ned i draftet og få lidt mere ved siden af, men så tænkte jeg... næææ, skidt med det, så er der bare det mere til de andre (jeg er jo gavmild). --- eller også har jeg bare ikke haft tid til at snakke trades.

Heh, jeg synes egentlig at det var ganske skarpt snuppet.. havde slet ikke set at han havde skrevet kontrakt for opkommende sæson.. men hvem ved hvor god han kan blive.. Harvey Grant var jo f.eks ikke just en Horace.. 😉

Tillad mig lige at citere mig samt Kurt fra tidligere i denne tråd:

En ting jeg ikke forstår..- alle de forholdsvis nye spillere, vil end ikke røre ved spillere der er over 28 år gamle...

Tror I virkelig, at I kan vinde ved hele tiden at få unge spillere

Det er en udpræget sophomore fejl at gå alt for meget efter de unge... Man starter med at satse på All-Stars, for så at gå helt bananas over rookier og potentiale.

Der skal så absolut en kombination til, hvor man har et par store veletablerede stjerner - de "gamle" drenge som netop Vince og Garnett og JO etc. de koster ... jo joooo, men de leverer fandme også og det er der brug for. Samtidig vil en VC eller KG (samt mange andre som dem) jo stadig levere om 2-3 år, og det er jo en evighed i fantasy.

Nu ser man så fejlen igen..- selvom de nye unge BLEV advaret..

Som udgangspunkt er der ikke tale om voldtægt på åben gade, men Deng vil blive en dyr herre næste år, og bliver næppe aldrig nogensinde samme fantasystud som Melo.

Jeg havde selv interesse i Melo, men det er nu ikke grunden til at jeg er utilfreds - det handler mere om, at vi advarer og advarer mod at satse på unge folk - og kort efter, sender en rookie-GM en ung etableret stjerne i Melo væk for endnu yngre kræfter og picks, ingen ved hvad bringer.

Jeg havde også små 70 bud sammenlagt på Melo, hvilket var koncentreret om Vince Carter (21-6-5) + et 1. runde pick - men Vince var "for gammel" - og det er dét jeg hæfter mig ved. At de fleste nyere GMs mener at man SKAL holde sig fra spillere over 26 år.

... og i øvrigt er det ved at være lidt kritisabelt at holdsiderne endnu ikke er opdateret.

Jeg har fuld forståelse for, at de 2-3 herrer har travlt, også i privaten - men vi taler altså om to uger siden vi fik lov til at handle, og har I brug for hjælp, så lad os andre give en hånd med.

Det er lidt frustrerende ikke at kunne se opdaterede holdsider hos de andre :).

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Som udgangspunkt er der ikke tale om voldtægt på åben gade, men Deng vil blive en dyr herre næste år, og bliver næppe aldrig nogensinde samme fantasystud som Melo.

Der er jeg ikke enig... Jeg vil ligeså godt ha' Deng som Melo, og tror rent faktisk at Deng bliver bedre end Melo i fantasy.

... og i øvrigt er det ved at være lidt kritisabelt at holdsiderne endnu ikke er opdateret.

Jeg har fuld forståelse for, at de 2-3 herrer har travlt, også i privaten - men vi taler altså om to uger siden vi fik lov til at handle, og har I brug for hjælp, så lad os andre give en hånd med.

Det er lidt frustrerende ikke at kunne se opdaterede holdsider hos de andre

Det er super irriterende... Svinet skrev ellers at man skulle skrive sine ændringer, og så ville han ordne det.

MEGET svært at handle når man ikke kan se de andre rosters.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

men bare for at spare noget tid, så vent da med at opdatere siderne til draftet er færdigt, så slipper svinet os for dobbelt arbejde..

ReferencerSide 236 af 635Reference