Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 235 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

bozzy skrev:
Hvor svært kan det være at give den en go - eller no go ?

Under alle omstændigheder mener jeg at vedkommende der draftede (en spiller der ikke officielt er hans) bør springes over, da det jo er et brud på reglerne.

Altså nu er det ikke første gang der draftes på baggrund af et trade i KL's historie, så hvorfor man skal springe manden over er da overhovedet ikke logisk.

Der må en hurtig beslutning til, så kan enten Jenner der oprindeligt havde picket bruge det, eller også kan Zonker fortsætte.

Men ingen ko på isen, der er mere end to måneder til sæsonstart, så mon ikke vi liiige når det hele.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så er der løst op for situationen.

For at forretningsudvalget skal give bare lidt mening, så skal vi også tage os seriøst af alle sager. For at undgå sådan et diktatorstyre, er vores approach meget ofte at indhente begrundelser fra folk når vi er i tvivl. På den måde kan vi udtrykke vores bekymringer/forundring, påpege eventuelt oversete faldgruber og få en føler på om de indvolverede GMere selv har gjort sig grundige overvejelser inden tradet.

Vi har ikke haft denne situation før - som Miller31 påpeger - og jeg synes egentlig fremgangsmåden er ok, og kunne danne grundlag for fremtidige sager.

Ingen mister i mine øjne noget ved at draftet suspenderes for et par dage, da man allgievel ikke præcist kan regne med noget tidspunkt for ens tur.

Hvis nogen skulle have glemt det, så er Forretningsudvalget jo sat i verden for at dæmme op for fremtidig skævvridning af ligaen, og da vi er glade amatører kan vi ikke sidde parat ved PCen 24/7, så alle sager ofte tage en dag eller to. Der skal jo lige PBes mellem medlemmerne i udvalget og de indvolverede GMere.

Men kom endelig med mere feedback på metoden, vi kan jo sagtens ændre opsætningen for fremtiden hvis det er det vi vil.

Mvh. Anders

Jeg synes det er nuser når der gøres således..:hug:

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ingen ko på isen, men gerne lidt opdatering på handels siden og ens holdsidermen fuldt forståeligt at folk har andre ting at tage sig til.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

madsberggreen skrev:
Jeg er ked af at have udsat draftet - Jeg er den ene part i den trade der diskuteres, og kan kun undskylde situationen med min egen noobaliciousness inden for gamet: Efter at mig og min trade-partner var kommet til enighed om byttet, ville jeg jo netop bare drafte så hurtigt som muligt så i andre kunne komme videre i programmet.

Situationen er altså opstået på baggrund af uvidenhed, og ikke ond vilje, så bær over med mig.

EDIT: Jeg er næsten tilbøjlig til at ville opfordre til, at traden bare bliver underkendt så vi kan komme videre i draft-programmet - Så kan jeg og min partner jo genoptage snakken under mindre pressede omstændigheder.

Ingen bovine kreature på det frosne vand Mads...

Ingen fejl eller dumheder er begået, bare en situation som Svinet så rigtig siger, vi ikke helt har været ude for før... sådan har jeg aldrig fået den før som en Fru Bjerrehus en gang sagde.

Vi har gang i draftet igen og ingen har fået svedet snuden... så glad smil på alle .. også GM Hansen den fængslende 😉

Jeg drafter for GM Carstens (og mig selv) i løbet af eftermiddagen hvis ikke Carstens selv har rykket (han har givet mig besked om hvem han vil ha' og var usikker på om han var ved PC senere.

Så hvis ikke før, så er GM Strand på klokken sent i eftermiddag.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Super, nogle i kepper league der er interesseret i super spillerne J. Kidd og Sheed

Oplevede vi lige Kurt lave noget dumt??? Troede aldrig det skulle ske, men helt ærligt?

Gasol kunne landes langt nede i 2. runde.

Og har i øvrigt slet ikke skabt sig et stort navn i europæisk basket, hvor han har været en halv-middelmådig center. Jeg er mildest talt i chok, troede aldrig jeg helt ærligt skulle være uforstående overfor et Kurt-move 😮

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Miller31 skrev:
Oplevede vi lige Kurt lave noget dumt??? Troede aldrig det skulle ske, men helt ærligt?

Gasol kunne landes langt nede i 2. runde.

Og har i øvrigt slet ikke skabt sig et stort navn i europæisk basket, hvor han har været en halv-middelmådig center. Jeg er mildest talt i chok, troede aldrig jeg helt ærligt skulle være uforstående overfor et Kurt-move 😮

x2

En meget uatletisk center som i lang tid ikke rigtigt formåede at gøre det store væsen af sig i Europa. Wow Kurt, for første gang er jeg sgu i tvivl mht. et af dine moves... Der er langt størrere talenter til stede, og Gasol kunne du have landet i 20erne imo...

Du skal nok finde en måde at vinde ligaen på igen igen hehe, men det der move var en fejl vil jeg sige 😉

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Gasol blev da ACB MVP i år

Men var han egentlig ikke draftet sidste år?

hehe jeg havde faktisk tænk mig at tage ham som FA hvis han stadig var ledig til den tid

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jo han blev draftet sidste år, men i draftet kan man jo også tage FAs (Svinet tog fx. Navarro sidste år). Det hele står i forfatningen 😉

ReferencerSide 235 af 635Reference