NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2008, 11:43Oprindeligt skrevet af: NBA KapJuuuhuuuuuuuuuuu, jak tak, saadan (Og hvad man nu ellers kan raabe)! More $$$, det var dejligt!:D
Juuuhuuuuuuuuuuu, jak tak, saadan (Og hvad man nu ellers kan raabe)! More $$$, det var dejligt!:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2008, 22:26Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Hold da op, så blev der alligevel noget mere i posen end jeg havde troet (for andet år i træk)... og vores salary cap i NBAiKL kommer jo til at runde de 70 Mil. ... der er nok nogen GM'ere der ånder lettet lidt op lige nu 😉Er der sådan et ca.-beløb vi kan begynde at regne med allerede nu? 🙂
Danish TWolf skrev:
Hold da op, så blev der alligevel noget mere i posen end jeg havde troet (for andet år i træk)... og vores salary cap i NBAiKL kommer jo til at runde de 70 Mil. ... der er nok nogen GM'ere der ånder lettet lidt op lige nu 😉
Er der sådan et ca.-beløb vi kan begynde at regne med allerede nu? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2008, 22:34Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTjek forfatningen... 😀
Paragraf 6 om salary cap, nu er det officielle beløb jo oplyst.
Tjek forfatningen... 😀
Paragraf 6 om salary cap, nu er det officielle beløb jo oplyst.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2008, 23:20Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Tjek forfatningen... 😀Paragraf 6 om salary cap, nu er det officielle beløb jo oplyst.
Hvis man skal alt andet end at addere eller subtrahere er jeg lidt lost.. (og for doven)...kan i ik bare sige det?:P
Kapitalistsvin skrev:
Tjek forfatningen... 😀Paragraf 6 om salary cap, nu er det officielle beløb jo oplyst.
Hvis man skal alt andet end at addere eller subtrahere er jeg lidt lost.. (og for doven)...kan i ik bare sige det?:P
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2008, 7:18Oprindeligt skrevet af: Pacersmener det er ca. 70,4 mil.
mener det er ca. 70,4 mil.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2008, 8:55Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Seriøst.. Hvor svært kan det være? Find NBAs præcise Cap for næste sæson og gang den med 1.20... Jøses...
KnatLouie skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Seriøst.. Hvor svært kan det være? Find NBAs præcise Cap for næste sæson og gang den med 1.20... Jøses...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2008, 21:54Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
KnatLouie skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Hvis jeg ville lave matematik i min sommerferie, havde jeg meldt mig til et kursus.. 😉 - men fair nok, går bare ud fra ca. 70 millioner.
Stefan Nellemoes skrev:
KnatLouie skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Hvis jeg ville lave matematik i min sommerferie, havde jeg meldt mig til et kursus.. 😉 - men fair nok, går bare ud fra ca. 70 millioner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2008, 10:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDRAFTET ER MIDLERTIDIGT SUSPENDERET... DA SIDSTE DRAFTPICK ER FORETAGET MED BAGGRUND I EN HANDEL DER IKKE ER GODKENDT ENDNU!
Stadig ikke godkendt..?
Lad os høre hvilken handel det drejer sig om, selvom jeg har en lumsk mistanke - og i så fald vil komme med en WTF til den 😮 ...
DRAFTET ER MIDLERTIDIGT SUSPENDERET... DA SIDSTE DRAFTPICK ER FORETAGET MED BAGGRUND I EN HANDEL DER IKKE ER GODKENDT ENDNU!
Stadig ikke godkendt..?
Lad os høre hvilken handel det drejer sig om, selvom jeg har en lumsk mistanke - og i så fald vil komme med en WTF til den 😮 ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2008, 10:49Oprindeligt skrevet af: bozzyHvor svært kan det være at give den en go - eller no go ?
Under alle omstændigheder mener jeg at vedkommende der draftede (en spiller der ikke officielt er hans) bør springes over, da det jo er et brud på reglerne.
Hvor svært kan det være at give den en go - eller no go ?
Under alle omstændigheder mener jeg at vedkommende der draftede (en spiller der ikke officielt er hans) bør springes over, da det jo er et brud på reglerne.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2008, 11:07Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg er ked af at have udsat draftet - Jeg er den ene part i den trade der diskuteres, og kan kun undskylde situationen med min egen noobaliciousness inden for gamet: Efter at mig og min trade-partner var kommet til enighed om byttet, ville jeg jo netop bare drafte så hurtigt som muligt så i andre kunne komme videre i programmet.
Situationen er altså opstået på baggrund af uvidenhed, og ikke ond vilje, så bær over med mig.
EDIT: Jeg er næsten tilbøjlig til at ville opfordre til, at traden bare bliver underkendt så vi kan komme videre i draft-programmet - Så kan jeg og min partner jo genoptage snakken under mindre pressede omstændigheder.
Jeg er ked af at have udsat draftet - Jeg er den ene part i den trade der diskuteres, og kan kun undskylde situationen med min egen noobaliciousness inden for gamet: Efter at mig og min trade-partner var kommet til enighed om byttet, ville jeg jo netop bare drafte så hurtigt som muligt så i andre kunne komme videre i programmet.
Situationen er altså opstået på baggrund af uvidenhed, og ikke ond vilje, så bær over med mig.
EDIT: Jeg er næsten tilbøjlig til at ville opfordre til, at traden bare bliver underkendt så vi kan komme videre i draft-programmet - Så kan jeg og min partner jo genoptage snakken under mindre pressede omstændigheder.