Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 234 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Juuuhuuuuuuuuuuu, jak tak, saadan (Og hvad man nu ellers kan raabe)! More $$$, det var dejligt!:D

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Hold da op, så blev der alligevel noget mere i posen end jeg havde troet (for andet år i træk)... og vores salary cap i NBAiKL kommer jo til at runde de 70 Mil. ... der er nok nogen GM'ere der ånder lettet lidt op lige nu 😉

Er der sådan et ca.-beløb vi kan begynde at regne med allerede nu? 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Tjek forfatningen... 😀

Paragraf 6 om salary cap, nu er det officielle beløb jo oplyst.

Kapitalistsvin skrev:
Tjek forfatningen... 😀

Hvis man skal alt andet end at addere eller subtrahere er jeg lidt lost.. (og for doven)...kan i ik bare sige det?:P

Oprindeligt skrevet af: Pacers

mener det er ca. 70,4 mil.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KnatLouie skrev:

Kapitalistsvin skrev:
Tjek forfatningen... 😀

Hvis man skal alt andet end at addere eller subtrahere er jeg lidt lost.. (og for doven)...kan i ik bare sige det?:P

Seriøst.. Hvor svært kan det være? Find NBAs præcise Cap for næste sæson og gang den med 1.20... Jøses...

Stefan Nellemoes skrev:

KnatLouie skrev:

Kapitalistsvin skrev:
Tjek forfatningen... 😀

Seriøst.. Hvor svært kan det være? Find NBAs præcise Cap for næste sæson og gang den med 1.20... Jøses...

Hvis jeg ville lave matematik i min sommerferie, havde jeg meldt mig til et kursus.. 😉 - men fair nok, går bare ud fra ca. 70 millioner.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

DRAFTET ER MIDLERTIDIGT SUSPENDERET... DA SIDSTE DRAFTPICK ER FORETAGET MED BAGGRUND I EN HANDEL DER IKKE ER GODKENDT ENDNU!

Stadig ikke godkendt..?

Lad os høre hvilken handel det drejer sig om, selvom jeg har en lumsk mistanke - og i så fald vil komme med en WTF til den 😮 ...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Hvor svært kan det være at give den en go - eller no go ?

Under alle omstændigheder mener jeg at vedkommende der draftede (en spiller der ikke officielt er hans) bør springes over, da det jo er et brud på reglerne.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg er ked af at have udsat draftet - Jeg er den ene part i den trade der diskuteres, og kan kun undskylde situationen med min egen noobaliciousness inden for gamet: Efter at mig og min trade-partner var kommet til enighed om byttet, ville jeg jo netop bare drafte så hurtigt som muligt så i andre kunne komme videre i programmet.

Situationen er altså opstået på baggrund af uvidenhed, og ikke ond vilje, så bær over med mig.

EDIT: Jeg er næsten tilbøjlig til at ville opfordre til, at traden bare bliver underkendt så vi kan komme videre i draft-programmet - Så kan jeg og min partner jo genoptage snakken under mindre pressede omstændigheder.

ReferencerSide 234 af 635Reference