NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:20Oprindeligt skrevet af: wukhanghehe. Just call me Isiah
hehe. Just call me Isiah
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:21Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet kan godt være at jeg overdrev lidt da jeg skrev at du ødelagde dit hold :D..
Ikke desto mindre, er jeg lidt bange på dine vegne, du kunne have fået langt bedre instant impact, som man må sige du kunne bruge - som mange af os andre...
Det kan godt være at jeg overdrev lidt da jeg skrev at du ødelagde dit hold :D..
Ikke desto mindre, er jeg lidt bange på dine vegne, du kunne have fået langt bedre instant impact, som man må sige du kunne bruge - som mange af os andre...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:26Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg har brug for en SF og i starten udtænkte jeg mig en Anthony Randolph, men da jeg så han røg så meget ned i den rigtige NBA draft, regner jeg så med han ikke får så mange minutter, jeg havde så valget mellem Joe Alexander og Gallinari.
Jeg har set Gallinari spille en eller to kampe, og synes han klarede det godt, derfor røg valget på ham, da Alexander alligevel skal spille bag Richard Jefferson og Desmond Mason
Jeg har brug for en SF og i starten udtænkte jeg mig en Anthony Randolph, men da jeg så han røg så meget ned i den rigtige NBA draft, regner jeg så med han ikke får så mange minutter, jeg havde så valget mellem Joe Alexander og Gallinari.
Jeg har set Gallinari spille en eller to kampe, og synes han klarede det godt, derfor røg valget på ham, da Alexander alligevel skal spille bag Richard Jefferson og Desmond Mason
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:30Oprindeligt skrevet af: JennerKan ikke lade hver med at drille, men fedt at du efterlader alle guardsne på bordet når du har Earl Watson og Telfair :roll
Desuden vil jeg personligt mene at expansion hold bør drafte efter best player available og ikke efter need da expansion hold som regel har brug for det hele...
Kan ikke lade hver med at drille, men fedt at du efterlader alle guardsne på bordet når du har Earl Watson og Telfair :roll
Desuden vil jeg personligt mene at expansion hold bør drafte efter best player available og ikke efter need da expansion hold som regel har brug for det hele...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:32Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg har også Acie Law
Jeg har også Acie Law
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:35Oprindeligt skrevet af: JennerAh ja glemte jeg lige, han kommer jo til at få masser minutter på det unge Atlanta hold... Nå nej, var der ikke noget med at Mike Bibby blev tradet dertil? = bye bye Acie Law hehe 😉
Ah ja glemte jeg lige, han kommer jo til at få masser minutter på det unge Atlanta hold... Nå nej, var der ikke noget med at Mike Bibby blev tradet dertil? = bye bye Acie Law hehe 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:37Oprindeligt skrevet af: wukhanghehe. Acie is the future.
Bibby blir garanteret skadet og misser en håndfuld kampe
hehe. Acie is the future.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:39Oprindeligt skrevet af: Miller31wukhang skrev:
Bibby blir garanteret skadet og misser en håndfuld kampeYeah, manden der 4 af de sidste 5 sæsoner har spillet +80 kampe misser helt sikkert meget af sæsonen.
Men ja, en håndfuld starter er vel mere end Law kan håbe på 😉
wukhang skrev:
Yeah, manden der 4 af de sidste 5 sæsoner har spillet +80 kampe misser helt sikkert meget af sæsonen.
Men ja, en håndfuld starter er vel mere end Law kan håbe på 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2008, 2:06Oprindeligt skrevet af: Gaflenhvem fanden ska jeg drafte bud på mit pick nu !
hvem fanden ska jeg drafte bud på mit pick nu !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2008, 8:12Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHold da op, så blev der alligevel noget mere i posen end jeg havde troet (for andet år i træk)... og vores salary cap i NBAiKL kommer jo til at runde de 70 Mil. ... der er nok nogen GM'ere der ånder lettet lidt op lige nu 😉
Hold da op, så blev der alligevel noget mere i posen end jeg havde troet (for andet år i træk)... og vores salary cap i NBAiKL kommer jo til at runde de 70 Mil. ... der er nok nogen GM'ere der ånder lettet lidt op lige nu 😉