NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 13:37Oprindeligt skrevet af: wukhangDamn, kunne ellers være nice hvis man draftede efter alle de summercamps var færdige eller igang, det gir lidt et bedre overblik
Damn, kunne ellers være nice hvis man draftede efter alle de summercamps var færdige eller igang, det gir lidt et bedre overblik
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 14:39Oprindeligt skrevet af: KnatLouieOkay, nu hvor draftet er skudt igang, vil i så ikke være søde at opdatere draft-rækkefølge iht. de handler der blevet lavet for nyligt? Lidt uoverskueligt at holde styr på hvem der står til at drafte, når der er blevet tradet picks rundt omkring.. (jeg står f.eks. selv et par picks højere oppe end hvad der fremgår af listen).
Ved godt i har travlt, men så hellere vente lidt med holdside-updates, og fokusér lidt mere på at få opdateret draft-siden..:P
Okay, nu hvor draftet er skudt igang, vil i så ikke være søde at opdatere draft-rækkefølge iht. de handler der blevet lavet for nyligt? Lidt uoverskueligt at holde styr på hvem der står til at drafte, når der er blevet tradet picks rundt omkring.. (jeg står f.eks. selv et par picks højere oppe end hvad der fremgår af listen).
Ved godt i har travlt, men så hellere vente lidt med holdside-updates, og fokusér lidt mere på at få opdateret draft-siden..:P
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 14:42Oprindeligt skrevet af: wukhangDet også lidt underligt at glo på der står Draft 2007
Det også lidt underligt at glo på der står Draft 2007
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 15:33Oprindeligt skrevet af: wukhangSå det Jones tur til at drafte, men er det ikke noget med han er i USA?
Hvad hvis han ikke når den 24 timers regel?
Kommer Jack Bauer så? hehe
Så det Jones tur til at drafte, men er det ikke noget med han er i USA?
Hvad hvis han ikke når den 24 timers regel?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 15:50Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesLur mig om ikke han har bedt en anden - evt. Commish - til at drafte for ham, og lur mig om ikke det er Mayo der bliver draftet :what
Lur mig om ikke han har bedt en anden - evt. Commish - til at drafte for ham, og lur mig om ikke det er Mayo der bliver draftet :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 15:51Oprindeligt skrevet af: Miller31wukhang skrev:
Så det Jones tur til at drafte, men er det ikke noget med han er i USA?Hvad hvis han ikke når den 24 timers regel?
Kommer Jack Bauer så? heheSå må næste mand blot drafte.
Man kan finde mange svar i forfatningen ellers 😉
wukhang skrev:
Så det Jones tur til at drafte, men er det ikke noget med han er i USA?Hvad hvis han ikke når den 24 timers regel?
Så må næste mand blot drafte.
Man kan finde mange svar i forfatningen ellers 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 16:57Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKnatLouie skrev:
Okay, nu hvor draftet er skudt igang, vil i så ikke være søde at opdatere draft-rækkefølge iht. de handler der blevet lavet for nyligt? Lidt uoverskueligt at holde styr på hvem der står til at drafte, når der er blevet tradet picks rundt omkring.. (jeg står f.eks. selv et par picks højere oppe end hvad der fremgår af listen).Ved godt i har travlt, men så hellere vente lidt med holdside-updates, og fokusér lidt mere på at få opdateret draft-siden..:P
Ups, det var mig, jeg havde ikke fået dit lille bytte med på listen, alle de andre handler skulle være registreret i draftrækkefølgen går jeg stærkt ud fra... hvis nogen mener annorlunde så råb lige højt herinde eller i en PB.
KnatLouie skrev:
Okay, nu hvor draftet er skudt igang, vil i så ikke være søde at opdatere draft-rækkefølge iht. de handler der blevet lavet for nyligt? Lidt uoverskueligt at holde styr på hvem der står til at drafte, når der er blevet tradet picks rundt omkring.. (jeg står f.eks. selv et par picks højere oppe end hvad der fremgår af listen).Ved godt i har travlt, men så hellere vente lidt med holdside-updates, og fokusér lidt mere på at få opdateret draft-siden..:P
Ups, det var mig, jeg havde ikke fået dit lille bytte med på listen, alle de andre handler skulle være registreret i draftrækkefølgen går jeg stærkt ud fra... hvis nogen mener annorlunde så råb lige højt herinde eller i en PB.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 17:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Ved godt i har travlt, men så hellere vente lidt med holdside-updates, og fokusér lidt mere på at få opdateret draft-siden..:PFandme nej - jeg vil have holdside-updates NU!!!!11 shift + one
KnatLouie skrev:
Fandme nej - jeg vil have holdside-updates NU!!!!11 shift + one
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 17:53Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
KnatLouie skrev:
Ved godt i har travlt, men så hellere vente lidt med holdside-updates, og fokusér lidt mere på at få opdateret draft-siden..:PFandme nej - jeg vil have holdside-updates NU!!!!11 shift + one
Hehe, ja jeg mente heller ikke at vi *ikke* skulle få holdside updates nu, men blot at draft-listen havde *lidt* højere prioritet.. har alligevel mit hold + opdaterede lønninger på et excel-ark, så det er mest bare for syns skyld at siderne på nbainfo skal opdateres.. (og så selvfølgelig så man kan se hvilke spillere der er på de andre hold osv)
Stefan Nellemoes skrev:
KnatLouie skrev:
Hehe, ja jeg mente heller ikke at vi *ikke* skulle få holdside updates nu, men blot at draft-listen havde *lidt* højere prioritet.. har alligevel mit hold + opdaterede lønninger på et excel-ark, så det er mest bare for syns skyld at siderne på nbainfo skal opdateres.. (og så selvfølgelig så man kan se hvilke spillere der er på de andre hold osv)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2008, 23:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDer fik Wuk lige ødelagt sit hold de næste par år med sit pick der bar præg af glæde for Knicks...
Han kan blive god, men jeg havde personligt ikke snuppet ham så højt oppe som 2. divi hold..
Der fik Wuk lige ødelagt sit hold de næste par år med sit pick der bar præg af glæde for Knicks...
Han kan blive god, men jeg havde personligt ikke snuppet ham så højt oppe som 2. divi hold..