Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 231 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

SvupperMaN skrev:
Nej nej nej.. det mener du ikk seriøst.. nu har du 24 timer til at vælge din spiller eller mister du dit pick.. længere er den ikk, hvis du vil udskyde draftet så kan du gøre det næste sæson, for vi kunne jo heller ikk rykke trade frem..
Det pisser mig seriøst lidt af det her.. nu har jeg siddet og ventet på den her dag siden draft rækkefølgen blev sat, så synes virkelig at det er langt ude at vi skal vente yderligere 2 dage før vi starter!!

Fald lige ned.... Kurt gør et kæmpe arbejde (som nærmest INGEN andre ville gide og påtage sig) og det er trods alt ikke jordens undergang at vente i sølle 48 timer, sæsonen starter til friggin oktober!!!!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

SvupperMaN skrev:
Nej nej nej.. det mener du ikk seriøst.. nu har du 24 timer til at vælge din spiller eller mister du dit pick.. længere er den ikk, hvis du vil udskyde draftet så kan du gøre det næste sæson, for vi kunne jo heller ikk rykke trade frem..
Det pisser mig seriøst lidt af det her.. nu har jeg siddet og ventet på den her dag siden draft rækkefølgen blev sat, så synes virkelig at det er langt ude at vi skal vente yderligere 2 dage før vi starter!!

Skal vi ikke lige klappe i? Det påvirker jo intet på hele gameplayet.

Og er du så utilfreds og vil have alting efter dit hoved, så må du sq ærlig talt starte din egen liga. Det betyder jo ikke en skid det her!

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:

SvupperMaN skrev:

Skal vi ikke lige klappe i? Det påvirker jo intet på hele gameplayet.

Og er du så utilfreds og vil have alting efter dit hoved, så må du sq ærlig talt starte din egen liga. Det betyder jo ikke en skid det her!

Haha, slap nu af gutter.. vi har jo mere eller mindre hele sommerferien til at få det her draft overstået.. personligt kan jeg godt lide at det trækker lidt ud, så man kan nå at læse endnu flere scouting-reports osv inden man skal vælge.. 🙂

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Rolig nu, vi har helt til Oktober:D tid er ikke lige det vi mangler...

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg vil skide på draftet (se mine manglende picks) - men derimod bliver tirsdag spændende, da salarycappen bliver oplyst dér - og med det beløb der bliver talt om, som dog er en smule optimistisk, vil det med de 20% oveni i NBAiKL regi betyde en NBAiKL salary cap på $68 millioner..- hvilket jeg absolut ikke ville græde over :D..

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hey gutter,

jeg er som Kurt haengt rimelig meget op, meeeen holdsiderne ER in the works. Tag jeres tid med draftet, nyd det... (sagde hun ogsaa i gaar)... alle har alligevel 24 timer til et pick. Det her er ingen action liga, det er et langstrakt strategispil om noget.

Skal i have action, saa kast jer ud i nogle tradeforhandlinger med mig. Er interesseret i picks, om ikke andet saa i 2009. Chris Paul og Rudy Gay er fuldstaendig untouchable, men ellers gi det et go guys.

Der er ikke de store huller i rosteret, og har fuld tiltro til potentialet af samtlige smaanavne paa baenken, men et stort trade, der rusker op i rosteret er bestemt fristende.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Vi skal også have det draft til at tage noget tid, når det er slu sker der ikke en disse i flere måneder, så lad det tage den tid det tager, ligesom en god klovborg,

Nice med salary cap

Stefan Nellemoes skrev:
Jeg vil skide på draftet (se mine manglende picks) - men derimod bliver tirsdag spændende, da salarycappen bliver oplyst dér - og med det beløb der bliver talt om, som dog er en smule optimistisk, vil det med de 20% oveni i NBAiKL regi betyde en NBAiKL salary cap på $68 millioner..- hvilket jeg absolut ikke ville græde over :D..

Cappen bliver først offentligjort den 27. Stefan 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Cappen i NBAiKL er NBAs cap + 20% - og NBAs cap bliver offentliggjort i aften - og så er det bare at tage cappen og gange den med 1.20 - og så har man NBAiKLs cap - uden at commish oplyser det ;)...

Ah ja den havde lige overset:emb

ReferencerSide 231 af 635Reference