Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 230 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jenner skrev:
Ingen udmelding eller hype om draftet? hvad sker der hehe?

Well, jeg kan sige så meget at jeg pønser lidt på at prøve at hente Fistfighters pick, men ved at det nok kommer til at koste mig meget mere end jeg vil give, så har lidt opgivet ævred allerede nu, hehe.. pick #8 er heller ikke nogen sure thing, såsom pick 1-6 f.eks. er det..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hehe det eneste der er sure i det her draft er vel 1-2 og til dels 3... Derfor folk som Bayless, Lopez, Randolph som alle har ligget 4-6 fx er røget ned som 10, 11 og 14....

Og du skal være velkommen til at byde på picket 😉 Behøver ikke at opgive på forhånd, måske har du en spiller jeg er håbløst forelsket i fx 😉

Oprindeligt skrevet af: Svupper

nu må du liiiige vågne op kurt.. jeg vil igang med at drafte 😀

og nu er klokken så 13.. skal vi igang med det draft idag eller hva?:noidea

Oprindeligt skrevet af: Miller31

KnatLouie skrev:

Jenner skrev:
Ingen udmelding eller hype om draftet? hvad sker der hehe?

Well, jeg kan sige så meget at jeg pønser lidt på at prøve at hente Fistfighters pick, men ved at det nok kommer til at koste mig meget mere end jeg vil give, så har lidt opgivet ævred allerede nu, hehe.. pick #8 er heller ikke nogen sure thing, såsom pick 1-6 f.eks. er det..

Det hedder 1-3 hvorefter 4-13 reelt er helt jævnbyrdige i dette draft. Af samme årsag er de spillere blevet kastet frem og tilbage i alle mocks siden februar.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

SvupperMaN skrev:
og nu er klokken så 13.. skal vi igang med det draft idag eller hva?:noidea

Skal vi nu ikke lige tage en chiller.

Det skulle være startet for en time siden, og det skader vel ingen at vente. Så har du også mere tid til at researche 🙂

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja bare lad tiden gå venter på et trade går igennem, så ingen alarm herfra, men bliver helt sikkert spændende

hva skal jeg researche? jeg skal bare tage ham som kurt ikk tager.. længere er den ikk 😀

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Tjek jeres PB'ere... Kurt er ikke bare langsom, han har helt glemt at det var i dag 🙁 Godt nok pinligt, ikke at ha' styr på ens egen liga :emb

Jeg sætter tråden op og skubber lige starten små 2 dage, så ingen bliver overrasket (ku' være andre end mig var ude af fokus ??). Undskylder mange gange, men beholder stadig mit nr. 1 pick :hug:

Nej nej nej.. det mener du ikk seriøst.. nu har du 24 timer til at vælge din spiller eller mister du dit pick.. længere er den ikk, hvis du vil udskyde draftet så kan du gøre det næste sæson, for vi kunne jo heller ikk rykke trade frem..
Det pisser mig seriøst lidt af det her.. nu har jeg siddet og ventet på den her dag siden draft rækkefølgen blev sat, så synes virkelig at det er langt ude at vi skal vente yderligere 2 dage før vi starter!!

(og sorry fordi jeg er negativ, havde bare virkelig glædet mig til at få draftet i dag)

ReferencerSide 230 af 635Reference