Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 229 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

men åbner vi den trade noget før eller hva? Kurt?

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Det nytter ikke noget at åbne for handel noget før, da det jo allerede er på søndag

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

wukhang skrev:
Det nytter ikke noget at åbne for handel noget før, da det jo allerede er på søndag

Netop, og Commish er først i landet igen lørdag.

Men diskussionen gik mere på generelt (altså fra næste sæson af)... tror jeg da :noidea

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Korrekt at det går på næste sæson..- i år, må jeg leve med at jeg først kan få annonceret mine to gange Stefana-rapes på søndag..- altså er det mig der bliver voldtaget i numsen :(:(:(...

Let there be trades ;)...

En ting jeg ikke forstår..- alle de forholdsvis nye spillere, vil end ikke røre ved spillere der er over 28 år gamle...

Tror I virkelig, at I kan vinde ved hele tiden at få unge spillere ;)?

Oprindeligt skrevet af: bozzy

JA... Damn, hvor det sindsygt at du har modtaget D12. Det ligner bestemt allerede årets steal i mine øjne. Sindsygt at du fik Kurt med på den....

Tillykke med Darko, Outlaw og D12 B)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det er en udpræget sophomore fejl at gå alt for meget efter de unge... Man starter med at satse på All-Stars, for så at gå helt bananas over rookier og potentiale.

Der skal så absolut en kombination til, hvor man har et par store veletablerede stjerner - de "gamle" drenge som netop Vince og Garnett og JO etc. de koster ... jo joooo, men de leverer fandme også og det er der brug for. Samtidig vil en VC eller KG (samt mange andre som dem) jo stadig levere om 2-3 år, og det er jo en evighed i fantasy.

D12 var min bedste mand set over hele moletjavsen (alder, output, potential, spillede kampe, position) og selvom der ikke skal flere robin hood acts til, og jeg IKKE har fremlagt handlen for udvalget (som jeg ellers gør når jeg handler), så tror jeg de fleste i ligaen har det okay med at jeg sender spillets bedste center til det dårligste hold i ligaen og dermed øger jævnbyrdigheden lidt. Jeg giver ham trods alt langt fra væk gratis, for #1 kunne jo sagtens blive til en monster spiller med tiden, men en D12 bliver han jo nok næppe.

Og mht GM Nellemoes' udmelding om ligefrem at rykke op i sin første sæson bag roret for ligaens ringeste hold... aaaarrhhh, der skal vist mere end D12 til for at løfte så højt.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

jeg føler mig truet ! selvom jeg selv har et par handler jeg leger med !

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ingen udmelding eller hype om draftet? hvad sker der hehe?

ReferencerSide 229 af 635Reference