NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 15:39Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Hey guys... nu kastede jeg mig jo forrige sæson hovedkuls ud i kampen mod skaderne, med et par store handler. Det var ikke nok, og nu skal der derfor handles inden næste sæson.Handlerne ruller allerede så småt i kullisserne, så slå et smut om ligaens slaraffenland og se jer omkring. Ethvert nogenlunde fornuftigt bud bliver fulgt op med et tilbud den anden vej.
Jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg skriver at vi venter til kort før lukketid, hvor du stadig sidder med for meget løn, for at presse dig så meget som muligt ;)...
Og vi doubler lige op med Kurt på den 😉
En klog mand sagde en gang:
Det er noget med at man på et tidspunkt når et niveau, hvor det ikke er nødvendigt at optimere, men blot kan trashtalke..
Tror du ikke du skulle forsøge at optimere og lade os andre om at trashe... 😆
Miller31 skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Hey guys... nu kastede jeg mig jo forrige sæson hovedkuls ud i kampen mod skaderne, med et par store handler. Det var ikke nok, og nu skal der derfor handles inden næste sæson.Handlerne ruller allerede så småt i kullisserne, så slå et smut om ligaens slaraffenland og se jer omkring. Ethvert nogenlunde fornuftigt bud bliver fulgt op med et tilbud den anden vej.
Jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg skriver at vi venter til kort før lukketid, hvor du stadig sidder med for meget løn, for at presse dig så meget som muligt ;)...
Og vi doubler lige op med Kurt på den 😉
En klog mand sagde en gang:
Det er noget med at man på et tidspunkt når et niveau, hvor det ikke er nødvendigt at optimere, men blot kan trashtalke..
Tror du ikke du skulle forsøge at optimere og lade os andre om at trashe... 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 17:37Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinStefan Nellemoes skrev:
Jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg skriver at vi venter til kort før lukketid, hvor du stadig sidder med for meget løn, for at presse dig så meget som muligt ;)...Seks dage til vi officielt må handle :hug:
Nu plejer jeg jo ikke ligefrem at brænde inde med mine handler og sidde betuttet tilbage når alle de andre handler.
Hvis du skal have melet rotten skal den nok smækkes i bagedejen før sidste salgsdato.
Stefan Nellemoes skrev:
Jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg skriver at vi venter til kort før lukketid, hvor du stadig sidder med for meget løn, for at presse dig så meget som muligt ;)...Seks dage til vi officielt må handle :hug:
Nu plejer jeg jo ikke ligefrem at brænde inde med mine handler og sidde betuttet tilbage når alle de andre handler.
Hvis du skal have melet rotten skal den nok smækkes i bagedejen før sidste salgsdato.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 18:24Oprindeligt skrevet af: Miller31@Kurt..
Jeg forstår dig ikke, jeg prøver og prøver, men jeg kan nu engang ikke læse oldnordisk.
Kan du oversætte til dansk?
@Kurt..
Jeg forstår dig ikke, jeg prøver og prøver, men jeg kan nu engang ikke læse oldnordisk.
Kan du oversætte til dansk?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 20:55Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvad var stemningen egentlig for, at vi åbnede for handel noget før?
Jeg er simpelthen så utålmodig..- vil gerne annoncere mit "nye" hold, så jeg kan få lavet de sidste justeringer.
Hvad var stemningen egentlig for, at vi åbnede for handel noget før?
Jeg er simpelthen så utålmodig..- vil gerne annoncere mit "nye" hold, så jeg kan få lavet de sidste justeringer.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 21:20Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenI'm on!
I'm on!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2008, 0:15Oprindeligt skrevet af: bozzyDen er jeg med på B)
Den er jeg med på B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2008, 11:38Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg er imod enhver form for forandringer, og i øvrigt har den her uofficielle perioder sin charme - Man har en handel i ovnen, og så måske ikke alligevel.
Lidt som igen at være en teenage tøs på vej ned til lægen for at tæste graviditeten.
Jeg er imod enhver form for forandringer, og i øvrigt har den her uofficielle perioder sin charme - Man har en handel i ovnen, og så måske ikke alligevel.
Lidt som igen at være en teenage tøs på vej ned til lægen for at tæste graviditeten.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2008, 11:58Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvor mange gange svinet har været teenage-tøs, det ved jeg ikke, men det er lidt en skræmmende tanke....
Jeg er ikke desto mindre enig. Vi har hele sommeren til at trade, lad nu være at forcere tingene mere end højst nødvendigt. Der er rigeligt tid til at blive våd i trussen over et trade-tilbud på Varejao, I byder bare løs!
Hvor mange gange svinet har været teenage-tøs, det ved jeg ikke, men det er lidt en skræmmende tanke....
Jeg er ikke desto mindre enig. Vi har hele sommeren til at trade, lad nu være at forcere tingene mere end højst nødvendigt. Der er rigeligt tid til at blive våd i trussen over et trade-tilbud på Varejao, I byder bare løs!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2008, 14:00Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMere skræmmende, at han måske har været skyld i at teenagetøser skulle testes for både det ene og det andet...
Mere skræmmende, at han måske har været skyld i at teenagetøser skulle testes for både det ene og det andet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juni 2008, 15:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan Nellemoes skrev:
Mere skræmmende, at han måske har været skyld i at teenagetøser skulle testes for både det ene og det andet...Hvem har ikke det?
Stefan Nellemoes skrev:
Mere skræmmende, at han måske har været skyld i at teenagetøser skulle testes for både det ene og det andet...
Hvem har ikke det?