NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juni 2008, 17:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinChris Paul is the man!
Word... 😛
Chris Paul is the man!
Word... 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juni 2008, 19:31Oprindeligt skrevet af: Miller31@Jenner.
Det er underordnet, når bare pengene til politiet bliver afleveret på aftalte sted til aftalte tid, så går det nu nok...
Men husk nu det er din del af vores aftale at stå for det!
@Jenner.
Det er underordnet, når bare pengene til politiet bliver afleveret på aftalte sted til aftalte tid, så går det nu nok...
Men husk nu det er din del af vores aftale at stå for det!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juni 2008, 11:06Oprindeligt skrevet af: HrNilssonMens de andre GM's får trashtalket, så forsøger os seriøse GM's :roll at gøre opmærksom på, at jeg har modtaget bud på KG og Bargnani, så hvis der er en af de to, der har interesse, så er det nu man skal slå til.
Mens de andre GM's får trashtalket, så forsøger os seriøse GM's :roll at gøre opmærksom på, at jeg har modtaget bud på KG og Bargnani, så hvis der er en af de to, der har interesse, så er det nu man skal slå til.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juni 2008, 12:46Oprindeligt skrevet af: GaflenEy welcome back kappy 😉 nu mangler vi bare en der ka overtage Gamebreakers hvad med igen igen aktivt søge efter en på hjemmesiden ?
Ey welcome back kappy 😉 nu mangler vi bare en der ka overtage Gamebreakers hvad med igen igen aktivt søge efter en på hjemmesiden ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juni 2008, 11:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhovsa... vi har et nyt hold i ligaen allerede.. Gamebreakers er hi-sto-ry! Hold øje med NBAiKL siden senere i dag, der skulle der gerne komme en announcement.
hovsa... vi har et nyt hold i ligaen allerede.. Gamebreakers er hi-sto-ry! Hold øje med NBAiKL siden senere i dag, der skulle der gerne komme en announcement.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juni 2008, 15:56Oprindeligt skrevet af: Miller31HrNilsson skrev:
Mens de andre GM's får trashtalket, så forsøger os seriøse GM's :roll at gøre opmærksom på, at jeg har modtaget bud på KG og Bargnani, så hvis der er en af de to, der har interesse, så er det nu man skal slå til.Det er noget med at man på et tidspunkt når et niveau, hvor det ikke er nødvendigt at optimere, men blot kan trashtalke..
Men det ved du jo selvfølgelig ikke, da du aldrig har befundet dig i den bedste række 😉
HrNilsson skrev:
Mens de andre GM's får trashtalket, så forsøger os seriøse GM's :roll at gøre opmærksom på, at jeg har modtaget bud på KG og Bargnani, så hvis der er en af de to, der har interesse, så er det nu man skal slå til.
Det er noget med at man på et tidspunkt når et niveau, hvor det ikke er nødvendigt at optimere, men blot kan trashtalke..
Men det ved du jo selvfølgelig ikke, da du aldrig har befundet dig i den bedste række 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juni 2008, 22:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHey guys... nu kastede jeg mig jo forrige sæson hovedkuls ud i kampen mod skaderne, med et par store handler. Det var ikke nok, og nu skal der derfor handles inden næste sæson.
Handlerne ruller allerede så småt i kullisserne, så slå et smut om ligaens slaraffenland og se jer omkring. Ethvert nogenlunde fornuftigt bud bliver fulgt op med et tilbud den anden vej.
Hey guys... nu kastede jeg mig jo forrige sæson hovedkuls ud i kampen mod skaderne, med et par store handler. Det var ikke nok, og nu skal der derfor handles inden næste sæson.
Handlerne ruller allerede så småt i kullisserne, så slå et smut om ligaens slaraffenland og se jer omkring. Ethvert nogenlunde fornuftigt bud bliver fulgt op med et tilbud den anden vej.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 12:04Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
Hey guys... nu kastede jeg mig jo forrige sæson hovedkuls ud i kampen mod skaderne, med et par store handler. Det var ikke nok, og nu skal der derfor handles inden næste sæson.Handlerne ruller allerede så småt i kullisserne, så slå et smut om ligaens slaraffenland og se jer omkring. Ethvert nogenlunde fornuftigt bud bliver fulgt op med et tilbud den anden vej.
Jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg skriver at vi venter til kort før lukketid, hvor du stadig sidder med for meget løn, for at presse dig så meget som muligt ;)...
Seks dage til vi officielt må handle :hug:
Kapitalistsvin skrev:
Hey guys... nu kastede jeg mig jo forrige sæson hovedkuls ud i kampen mod skaderne, med et par store handler. Det var ikke nok, og nu skal der derfor handles inden næste sæson.Handlerne ruller allerede så småt i kullisserne, så slå et smut om ligaens slaraffenland og se jer omkring. Ethvert nogenlunde fornuftigt bud bliver fulgt op med et tilbud den anden vej.
Jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg skriver at vi venter til kort før lukketid, hvor du stadig sidder med for meget løn, for at presse dig så meget som muligt ;)...
Seks dage til vi officielt må handle :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 13:52Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg modtager stadig meget gerne bud på Jamison - 20 ppg og 10 rpg; you know you want it!
Carmelo Anthony er også på blokken, men noget dyrere. Jeg bytter ham gerne for en spiller af samme kaliber, der bare spiller en anden position, da mit problem er, at jeg også har Durant (der nok ikke bliver ved med at være SG eligible for evigt).
Jeg modtager stadig meget gerne bud på Jamison - 20 ppg og 10 rpg; you know you want it!
Carmelo Anthony er også på blokken, men noget dyrere. Jeg bytter ham gerne for en spiller af samme kaliber, der bare spiller en anden position, da mit problem er, at jeg også har Durant (der nok ikke bliver ved med at være SG eligible for evigt).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2008, 15:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan Nellemoes skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Og vi doubler lige op med Kurt på den 😉
Stefan Nellemoes skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Og vi doubler lige op med Kurt på den 😉