Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 226 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KnatLouie skrev:
Wow, vidste ikke man ku se lønningerne i Courtside! Alletiders, tak for tippet! 😀

- Men ku stadigvæk være rart hvis der blot var en ekstra rubrik til sidst efter spillerne, hvor der feks stod "Downtown Sydhavn"

Nu er problemet jo bare, at NBAiKL ikke skal blandes sammen med resten af siden, som eksempelvis Courtside, og at der derfor skulle laves dobbeltarbejde på den side.

Hvis folk virkelig vil have en opdateret FA liste, så bakker jeg Kurt op, og beder en af de der længes, om at melde sig frivilligt til at opdatere en liste ugentligt.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Vi kan jo eventuelt i hver division aftale, at hver GM står for 3 bogstaver, som han indhenter til listen for første gang.

Jeg kan eksempelvis skrive alle FAs op, der starter med A, B og C i efternavnet - på den måde er der ikke én der skal indhente skidtet selv - og når først de er hentet én gang, er det værste jo overstået.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Hva skete der nogensinde med at rykke datoen for handel frem, synes ikk der skete mere..

Ved at alle er igang med at handle allerede nu, er det ikk muligt at vi kan få lov at trade lige efter NBA draftet, ville det ikk virke mest logisk?

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Bumbumbum... så dukkede man op fra sit slum.

Har været en tur i Kina, og vendte hjem til nyt fuldtidsarbejde og et liv som pendler (2½ time hver dag).

Men bare roligt, jeg er her stadig, har det godt (bortset fra at det er ræve træls at være Lakers fan) og glæder mig til at dukke Kurts tudende ulve.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Bakker Svupper op ...

Sgu rart at se dig igen, Svin 🙂

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Stefan Nellemoes skrev:
Vi kan jo eventuelt i hver division aftale, at hver GM står for 3 bogstaver, som han indhenter til listen for første gang.

Jeg kan eksempelvis skrive alle FAs op, der starter med A, B og C i efternavnet - på den måde er der ikke én der skal indhente skidtet selv - og når først de er hentet én gang, er det værste jo overstået.

Hørt hørt.. hvis der er én der lægger ud, vil jeg gerne følge op.. tager gerne D, E og F... DEF jam records. 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kapitalistsvin skrev:

Har været en tur i Kina, og vendte hjem til nyt fuldtidsarbejde og et liv som pendler (2½ time hver dag).

Men bare roligt, jeg er her stadig, har det godt (bortset fra at det er ræve træls at være Lakers fan) og glæder mig til at dukke Kurts tudende ulve.

It's alive 😮

Nå, men godt at have dig tilbage.. Man begyndte da at blive helt bekymret, men frækt med en lille scouting-tur til Kina.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Miller31 skrev:

Kapitalistsvin skrev:

It's alive 😮

Nå, men godt at have dig tilbage.. Man begyndte da at blive helt bekymret, men frækt med en lille scouting-tur til Kina.

Ja normalt er det jo ikke godt at have et svin tilbage, men vi var sgu begyndt at blive lidt nervøse for dig! Men igen hvis jeg var Lakers fan var jeg dælme også rejst så langt væk som overhovedet muligt, og i Kina skulle du vel bare sige Amsterdam Grunts yes, Yao Ming center yes for at alle de små risgnaskere tilbed dig som den kongesvinet!

Var ellers begyndt at fantasere om at få dit hold og overlade mit eget skrammel til en helt grøn GM, Kurt skulle bare have Roy og en kasse bajere også kunne jeg overtage Grunts franchiset, men sådan blev det ikke.... I det mindste ikke i denne omgang, men videre til plan B. "Hello Terrorist, you know Den Haag? yes big bomb in Haag is good! GOOOOOOOD!!!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jenner skrev:

Miller31 skrev:

Kapitalistsvin skrev:

It's alive 😮

Ja normalt er det jo ikke godt at have et svin tilbage, men vi var sgu begyndt at blive lidt nervøse for dig! Men igen hvis jeg var Lakers fan var jeg dælme også rejst så langt væk som overhovedet muligt, og i Kina skulle du vel bare sige Amsterdam Grunts yes, Yao Ming center yes for at alle de små risgnaskere tilbed dig som den kongesvinet!

Var ellers begyndt at fantasere om at få dit hold og overlade mit eget skrammel til en helt grøn GM, Kurt skulle bare have Roy og en kasse bajere også kunne jeg overtage Grunts franchiset, men sådan blev det ikke.... I det mindste ikke i denne omgang, men videre til plan B. "Hello Terrorist, you know Den Haag? yes big bomb in Haag is good! GOOOOOOOD!!!

Terrorist?

Nææææh, her fra GangStars-franchiset påtager vi os til fulde ethvert ansvar for hvad der skulle ske i Haag, samt ethvert sted Kurt har opholdt sig!

Der er sat folk på sagen!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Miller31 skrev:

Jenner skrev:

Miller31 skrev:

Kapitalistsvin skrev:

It's alive 😮

Troede ikke vi skulle ytre vores planer på et offentligt forum? er trods alt ikke skide svært for La Policia at opstøve sådan noget :noidea
Terrorist?

Nææææh, her fra GangStars-franchiset påtager vi os til fulde ethvert ansvar for hvad der skulle ske i Haag, samt ethvert sted Kurt har opholdt sig!

Der er sat folk på sagen!

ReferencerSide 226 af 635Reference