Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 225 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jenner skrev:
Uuuuuuuuuuuh hvor det lugter af at Stefan har lavet en numsenapper!!!;-)

Deeet er så langt fra tilfældet..- men ender med en spiller jeg som GM har drømt om længe - hvilket prisen også afspejler ;)...

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:

HAPS HAPS... det er nu slet ikke nødvendigt at være skribent for at kunne gøre det. Jeg kan såmænd sagtens smide en Kode sammen i en Word fil som du bare kan fylde ud - og så vil opdatering heraf bare sendes til mig hver gang og jeg smider koden på.

Jeg havde tidligere i tankeren at have NBAiKL holdnavnet ud for spillernavnet i lønningerne. Men da lønningerne så blev en del af Courtside så skiftede formålet og gjorde NBAiKL irrelevant i den sammenhæng (skal iøvrigt ha' opdateret alle lønsider lige før sæsonstart ... fy for en stinker).

Såååå hvis du mener at du vil sidde og lege med en ca. 50 sider wordfil og indtaste navne, løn og NBAiKL hold for alle ca. 450 spillere så tror jeg vi er mange der vil synes du er en GUUUUUTER MAND :hug:

Det er da bare at kopiere NBA-spiller listen fra nba.com og så bare tjekke når der kom nye spillere ind i ligaen (som FA's) engang imellem.. i det mindste ville listen da være nogenlunde opdateret så.

Har ikke Word, men kan vel bare gøre det i Works eller sådan noget hvis det er.. det ka vel ikke være så svært.. hvor er det egentlig i tjekker spiller-lønninger henne? Har kun ku se dem på espn.com i den der trademachine, men ved ik hvor man ellers ser det..

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KnatLouie skrev:
hvor er det egentlig i tjekker spiller-lønninger henne? Har kun ku se dem på espn.com i den der trademachine, men ved ik hvor man ellers ser det..

... der er en der ikke har læst forfatningen ordenligt eller for nylig :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...og en der ikke lige kender nbainfo siden 🙁 Tjek Courtside ???

Iøvrigt, det skal jo skrives over i kodeform for at kunne ryge på siden, nytter ikke noget med bare at kopiere fra en side og sidde med en liste i råform derhjemme 😉

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jamen det er vel ikke ulovligt at skrive på sin egen side, at spiller xx måske er på vej væk ? Dette kan jo gøres, samtidig med at man skriver hvilken spiller der muligvis kommer til klubben.

Så er det op til hver enkelt om de overholder aftalen, eller om de laver en Boozer.

Jeg er forhandlings humør og har allerede snakket med et par GM's. Tanken er, at beholde spillere som Kobe og Al Jefferson, og måske bygge holdet op omkring de to samt Thaddeus Young.

Så jeg har mange navne til salg - Darko (Stefan 😉 ), Artest, Wilcox, Outlaw, Ricky Davis samt Mo Williams + jeg gerne vil længere op i draften, da jeg kun har pick 29 og 37. Et par af spillerne har jeg måske allerede forhandlet videre, så det er nu der skal bydes.

Nogen kloge hoveder der kan hjælpe ?

Jeg skrev lidt frem og tilbage med Jonas ang. trades. Han mener ikke at jeg må trade mit 09 1 rd. pick, da jeg ikke har noget 1. rd i år. Jeg må indrømme at jeg ikke kan se det noget sted i forfatningen - Er dette korrekt ?

Ps. Mangler dit hold en SF, så har jeg både Artest og Outlaw til salg B)

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Har nu fundet det i forfatningen:

§ 7.5. For at et trade ikke bliver godkendt skal det forbryde sig mod en af de følgende regler:

* Stride imod ”fair” handel. I bund og grund så vil handler blive kigget på af forretningsudvalget på følgende måde: Er man bare det mindste i tvivl om hvilken side af handlen man helst vil befinde sig på, så er handlen i orden. Hvis ikke, så vil udvalget forhøre sig hos de involverede GM’ere for at forstå motivationen for handlen, og hvis udvalget ikke er overbevist om at der er fornuft bag, så vil der nedlægges veto (som så skal begrundes af udvalget).
* Ét af holdene kommer over salary cap – begge hold skal stadig befinde sig under salary cap efter en handel.
* Alle hold skal ha’ et første runde pick mindst i hvert andet draft (altså må man kun bytte sit første runde pick væk to år i træk hvis man har erhvervet sig et andet første runde pick).

I øvrigt vil jeg lige henvise til min holdside - har adskillige spillere "sat til salg".

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
...og en der ikke lige kender nbainfo siden 🙁 Tjek Courtside ???

Iøvrigt, det skal jo skrives over i kodeform for at kunne ryge på siden, nytter ikke noget med bare at kopiere fra en side og sidde med en liste i råform derhjemme 😉

Wow, vidste ikke man ku se lønningerne i Courtside! Alletiders, tak for tippet! 😀

- Men ku stadigvæk være rart hvis der blot var en ekstra rubrik til sidst efter spillerne, hvor der feks stod "Downtown Sydhavn" eller andre holdnavne, så man kan se hvem der sidder på dem i vores liga, istedet for at skulle kigge SAMTLIGE holdsider igennem, hver gang man ville samle en FA op og/eller ville have fat i en bestemt spiller for at lave en trade.. :roll

Helt enig... Der MÅ kunne laves et system, så man kan se om en spiller er tilknyttet et andet hold (inkl RD spilleren).

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Helt enig... Sendte selv den forespørgsel til Kurt for et par uger siden.... Men han mente ikke det umiddelbart ville være praktisk muligt og alt for meget arbejde og fred være med det - men alligevel... Må kunne arrangeres.*

Synes det er meget irriterende at man kun kan se hvemd er er FA i ens egen division og så kan man ellers gennegå samtlige spillernavne i den anden division - og alt andet lige er der jo som regel tale om role-players, hvorfor man ikke altid kan huske i hovedet om den spiller er på andet hold.

ReferencerSide 225 af 635Reference