Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 224 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Vi har snakket om det, men han er ikke helt stiv ud i fantasiens verden (iht ham selv, og nogle af de spørgsmål han har stillet omkring DK4 ligaerne)... så indtil videre vil han fokusere på at skrive på siden (hvilket også er nødvendigt 😉 ).

MEN I må endelig råbe højt til jeres potentielle FANTASY interesserede venner, bare slå hårdt ned på at det er en AKTIV liga.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Vi har snakket om det, men han er ikke helt stiv ud i fantasiens verden (iht ham selv, og nogle af de spørgsmål han har stillet omkring DK4 ligaerne)... så indtil videre vil han fokusere på at skrive på siden (hvilket også er nødvendigt 😉 ).

MEN I må endelig råbe højt til jeres potentielle FANTASY interesserede venner, bare slå hårdt ned på at det er en AKTIV liga.

Man kan vel bare spørge i replikboksen om nogen vil joine.. så får vi måske "kevingarnett" med på vognen eller nogen.. :noidea

Det er fint nok at man ikke kan waive spillere før sæsonstart.. jeg har ikke noget problem med at hamstre 30 spillere på min roster, så længe de ikke koster det store.. B)

Forresten, tror lige at forfatningen skal touches lidt op.. tænker især på §5:

Hver gang en GM samler en FA spiller op, vil han automatisk ryge bagerst på listen. En til alle tider opdateret udgave af FA-listen vil fremgå af NBAiKL siden "Waivers".

- Hvilket ikke linker nogen steder hen.. og der findes ingen FA-liste overhovedet, medmindre man selv har brugt flere timer på at lave en (som undertegnede måtte gøre sidste år)..

KnatLouie skrev:
Forresten, tror lige at forfatningen skal touches lidt op.. tænker især på §5:

Hver gang en GM samler en FA spiller op, vil han automatisk ryge bagerst på listen. En til alle tider opdateret udgave af FA-listen vil fremgå af NBAiKL siden "Waivers".

- Hvilket ikke linker nogen steder hen.. og der findes ingen FA-liste overhovedet, medmindre man selv har brugt flere timer på at lave en (som undertegnede måtte gøre sidste år)..

hehe,

nææææ, det er nu nok bare lidt kryptisk iht hvilke øjne der beskuer. Vi tager den lige med emphasis.

Altså er FA-listen - den liste over GM'ere der angiver hvor du står i rækkefølgen.

Jeg bør nok smide et extra FA ind i sætningen så...

Hver gang en GM samler en FA spiller op, vil han automatisk ryge bagerst på FA-listen. En til alle tider opdateret udgave af FA-listen vil fremgå af NBAiKL siden "Waivers".

Iøvrigt, idéen med en opdateret FA liste (spillere) er ikke noget jeg er imod, jeg har bare ikke ressourcer til selv at lave og opdatere en sådan (det ville gøre det til 4 steder en FA/Waiver skulle noteres hver gang). Men hvis nogen har mod på at stå for det så er jeg helt og aldeles med i back-up koret :hug:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Hvad angår en FA/Waiver liste, så synes jeg at det næsten må være op til hver enkelt at holde styr på hvem der er ledige - vi skal ikke have serveret alt ;).

Personligt har jeg selv en fin lille liste...

Stefan Nellemoes skrev:
Hvad angår en FA/Waiver liste, så synes jeg at det næsten må være op til hver enkelt at holde styr på hvem der er ledige - vi skal ikke have serveret alt ;).

Ja, nu var det jo heller ikke ment (så meget) for min egen skyld, da jeg jo også har lavet en liste, men mere på de nye managers (især dem i D2), som har ret begrænset FA-aktivitet, da de formentlig ikke er helt inde i "gamet" endnu.. ville nok være rart for dem lige at blive hjulpet lidt igang, da det ellers er *alt* for uoverskueligt at hitte ud af hvem der er ledig eller ej..

Eller hvis man måske bare havde én lang liste over spillernavne (og løn), og så en status-bjælke ved siden af deres navn der markerede hvilket hold de var på, eller om de var FA's.. burde ikke være så svært at lave.. hvis jeg havde Commish-tools ville jeg gerne have stået for det i løbet af sommerferien.. but alas.. :roll

KnatLouie skrev:

Stefan Nellemoes skrev:

Ja, nu var det jo heller ikke ment (så meget) for min egen skyld, da jeg jo også har lavet en liste, men mere på de nye managers (især dem i D2), som har ret begrænset FA-aktivitet, da de formentlig ikke er helt inde i "gamet" endnu.. ville nok være rart for dem lige at blive hjulpet lidt igang, da det ellers er *alt* for uoverskueligt at hitte ud af hvem der er ledig eller ej..

Eller hvis man måske bare havde én lang liste over spillernavne (og løn), og så en status-bjælke ved siden af deres navn der markerede hvilket hold de var på, eller om de var FA's.. burde ikke være så svært at lave.. hvis jeg havde Commish-tools ville jeg gerne have stået for det i løbet af sommerferien.. but alas.. :roll

HAPS HAPS... det er nu slet ikke nødvendigt at være skribent for at kunne gøre det. Jeg kan såmænd sagtens smide en Kode sammen i en Word fil som du bare kan fylde ud - og så vil opdatering heraf bare sendes til mig hver gang og jeg smider koden på.

Jeg havde tidligere i tankeren at have NBAiKL holdnavnet ud for spillernavnet i lønningerne. Men da lønningerne så blev en del af Courtside så skiftede formålet og gjorde NBAiKL irrelevant i den sammenhæng (skal iøvrigt ha' opdateret alle lønsider lige før sæsonstart ... fy for en stinker).

Såååå hvis du mener at du vil sidde og lege med en ca. 50 sider wordfil og indtaste navne, løn og NBAiKL hold for alle ca. 450 spillere så tror jeg vi er mange der vil synes du er en GUUUUUTER MAND :hug:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nu har jeg så indgået en handel - og jeg må sørge for at holde kæft om med hvem og hvilke spillere jeg modtager.

Begge GMs kan ikke melde noget ud officielt før vi må trade igen, men en gentleman aftale (hvis det kan lade sig gøre med de to indblandede GM'ere) har vi..

I NBA ser man at man indgår trades (bla. på draft day) - som først bliver effektueret fra man må hande officielt, ligesom man ser fodboldklubber indgå aftaler der først gælder fra 1/7 osv..

Kunne vi ikke have nogenlunde samme system i NBAiKL - hvor man må indgå aftaler EFTER sæsonen er slut - men samtidig før et stykke ind i ferien - men hvor der ikke bliver rykket med spillere før den fastsatte dato.

Altså kunne jeg og den anden GM melde traded ud nu, men fik først spillerne den 29/6 eller hvornår vi nu må handle igen.

På den måde, ville det være nemmere at forhandle videre med andre, da man så ikke skulle prøve at skjule hvilke spillere man har aftalt at sende videre :).

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

håber snart vi får den nye gm har i prøvet og announce på hjemmesiden altså forsiden ? ellers må vi jo opløse gamebreakers ? btw har set anders på msn så han er i live et eller andet sted i århus 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Stefan Nellemoes skrev:
Nu har jeg så indgået en handel - og jeg må sørge for at holde kæft om med hvem og hvilke spillere jeg modtager.

Begge GMs kan ikke melde noget ud officielt før vi må trade igen, men en gentleman aftale (hvis det kan lade sig gøre med de to indblandede GM'ere) har vi..

I NBA ser man at man indgår trades (bla. på draft day) - som først bliver effektueret fra man må hande officielt, ligesom man ser fodboldklubber indgå aftaler der først gælder fra 1/7 osv..

Kunne vi ikke have nogenlunde samme system i NBAiKL - hvor man må indgå aftaler EFTER sæsonen er slut - men samtidig før et stykke ind i ferien - men hvor der ikke bliver rykket med spillere før den fastsatte dato.

Altså kunne jeg og den anden GM melde traded ud nu, men fik først spillerne den 29/6 eller hvornår vi nu må handle igen.

På den måde, ville det være nemmere at forhandle videre med andre, da man så ikke skulle prøve at skjule hvilke spillere man har aftalt at sende videre :).

Uuuuuuuuuuuh hvor det lugter af at Stefan har lavet en numsenapper!!!;-)

ReferencerSide 224 af 635Reference