NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 15:10Oprindeligt skrevet af: wukhangDet nok fordi NBAiKL vil ligne NBA.
Der har de jo også 16-20 spillere inden sæsonen starter
Det nok fordi NBAiKL vil ligne NBA.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 15:15Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoeswukhang skrev:
Der har de jo også 16-20 spillere inden sæsonen starterJa - spillere der har været med til training kamp.
Vil NBAiKL ligne NBA, skal mit forslag netop gennemføres, da NBA hold ikke hænger på deres free agents til en uge ind i sæsonen.
wukhang skrev:
Ja - spillere der har været med til training kamp.
Vil NBAiKL ligne NBA, skal mit forslag netop gennemføres, da NBA hold ikke hænger på deres free agents til en uge ind i sæsonen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 18:42Oprindeligt skrevet af: Svupperså hva bliver det til kurt?
så hva bliver det til kurt?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 21:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg forstår simpelthen ikke jeres tanker... hvilken forskel gør det om de spillere bliver fjernet fra holdsiden den ene eller den anden dato ??
Eneste forskel jeg kan se, er at jeg skal opdatere holdsider dobbelt så mange gange ?
Jeg forstår simpelthen ikke jeres tanker... hvilken forskel gør det om de spillere bliver fjernet fra holdsiden den ene eller den anden dato ??
Eneste forskel jeg kan se, er at jeg skal opdatere holdsider dobbelt så mange gange ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 21:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
Jeg forstår simpelthen ikke jeres tanker... hvilken forskel gør det om de spillere bliver fjernet fra holdsiden den ene eller den anden dato ??Eneste forskel jeg kan se, er at jeg skal opdatere holdsider dobbelt så mange gange ?
På den måde, vil jeg ikke have op til 18 spillere på mit roster på et tidspunkt...
Ved godt at der er nemme måder at holde styr på tingene, men for overskuelighedens skyld, vil det være langt mere hensigtsmæssigt at man kan komme af de free agens man har, når der åbnes for handel/draft..
Jeg mener det vil være bedre for os 20 GMs, hvis vi - når der åbnes for handel - også har muligheden for at få sikret sig FAs, så man ved hvilke trades man skal arbejde på og hvilke man ikke skal.
Hvis ikke det skal være sådan med FA's - hvorfor drafter vi så forholdsvis kort efter NBA draftet, når der går flere måneder fra NBA FA start til NBAiKL start?
Jeg håber ikke at Commish og andre fra udvalget skyder forslag ned, fordi det vil give dem lidt ekstra arbejde - i så fald, må I hente endnu en mand ind, der kan stå for opdatering af hold, eller hjælpes ad :nanana:
Danish TWolf skrev:
Jeg forstår simpelthen ikke jeres tanker... hvilken forskel gør det om de spillere bliver fjernet fra holdsiden den ene eller den anden dato ??Eneste forskel jeg kan se, er at jeg skal opdatere holdsider dobbelt så mange gange ?
På den måde, vil jeg ikke have op til 18 spillere på mit roster på et tidspunkt...
Ved godt at der er nemme måder at holde styr på tingene, men for overskuelighedens skyld, vil det være langt mere hensigtsmæssigt at man kan komme af de free agens man har, når der åbnes for handel/draft..
Jeg mener det vil være bedre for os 20 GMs, hvis vi - når der åbnes for handel - også har muligheden for at få sikret sig FAs, så man ved hvilke trades man skal arbejde på og hvilke man ikke skal.
Hvis ikke det skal være sådan med FA's - hvorfor drafter vi så forholdsvis kort efter NBA draftet, når der går flere måneder fra NBA FA start til NBAiKL start?
Jeg håber ikke at Commish og andre fra udvalget skyder forslag ned, fordi det vil give dem lidt ekstra arbejde - i så fald, må I hente endnu en mand ind, der kan stå for opdatering af hold, eller hjælpes ad :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 22:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFA's kommer jo slet ikke i spil før sæsonstart, og det er helt med vilje. Primært fordi det skal være muligt at sætte sit hold, låse rosters og smide alle overskydende spillere (heriblandt måske nogen lækkerbidskener) før der åbnes for FA pickups. Det er jo det der gør at det dårligste hold får chancen for at berige sig med den bedste spiller der blev til overs efter hardcap og roster restriktioner er trådt i kraft.
Det eneste der kan komme på tale er at luse ud i de kontraktudløbende spillere, men det giver jo ikke meget mening for dem der sidder med disse kontrakter at smide dem før de absolut skal:
1) de kunne ende med en dejlig billig kontrakt som man selv vil udnytte eller man kan bruge som trade bait.
2) de kunne ende i en holdsituation hvor de blev mere attraktive
3) man kan pludselig få dem lempet ind i en handel med fordel
4) man holder kortene inde til kroppen mht ens taktik og dispositioner
5) man kan pludselig få brug for en spiller på den positione i lidt kampe, da man får tilbudt et monster trade for alle sine andre spillere på den position
tjaaa, faktisk kan jeg ikke se én eneste årsag til at man ville skære sin roster ned før det er nødvendigt... medmindre man ikke kan "overskue" sin holdside fordi den har mere end 12 mand på ??
FA's kommer jo slet ikke i spil før sæsonstart, og det er helt med vilje. Primært fordi det skal være muligt at sætte sit hold, låse rosters og smide alle overskydende spillere (heriblandt måske nogen lækkerbidskener) før der åbnes for FA pickups. Det er jo det der gør at det dårligste hold får chancen for at berige sig med den bedste spiller der blev til overs efter hardcap og roster restriktioner er trådt i kraft.
Det eneste der kan komme på tale er at luse ud i de kontraktudløbende spillere, men det giver jo ikke meget mening for dem der sidder med disse kontrakter at smide dem før de absolut skal:
1) de kunne ende med en dejlig billig kontrakt som man selv vil udnytte eller man kan bruge som trade bait.
2) de kunne ende i en holdsituation hvor de blev mere attraktive
3) man kan pludselig få dem lempet ind i en handel med fordel
4) man holder kortene inde til kroppen mht ens taktik og dispositioner
5) man kan pludselig få brug for en spiller på den positione i lidt kampe, da man får tilbudt et monster trade for alle sine andre spillere på den position
tjaaa, faktisk kan jeg ikke se én eneste årsag til at man ville skære sin roster ned før det er nødvendigt... medmindre man ikke kan "overskue" sin holdside fordi den har mere end 12 mand på ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 22:59Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussenhelt enig med fa's. Det skal først være ved sæsonstart
helt enig med fa's. Det skal først være ved sæsonstart
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2008, 23:34Oprindeligt skrevet af: GaflenNogen Rygter om hvem gm nr 2 bliver ? we want to know !
Nogen Rygter om hvem gm nr 2 bliver ? we want to know !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juni 2008, 5:55Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDesværre... ikke rigtig nogen seriøse emner på bedding. Razzer har endnu en gang takket nej den amatøragtige spædekalv.
Hvad værre er, der er stadig ingen der har hørt fra Anders siden den 16.maj - og udover den generelle bekymring om hans udebliven, så sparker det jo også et hul i NBAiKL.
Desværre... ikke rigtig nogen seriøse emner på bedding. Razzer har endnu en gang takket nej den amatøragtige spædekalv.
Hvad værre er, der er stadig ingen der har hørt fra Anders siden den 16.maj - og udover den generelle bekymring om hans udebliven, så sparker det jo også et hul i NBAiKL.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juni 2008, 11:03Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHvad med Chamborg?
Hvad med Chamborg?