NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 20:22Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, så kom besked lige på 2 gange :-/
Ja, så kom besked lige på 2 gange :-/
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 22:23Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Hvorfor vil I vente til selve dagen for vores draft ?? Er det ikke at gøre det bare liiiidt for kaotisk selve den dag ??Jamen så lad os da åbne om en uges tid istedet! B)
Danish TWolf skrev:
Hvorfor vil I vente til selve dagen for vores draft ?? Er det ikke at gøre det bare liiiidt for kaotisk selve den dag ??
Jamen så lad os da åbne om en uges tid istedet! B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 5:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvad ind i Helvede snakker I om ???? Er der nogen der ikke kan overskue at kigge ind i kalenderen ?? Vi åbner ALTID for handler ca. 1 uge før vi drafter....
Hvad ind i Helvede snakker I om ???? Er der nogen der ikke kan overskue at kigge ind i kalenderen ?? Vi åbner ALTID for handler ca. 1 uge før vi drafter....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 8:07Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesUuuuuuuups... Det må være en "my bad" fra min side :roll
2008-06-26
NBA Draft 2007/082008-06-29
Vi må handle!2008-07-06
NBAiKL Draft starterJeg læste forkert 🙁
Uuuuuuuups... Det må være en "my bad" fra min side :roll
2008-06-26
NBA Draft 2007/082008-06-29
Vi må handle!2008-07-06
NBAiKL Draft starter
Jeg læste forkert 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 8:23Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg alle de andre følger som lemminge 😉
Men det er helt i orden, så længe jeg får Beasley for Turiaf, så snakker vi ikke mere om den sag.
Og alle de andre følger som lemminge 😉
Men det er helt i orden, så længe jeg får Beasley for Turiaf, så snakker vi ikke mere om den sag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 9:07Oprindeligt skrevet af: SvupperHehe.. jeg var os lige ved at skrive jeg var enig i at vi skulle åbne for traden før draftet.. men jeg har læst lige så lidt som alle andre 😀
Vi er da bare en flok genier..
Hehe.. jeg var os lige ved at skrive jeg var enig i at vi skulle åbne for traden før draftet.. men jeg har læst lige så lidt som alle andre 😀
Vi er da bare en flok genier..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 12:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNå, nu vælter det ind med Waivers... og jeg kan se at kalenderen ikke har en Waiver/FA dato på endnu (my bad).
Som i de foregående sæsoner, så vil der først åbnes for FA/Waivers den første søndag efter sæsonen er begyndt (altså i November).
Spillere hvis kontrakt udløber skal selvf. af bøgerne inden sæsonen går igang, men den ordner vi først når vi er meeeeget tæt på (skal nok gøre jer opmærksomme på det inden deadline).
Nå, nu vælter det ind med Waivers... og jeg kan se at kalenderen ikke har en Waiver/FA dato på endnu (my bad).
Som i de foregående sæsoner, så vil der først åbnes for FA/Waivers den første søndag efter sæsonen er begyndt (altså i November).
Spillere hvis kontrakt udløber skal selvf. af bøgerne inden sæsonen går igang, men den ordner vi først når vi er meeeeget tæt på (skal nok gøre jer opmærksomme på det inden deadline).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 12:45Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
Spillere hvis kontrakt udløber skal selvf. af bøgerne inden sæsonen går igang, men den ordner vi først når vi er meeeeget tæt på (skal nok gøre jer opmærksomme på det inden deadline).Ville det ikke gøre det mere overskueligt, at eksempelvis jeg kunne få fristillet de spillere der har udløbende kontrakt og som skal waives gratis?
På den måde, vil jeg ikke have op til 18 spillere på mit roster på et tidspunkt...
Ved godt at der er nemme måder at holde styr på tingene, men for overskuelighedens skyld, vil det være langt mere hensigtsmæssigt at man kan komme af de free agens man har, når der åbnes for handel/draft..
Danish TWolf skrev:
Ville det ikke gøre det mere overskueligt, at eksempelvis jeg kunne få fristillet de spillere der har udløbende kontrakt og som skal waives gratis?
På den måde, vil jeg ikke have op til 18 spillere på mit roster på et tidspunkt...
Ved godt at der er nemme måder at holde styr på tingene, men for overskuelighedens skyld, vil det være langt mere hensigtsmæssigt at man kan komme af de free agens man har, når der åbnes for handel/draft..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 14:49Oprindeligt skrevet af: JennerDet er jeg enig i, også for at kunne se på andres holdsider hvem der er waivet osv. Selvfølgelig er der nogen spillere man ikke ved om man vil waive, fordi man vil se hvilken kontrakt de ender med, og i realiteten kan det jo altid betale sig at vente og se hvad der sker (trades, klubskifter osv) men nogen spillere vil man da vist af med så hurtigt som muligt hehe, og dem der ved de ikke vil have en given spiller igen kan så waive med det samme... Det kan vel ingen skade gøre?
Det er jeg enig i, også for at kunne se på andres holdsider hvem der er waivet osv. Selvfølgelig er der nogen spillere man ikke ved om man vil waive, fordi man vil se hvilken kontrakt de ender med, og i realiteten kan det jo altid betale sig at vente og se hvad der sker (trades, klubskifter osv) men nogen spillere vil man da vist af med så hurtigt som muligt hehe, og dem der ved de ikke vil have en given spiller igen kan så waive med det samme... Det kan vel ingen skade gøre?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2008, 15:07Oprindeligt skrevet af: Svupperjeg er enig.. synes os vi skulle kunne waive før handlerne starter igen..
jeg er enig.. synes os vi skulle kunne waive før handlerne starter igen..