Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 222 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Ja, så kom besked lige på 2 gange :-/

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Hvorfor vil I vente til selve dagen for vores draft ?? Er det ikke at gøre det bare liiiidt for kaotisk selve den dag ??

Jamen så lad os da åbne om en uges tid istedet! B)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hvad ind i Helvede snakker I om ???? Er der nogen der ikke kan overskue at kigge ind i kalenderen ?? Vi åbner ALTID for handler ca. 1 uge før vi drafter....

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Uuuuuuuups... Det må være en "my bad" fra min side :roll

2008-06-26
NBA Draft 2007/08

2008-06-29
Vi må handle!

2008-07-06
NBAiKL Draft starter

Jeg læste forkert 🙁

Og alle de andre følger som lemminge 😉

Men det er helt i orden, så længe jeg får Beasley for Turiaf, så snakker vi ikke mere om den sag.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Hehe.. jeg var os lige ved at skrive jeg var enig i at vi skulle åbne for traden før draftet.. men jeg har læst lige så lidt som alle andre 😀

Vi er da bare en flok genier..

Nå, nu vælter det ind med Waivers... og jeg kan se at kalenderen ikke har en Waiver/FA dato på endnu (my bad).

Som i de foregående sæsoner, så vil der først åbnes for FA/Waivers den første søndag efter sæsonen er begyndt (altså i November).

Spillere hvis kontrakt udløber skal selvf. af bøgerne inden sæsonen går igang, men den ordner vi først når vi er meeeeget tæt på (skal nok gøre jer opmærksomme på det inden deadline).

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Danish TWolf skrev:
Spillere hvis kontrakt udløber skal selvf. af bøgerne inden sæsonen går igang, men den ordner vi først når vi er meeeeget tæt på (skal nok gøre jer opmærksomme på det inden deadline).

Ville det ikke gøre det mere overskueligt, at eksempelvis jeg kunne få fristillet de spillere der har udløbende kontrakt og som skal waives gratis?

På den måde, vil jeg ikke have op til 18 spillere på mit roster på et tidspunkt...

Ved godt at der er nemme måder at holde styr på tingene, men for overskuelighedens skyld, vil det være langt mere hensigtsmæssigt at man kan komme af de free agens man har, når der åbnes for handel/draft..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Det er jeg enig i, også for at kunne se på andres holdsider hvem der er waivet osv. Selvfølgelig er der nogen spillere man ikke ved om man vil waive, fordi man vil se hvilken kontrakt de ender med, og i realiteten kan det jo altid betale sig at vente og se hvad der sker (trades, klubskifter osv) men nogen spillere vil man da vist af med så hurtigt som muligt hehe, og dem der ved de ikke vil have en given spiller igen kan så waive med det samme... Det kan vel ingen skade gøre?

Oprindeligt skrevet af: Svupper

jeg er enig.. synes os vi skulle kunne waive før handlerne starter igen..

ReferencerSide 222 af 635Reference