NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 21:01Oprindeligt skrevet af: Gaflenjeg er en stor dreng jeg ka tage det
plus jeres picks !
jeg er en stor dreng jeg ka tage det
plus jeres picks !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 21:31Oprindeligt skrevet af: Miller31På under et minut ændrede du lige holdning 180 grader, flot Jacob!
På under et minut ændrede du lige holdning 180 grader, flot Jacob!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 22:43Oprindeligt skrevet af: Svupperjaja.. man har jo et standpunkt til man tager et andet 😀
jaja.. man har jo et standpunkt til man tager et andet 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 17:46Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEr jeg den eneste, der ville finde det lidt mere interessant, hvis der åbnes for handel på dagen hvor vi starter med at drafte?
Det vil nok øge intensiteten omkring de første pick og en masse sjove trade-forslag? Lidt som på draft-night i virkelighedens NBA.
Er jeg den eneste, der ville finde det lidt mere interessant, hvis der åbnes for handel på dagen hvor vi starter med at drafte?
Det vil nok øge intensiteten omkring de første pick og en masse sjove trade-forslag? Lidt som på draft-night i virkelighedens NBA.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 18:08Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er faktisk temmelig enig! Kunne give lidt mere action 🙂
Jeg er faktisk temmelig enig! Kunne give lidt mere action 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 18:28Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHelt enig
Helt enig
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 18:46Oprindeligt skrevet af: KnatLouieJonas Emiliussen skrev:
Helt enigDitto!!B)
Jonas Emiliussen skrev:
Helt enig
Ditto!!B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 19:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvorfor vil I vente til selve dagen for vores draft ?? Er det ikke at gøre det bare liiiidt for kaotisk selve den dag ??
Hvorfor vil I vente til selve dagen for vores draft ?? Er det ikke at gøre det bare liiiidt for kaotisk selve den dag ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 20:01Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg ville da gerne have åbnet noget før - men ventede ikke at man fra det korrupte udvalgs side var indstillet på at åbne lang tid før ventet, så foreslog kun de tre dage der er fra draftens start til handel åbnes...
Jeg ville da gerne have åbnet noget før - men ventede ikke at man fra det korrupte udvalgs side var indstillet på at åbne lang tid før ventet, så foreslog kun de tre dage der er fra draftens start til handel åbnes...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. maj 2008, 20:20Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, for min skyld kan vi åbne inden for 14 dage :roll
Ja, for min skyld kan vi åbne inden for 14 dage :roll