NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 20:53Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSvupperMaN skrev:
Jens.. du har hermed ingen ret til at være med i NBAiKL denne sæson!!Det ville der vel ikke være nogen der opdagede alligevel 😆
SvupperMaN skrev:
Jens.. du har hermed ingen ret til at være med i NBAiKL denne sæson!!
Det ville der vel ikke være nogen der opdagede alligevel 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 21:02Oprindeligt skrevet af: SvupperHehe.. det er så rigtigt nok 😀
Hehe.. det er så rigtigt nok 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 21:53Oprindeligt skrevet af: Gaflenvar det en hentydning kurt jeg er da aktiv bare fordi jeg ikke ville handle med dig 😉 og ja er lidt trist over jeg ikke blev nr sjok i år 🙂
var det en hentydning kurt jeg er da aktiv bare fordi jeg ikke ville handle med dig 😉 og ja er lidt trist over jeg ikke blev nr sjok i år 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 21:55Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGaflen skrev:
var det en hentydning kurt jeg er da aktiv bare fordi jeg ikke ville handle med dig 😉 og ja er lidt trist over jeg ikke blev nr sjok i år 🙂hehe, var bare en stikken til at du blev sjok to år i træk 😉
Næææ, du vi skal nok finde en handel der passer sammen (dit pick blev jo slet ikke så interessant alligevel), nu skal jeg så bare finde ud af om jeg kan få dine 4 bedste spillere for Chris Quinn ??
Gaflen skrev:
var det en hentydning kurt jeg er da aktiv bare fordi jeg ikke ville handle med dig 😉 og ja er lidt trist over jeg ikke blev nr sjok i år 🙂
hehe, var bare en stikken til at du blev sjok to år i træk 😉
Næææ, du vi skal nok finde en handel der passer sammen (dit pick blev jo slet ikke så interessant alligevel), nu skal jeg så bare finde ud af om jeg kan få dine 4 bedste spillere for Chris Quinn ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 22:28Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
Gaflen skrev:
var det en hentydning kurt jeg er da aktiv bare fordi jeg ikke ville handle med dig 😉 og ja er lidt trist over jeg ikke blev nr sjok i år 🙂hehe, var bare en stikken til at du blev sjok to år i træk 😉
Så du prøver at fortælle os andre at Jens har 4 spillere der er ca. ligeså meget værd som Quinn? Så har SuperForkes da fået nye spillere siden sidst jeg tjekkede 😉
Danish TWolf skrev:
Gaflen skrev:
Så du prøver at fortælle os andre at Jens har 4 spillere der er ca. ligeså meget værd som Quinn? Så har SuperForkes da fået nye spillere siden sidst jeg tjekkede 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 12:04Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Danish TWolf skrev:
Gaflen skrev:
muf-muf-muf... og hermed er den store månedlange offseason jagt gået ind på GM Lyng og om nøjagtig 2½ million sekunder vil en vinder blive kåret, som udstyres med samtlige tilgængelige 3. runde picks i de næste 4 drafts.
Miller31 skrev:
Danish TWolf skrev:
Gaflen skrev:
muf-muf-muf... og hermed er den store månedlange offseason jagt gået ind på GM Lyng og om nøjagtig 2½ million sekunder vil en vinder blive kåret, som udstyres med samtlige tilgængelige 3. runde picks i de næste 4 drafts.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 17:12Oprindeligt skrevet af: Gaflenka jeg selv vinde ? 😉
ka jeg selv vinde ? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 17:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGaflen skrev:
ka jeg selv vinde ? 😉GM Ravn kigger gennem de seneste 3 års resultater i NBAiKL og må svare.... DET tror jeg ikke du skal sætte forventningerne højt efter min dreng :hug:
Gaflen skrev:
ka jeg selv vinde ? 😉
GM Ravn kigger gennem de seneste 3 års resultater i NBAiKL og må svare.... DET tror jeg ikke du skal sætte forventningerne højt efter min dreng :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 20:06Oprindeligt skrevet af: Pacershold kæft hvor er I efter GM Lyng.... Synes lidt det er synd for ham 😀 Han er jo i opdrift nu 😀
hold kæft hvor er I efter GM Lyng.... Synes lidt det er synd for ham 😀 Han er jo i opdrift nu 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2008, 20:06Oprindeligt skrevet af: Pacershold kæft hvor er I efter GM Lyng.... Synes lidt det er synd for ham 😀 Han er jo i opdrift nu 😀 Eller noget :p
hold kæft hvor er I efter GM Lyng.... Synes lidt det er synd for ham 😀 Han er jo i opdrift nu 😀 Eller noget :p