Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 219 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Gaflen

syntes det mere trist det blevet annonced at Zonker havde picked ... ved godt vi har mange regler det må gi en kvajebajer fra kurt til Zonks eller måske en kvajekasse

eller måske overlever han hvis du giver ham Dwight Howard 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Hehe.... Det lyder som den rette løsning Jens 😀

Men jeg ser nu personligt nødig Howard i 2. division... For så har vi andre da tabt på forhånd 😮

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

IØVRIGT, er ved at lave en brøler til...

Har smidt samme rækkefølge på 2. runde som i 1. runde... men i anden runde er det jo ikke "lottery", så den skal lige rettes til så den følger placeringen (før lottery).

tsk tsk tsk tsk.

Iøvrigt hvis folk i D2 er ude efter D12 må de jo byde :hug:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så er de 3-4 rettelser i 2. runde lavet...

Bemærk venligst i draftrækkefølgen at da Grunts og jeg selv smed en lang række draft picks sidste år i Robin Hood Act, der var der 3 af mine picks der var 2008 picks. Disse udgår naturligvis og dermed bliver det reelle draft nummer jo bedre for picks under disse.

F.eks. kan KerbCrawlers siges at have 3 første runde picks i år, da picks nr. 21 og 22, går hen og bliver nr. 19 og 20 i draftrækkefølgen.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

men bare lige for at komme med en påmindelse.. havde stefan så ikk lovet at strippe hvis han fik 1. pick? 😀

Oprindeligt skrevet af: Miller31

SvupperMaN skrev:
men bare lige for at komme med en påmindelse.. havde stefan så ikk lovet at strippe hvis han fik 1. pick? 😀

Du burde straffes så meget for at minde ham om det.. Så du får lov at være vidnet på at Stefan stripper!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

SvupperMaN skrev:

:love: + :hug:

Stripper kun hvis jeg selv skal gøre brug af picket - i øjeblikket er der lidt følere ude, og det kan ende mig at jeg går af med det ;).

Så har man lyst til Beasley eller Rose, så send en PB - men det skal være med et tilbud hvor en verdensklasse spiller er med.

så nu har jeg hermed forbudt jer alle at trade jer til Stafans pick!!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

for at ødelægge det hele totalt så lovet stefan og strippe hvis Miami fik picked=Z så ingen nogen billeder i år fra stefans side :what

Jens.. du har hermed ingen ret til at være med i NBAiKL denne sæson!!

ReferencerSide 219 af 635Reference