NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 21:25Oprindeligt skrevet af: Gaflensyntes det mere trist det blevet annonced at Zonker havde picked ... ved godt vi har mange regler det må gi en kvajebajer fra kurt til Zonks eller måske en kvajekasse
eller måske overlever han hvis du giver ham Dwight Howard 😉
syntes det mere trist det blevet annonced at Zonker havde picked ... ved godt vi har mange regler det må gi en kvajebajer fra kurt til Zonks eller måske en kvajekasse
eller måske overlever han hvis du giver ham Dwight Howard 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2008, 8:13Oprindeligt skrevet af: PacersHehe.... Det lyder som den rette løsning Jens 😀
Men jeg ser nu personligt nødig Howard i 2. division... For så har vi andre da tabt på forhånd 😮
Hehe.... Det lyder som den rette løsning Jens 😀
Men jeg ser nu personligt nødig Howard i 2. division... For så har vi andre da tabt på forhånd 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2008, 14:12Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnIØVRIGT, er ved at lave en brøler til...
Har smidt samme rækkefølge på 2. runde som i 1. runde... men i anden runde er det jo ikke "lottery", så den skal lige rettes til så den følger placeringen (før lottery).
tsk tsk tsk tsk.
Iøvrigt hvis folk i D2 er ude efter D12 må de jo byde :hug:
IØVRIGT, er ved at lave en brøler til...
Har smidt samme rækkefølge på 2. runde som i 1. runde... men i anden runde er det jo ikke "lottery", så den skal lige rettes til så den følger placeringen (før lottery).
tsk tsk tsk tsk.
Iøvrigt hvis folk i D2 er ude efter D12 må de jo byde :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2008, 18:49Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå er de 3-4 rettelser i 2. runde lavet...
Bemærk venligst i draftrækkefølgen at da Grunts og jeg selv smed en lang række draft picks sidste år i Robin Hood Act, der var der 3 af mine picks der var 2008 picks. Disse udgår naturligvis og dermed bliver det reelle draft nummer jo bedre for picks under disse.
F.eks. kan KerbCrawlers siges at have 3 første runde picks i år, da picks nr. 21 og 22, går hen og bliver nr. 19 og 20 i draftrækkefølgen.
Så er de 3-4 rettelser i 2. runde lavet...
Bemærk venligst i draftrækkefølgen at da Grunts og jeg selv smed en lang række draft picks sidste år i Robin Hood Act, der var der 3 af mine picks der var 2008 picks. Disse udgår naturligvis og dermed bliver det reelle draft nummer jo bedre for picks under disse.
F.eks. kan KerbCrawlers siges at have 3 første runde picks i år, da picks nr. 21 og 22, går hen og bliver nr. 19 og 20 i draftrækkefølgen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2008, 21:37Oprindeligt skrevet af: Svuppermen bare lige for at komme med en påmindelse.. havde stefan så ikk lovet at strippe hvis han fik 1. pick? 😀
men bare lige for at komme med en påmindelse.. havde stefan så ikk lovet at strippe hvis han fik 1. pick? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2008, 22:45Oprindeligt skrevet af: Miller31SvupperMaN skrev:
men bare lige for at komme med en påmindelse.. havde stefan så ikk lovet at strippe hvis han fik 1. pick? 😀Du burde straffes så meget for at minde ham om det.. Så du får lov at være vidnet på at Stefan stripper!
SvupperMaN skrev:
men bare lige for at komme med en påmindelse.. havde stefan så ikk lovet at strippe hvis han fik 1. pick? 😀
Du burde straffes så meget for at minde ham om det.. Så du får lov at være vidnet på at Stefan stripper!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 11:54Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupperMaN skrev:
men bare lige for at komme med en påmindelse.. havde stefan så ikk lovet at strippe hvis han fik 1. pick? 😀:love: + :hug:
Stripper kun hvis jeg selv skal gøre brug af picket - i øjeblikket er der lidt følere ude, og det kan ende mig at jeg går af med det ;).
Så har man lyst til Beasley eller Rose, så send en PB - men det skal være med et tilbud hvor en verdensklasse spiller er med.
SvupperMaN skrev:
:love: + :hug:
Stripper kun hvis jeg selv skal gøre brug af picket - i øjeblikket er der lidt følere ude, og det kan ende mig at jeg går af med det ;).
Så har man lyst til Beasley eller Rose, så send en PB - men det skal være med et tilbud hvor en verdensklasse spiller er med.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 16:28Oprindeligt skrevet af: Svupperså nu har jeg hermed forbudt jer alle at trade jer til Stafans pick!!
så nu har jeg hermed forbudt jer alle at trade jer til Stafans pick!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 17:52Oprindeligt skrevet af: Gaflenfor at ødelægge det hele totalt så lovet stefan og strippe hvis Miami fik picked=Z så ingen nogen billeder i år fra stefans side :what
for at ødelægge det hele totalt så lovet stefan og strippe hvis Miami fik picked=Z så ingen nogen billeder i år fra stefans side :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. maj 2008, 19:08Oprindeligt skrevet af: SvupperJens.. du har hermed ingen ret til at være med i NBAiKL denne sæson!!
Jens.. du har hermed ingen ret til at være med i NBAiKL denne sæson!!