NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 22:41Oprindeligt skrevet af: JennerHold op jeg har dælme været forfulgt af uheld i år! Først bliver Foye skadet, han skulle være ude 2 måneder. Efter 2 måneder hed det 4 uger mere, og efter 4 uger hed det 4 uger mere, og efter det 1-2 uger mere.
Luol Deng som stort set alle (inkl Kobe Bryan) troede ville tage endnu et skridt op tog et skridt tilbage og var skadesplaget. Jermaine O'Neal blev først ramt af endnu en knæskade og derefter af et totalt latterligt Pacers system. Sean Williams spillede out of his mind i starten, men Lawrence Frank synes åbenbart ikke det var godt nok, så ud med Sean og farvel til Playoffs for Nets, ja selv da Nets var elimineret fik Sean ingen minutter, but why?!?Eneste positiver var at Roy tog et skridt op, Chandler så ganske god ud (men hvad blev der af blocks?), og både Julian Wright, Foye og Sean W fik vist nogen fine takter, så det var med stor glæde jeg så frem til lottery og draft; en ny start.
Meeeeeen var mit uheld færdigt? desværre nej. Guzzlers lå længe som nr 2 i D2, men ved at hente ham i rebounds fik jeg til dels forpurret hans oprykning. Det skulle jeg så ikke have gjort, for hvis jeg havde sat mine rebound mænd på bænken var Guzzlers endt som nr. 2 og ville have haft samme draft udganspunkt som Bulls. Jeg sidder med Guzzlers pick hvilket betyder jeg ville have haft pick nr. 1!!!
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Hold op jeg har dælme været forfulgt af uheld i år! Først bliver Foye skadet, han skulle være ude 2 måneder. Efter 2 måneder hed det 4 uger mere, og efter 4 uger hed det 4 uger mere, og efter det 1-2 uger mere.
Luol Deng som stort set alle (inkl Kobe Bryan) troede ville tage endnu et skridt op tog et skridt tilbage og var skadesplaget. Jermaine O'Neal blev først ramt af endnu en knæskade og derefter af et totalt latterligt Pacers system. Sean Williams spillede out of his mind i starten, men Lawrence Frank synes åbenbart ikke det var godt nok, så ud med Sean og farvel til Playoffs for Nets, ja selv da Nets var elimineret fik Sean ingen minutter, but why?!?
Eneste positiver var at Roy tog et skridt op, Chandler så ganske god ud (men hvad blev der af blocks?), og både Julian Wright, Foye og Sean W fik vist nogen fine takter, så det var med stor glæde jeg så frem til lottery og draft; en ny start.
Meeeeeen var mit uheld færdigt? desværre nej. Guzzlers lå længe som nr 2 i D2, men ved at hente ham i rebounds fik jeg til dels forpurret hans oprykning. Det skulle jeg så ikke have gjort, for hvis jeg havde sat mine rebound mænd på bænken var Guzzlers endt som nr. 2 og ville have haft samme draft udganspunkt som Bulls. Jeg sidder med Guzzlers pick hvilket betyder jeg ville have haft pick nr. 1!!!
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 22:46Oprindeligt skrevet af: JennerHov er der sket en fejl btw 😮
De to oprykkere fra 2. division vil få draft pick nr. 10 (vinderen af 2. division) og nr. 9 (nummer to i 2. division).
De 8 hold der slutter nederst i 2. division, vil blive påhæftet det tilsvarende placerede NBA hold i draft lottery, for at få bestemt deres draft position. Dvs. at det hold der i NBAiKL 2. division slutter absolut sidst (nr. 20), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der sluttede absolut sidst (nr. 30), det hold der i NBAiKL 2. division slutter næstsidst (nr. 19), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der slutter næstsidst (nr. 29) osv.
Sakset fra forfatningen, vil det i realiteten ikke sige at Sharks pick skal være nr. 9 og ikke 1?
Hov er der sket en fejl btw 😮
De to oprykkere fra 2. division vil få draft pick nr. 10 (vinderen af 2. division) og nr. 9 (nummer to i 2. division).
De 8 hold der slutter nederst i 2. division, vil blive påhæftet det tilsvarende placerede NBA hold i draft lottery, for at få bestemt deres draft position. Dvs. at det hold der i NBAiKL 2. division slutter absolut sidst (nr. 20), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der sluttede absolut sidst (nr. 30), det hold der i NBAiKL 2. division slutter næstsidst (nr. 19), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der slutter næstsidst (nr. 29) osv.
Sakset fra forfatningen, vil det i realiteten ikke sige at Sharks pick skal være nr. 9 og ikke 1?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 5:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPis mig i øret....
Noget [censored] når man ikke selv kan huske den forfatning man har skruet sammen.
Ikke helt sikker på hvordan vi skal bryde den her på en pæn måde (specielt overfor Zonker), men Jens har faktisk ret. Ligaen er sat op til kun at have 8 hold med i lotteriet, og jeg har lige været inde i en af mine andre KL's (hvor vi er 24 hold) - og der har været nøjagtig det samme problem. Der var det den regerende mester, der sad med "9. pick" og troede han havde været lykkens pamjulefis.. indtil det også der blev påpeget at kun 8 hold gik i lottery.
Idéen bag, er selvf. at de to oprykkere har opnået noget ved at avancere til D1, og de 8 nederste er de "virkelig dårlige" hold (sorry guys)... og derfor er med i "lottery bowl".
Da selv en Commish skal følge forfatningen (så kan der altid debatteres om den skal laves om), må jeg nødvendigvis omstøde min "nyhed" på NBAiKL siden og rette draftrækkefølgen. Min eneste undskyldning må være at det hele skulle så vanvittig hurtigt, da jeg ikke rigtig har tid i øjeblikket, så da det blev skrevet herinde i tråden at Sharks var nr. 1, skyndte jeg mig at smide en liste på uden at gi' mig tid til at læse forfatningen igennem eller tænke mig grundigt om... sorry.
Skive Sharks rykker således ned på 9. pladsen og de 8 hold lige efter rykker 1 plads op hver. Dvs. KerbCrawlers op på 1. pladsen og Big Ballers op i den fornemme top 2.
Sparket i skridtet bliver så til Sharks' Picks ejer GM Carstens, der i én dag har været i himmeriget... på den anden side er han Minnesota fan og er vant til de store skuffelser.
Håber at få tid til at lave en redigeret nyhed og draftliste i weekenden, men jeg bliver også nød til at finde på en optakt til TV kampen en gang i nat hvis jeg kan holde mig vågen, så kan ikke love at jeg kan nå det.
Pis mig i øret....
Noget [censored] når man ikke selv kan huske den forfatning man har skruet sammen.
Ikke helt sikker på hvordan vi skal bryde den her på en pæn måde (specielt overfor Zonker), men Jens har faktisk ret. Ligaen er sat op til kun at have 8 hold med i lotteriet, og jeg har lige været inde i en af mine andre KL's (hvor vi er 24 hold) - og der har været nøjagtig det samme problem. Der var det den regerende mester, der sad med "9. pick" og troede han havde været lykkens pamjulefis.. indtil det også der blev påpeget at kun 8 hold gik i lottery.
Idéen bag, er selvf. at de to oprykkere har opnået noget ved at avancere til D1, og de 8 nederste er de "virkelig dårlige" hold (sorry guys)... og derfor er med i "lottery bowl".
Da selv en Commish skal følge forfatningen (så kan der altid debatteres om den skal laves om), må jeg nødvendigvis omstøde min "nyhed" på NBAiKL siden og rette draftrækkefølgen. Min eneste undskyldning må være at det hele skulle så vanvittig hurtigt, da jeg ikke rigtig har tid i øjeblikket, så da det blev skrevet herinde i tråden at Sharks var nr. 1, skyndte jeg mig at smide en liste på uden at gi' mig tid til at læse forfatningen igennem eller tænke mig grundigt om... sorry.
Skive Sharks rykker således ned på 9. pladsen og de 8 hold lige efter rykker 1 plads op hver. Dvs. KerbCrawlers op på 1. pladsen og Big Ballers op i den fornemme top 2.
Sparket i skridtet bliver så til Sharks' Picks ejer GM Carstens, der i én dag har været i himmeriget... på den anden side er han Minnesota fan og er vant til de store skuffelser.
Håber at få tid til at lave en redigeret nyhed og draftliste i weekenden, men jeg bliver også nød til at finde på en optakt til TV kampen en gang i nat hvis jeg kan holde mig vågen, så kan ikke love at jeg kan nå det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 14:06Oprindeligt skrevet af: ZonkerTaget i aben mand.... *kræver scummish afsat*
:spank
Taget i aben mand.... *kræver scummish afsat*
:spank
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 15:31Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet er - ærlig talt - synd for Jacob.
Selvom han har den grimme tysker og den tynde dino, er det nedtur af de helt store at få taget sit 1. pick fra sig.
Regler er naturligvis regler, men en skam at det blev meldt officielt ud at Hooters fik første picket.
Men vil ikke pege fingre - vi kan alle lave fejl, og jeg kunne have levet med at Hooters fik en form for kompensation, når nu den demente Commish har jokket med et halvt skridt i spinaten. At det så næppe kan lade sig gøre, er bare ærgeligt.
Men som GM for Kerb-Crawlers, er det naturligvis optur at få 1. picket fremfor 2. picket og nu selv bestemme hvem jeg vil have...
Beasley.. Rose... Darkos ukendte søn..- yiiihaaa...
Det er - ærlig talt - synd for Jacob.
Selvom han har den grimme tysker og den tynde dino, er det nedtur af de helt store at få taget sit 1. pick fra sig.
Regler er naturligvis regler, men en skam at det blev meldt officielt ud at Hooters fik første picket.
Men vil ikke pege fingre - vi kan alle lave fejl, og jeg kunne have levet med at Hooters fik en form for kompensation, når nu den demente Commish har jokket med et halvt skridt i spinaten. At det så næppe kan lade sig gøre, er bare ærgeligt.
Men som GM for Kerb-Crawlers, er det naturligvis optur at få 1. picket fremfor 2. picket og nu selv bestemme hvem jeg vil have...
Beasley.. Rose... Darkos ukendte søn..- yiiihaaa...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 15:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan Nellemoes skrev:
Men vil ikke pege fingre - vi kan alle lave fejl, og jeg kunne have levet med at Hooters fik en form for kompensation, når nu den demente Commish har jokket med et halvt skridt i spinaten. At det så næppe kan lade sig gøre, er bare ærgeligt....Nu ville jeg opfordre GM Gjort-i-Nællemose til at gøre som farmand her og være ydmyg og holde lav profil... da det vist var ham der var først ved havelågen og bekynde at Hooters fik 1. pick.
Jeg er stadig den største synder i fadæsen, da jeg var letsindig nok til at hoppe med på Nællemost's slidte vogn, og ikke prøvede at tænke det igennem selv :emb
Stefan Nellemoes skrev:
Men vil ikke pege fingre - vi kan alle lave fejl, og jeg kunne have levet med at Hooters fik en form for kompensation, når nu den demente Commish har jokket med et halvt skridt i spinaten. At det så næppe kan lade sig gøre, er bare ærgeligt....
Nu ville jeg opfordre GM Gjort-i-Nællemose til at gøre som farmand her og være ydmyg og holde lav profil... da det vist var ham der var først ved havelågen og bekynde at Hooters fik 1. pick.
Jeg er stadig den største synder i fadæsen, da jeg var letsindig nok til at hoppe med på Nællemost's slidte vogn, og ikke prøvede at tænke det igennem selv :emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 17:42Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenNej hvor har jeg dog ondt af Zonker 😮
Nej hvor har jeg dog ondt af Zonker 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 18:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJonas Emiliussen skrev:
Nej hvor har jeg dog ondt af Zonker 😮mere ondt skal vi så heller ikke ha', nu får han chancen for at drafte den samme spiller som McFail drafter 😆
Oops, det var det der med lav profil... jeg smutter igen.. ssshhhhhh!
Jonas Emiliussen skrev:
Nej hvor har jeg dog ondt af Zonker 😮
mere ondt skal vi så heller ikke ha', nu får han chancen for at drafte den samme spiller som McFail drafter 😆
Oops, det var det der med lav profil... jeg smutter igen.. ssshhhhhh!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 18:37Oprindeligt skrevet af: PacersJeg snes også det er synd for Carstens - men som allerede er nævnt er regler altså til for at blive overholdt - og man kan sige det også ville gå ud over de andre hold hvis reglen ikke var blevet fulgt da de ville blive snydt for et pick der var et hak højere.
Så alt i alt - selvom jeg har liiiidt medlidenhed med Carstens - så er det den rette beslutning der er truffet af Commish!
Jeg snes også det er synd for Carstens - men som allerede er nævnt er regler altså til for at blive overholdt - og man kan sige det også ville gå ud over de andre hold hvis reglen ikke var blevet fulgt da de ville blive snydt for et pick der var et hak højere.
Så alt i alt - selvom jeg har liiiidt medlidenhed med Carstens - så er det den rette beslutning der er truffet af Commish!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2008, 21:01Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, helt sikkert ... Rette beslutning, men alligevel trist.
Ja, helt sikkert ... Rette beslutning, men alligevel trist.