NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. maj 2008, 17:32Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnÆrgerligt at din mock ikke holdt og Lottery vinderen liiiige røg fra nr. 9 CHI til nr. 10 NJN... for den havde farmand jo.
Men, havde nok været lidt for meget af det gode... nu sagde jeg jo Robin Hood til Oden og Durant sidste år, så fint at Svinet må vinke farvel til Beasley i år.
Jeg smider lige de endelige picks på i aften hjemmefra.
Ærgerligt at din mock ikke holdt og Lottery vinderen liiiige røg fra nr. 9 CHI til nr. 10 NJN... for den havde farmand jo.
Men, havde nok været lidt for meget af det gode... nu sagde jeg jo Robin Hood til Oden og Durant sidste år, så fint at Svinet må vinke farvel til Beasley i år.
Jeg smider lige de endelige picks på i aften hjemmefra.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. maj 2008, 19:29Oprindeligt skrevet af: ZonkerFor filan da også man!! :hug:
Jeg har sgu da landet #1!!!
Hæhæhæææææ.. Så kom der da et eller andet godt ud af den lodtrækning :p
For filan da også man!! :hug:
Jeg har sgu da landet #1!!!
Hæhæhæææææ.. Så kom der da et eller andet godt ud af den lodtrækning :p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 18:30Oprindeligt skrevet af: PacersJeg droppede desværre en plads til nummer 5 🙁 Der har fandme været snyd indblandet 😮 !!!
Hhhhhmmmm.... nå, hvem snupper du så ZOnker så tid er :p ?
Jeg droppede desværre en plads til nummer 5 🙁 Der har fandme været snyd indblandet 😮 !!!
Hhhhhmmmm.... nå, hvem snupper du så ZOnker så tid er :p ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 19:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMon ikke Z skal ha' sin afløser til Nash... det må man da sige er helt fantastisk vel anrettet.. ud med en gammel legende og ind med en ny billig en af slagsen, og dermed dækning for den svære PG position.
Så mangler du sku' bare lige at få vekslet Dirken eller CB4 til en Center 😉
Mon ikke Z skal ha' sin afløser til Nash... det må man da sige er helt fantastisk vel anrettet.. ud med en gammel legende og ind med en ny billig en af slagsen, og dermed dækning for den svære PG position.
Så mangler du sku' bare lige at få vekslet Dirken eller CB4 til en Center 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 19:37Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussenjeg droppede til nr. 6, det er for trist. Så får jeg nok ikke min spiller 🙁
jeg droppede til nr. 6, det er for trist. Så får jeg nok ikke min spiller 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 20:44Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJonas Emiliussen skrev:
jeg droppede til nr. 6, det er for trist. Så får jeg nok ikke min spiller 🙁Gad vide hvem du vil have *peger på signatur*
“My game is more efficient now on the offensive end. I've got a different focus now . . . to play better every time I walk on the court and to play hard for 32 minutes” . . . OJ Mayo
:noidea :noidea :noidea :noidea
Jonas Emiliussen skrev:
jeg droppede til nr. 6, det er for trist. Så får jeg nok ikke min spiller 🙁
Gad vide hvem du vil have *peger på signatur*
“My game is more efficient now on the offensive end. I've got a different focus now . . . to play better every time I walk on the court and to play hard for 32 minutes” . . . OJ Mayo
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 21:37Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
KnatLouie skrev:
Send så nogen trade-offers for hulen.. 😉 - eller gør i det mindste opmærksom på at i er friske..To små ting... glashus-sten osv. Friskhed på denne tid af sæsonen ville have været at stemme i årets kåringer 😉
Den anden.. .ikke kun til dig, men også andre... trade deadline er jo altså passeret såååå nok er der ingen regel mod at TALE trades, men ingen handler kan indsendes til Commish.
Ja, jeg ville egentlig godt have stemt, men lagde først mærke til at den blev afholdt da det var for sent at stemme.. har jo noget der hedder eksamens-ræs ved siden af mit nbainfo-liv 😉
Ved desuden godt man ikke kan trade nu, men det skader jo netop ikke at snakke om det..
Forresten, nu står der "20. Sydhavn", vil det så sige at mit reelle pick er nr.20 (via mit T'Wolf pick), eller hvordan hænger det sammen med tradede picks osv?
Danish TWolf skrev:
KnatLouie skrev:
Send så nogen trade-offers for hulen.. 😉 - eller gør i det mindste opmærksom på at i er friske..To små ting... glashus-sten osv. Friskhed på denne tid af sæsonen ville have været at stemme i årets kåringer 😉
Den anden.. .ikke kun til dig, men også andre... trade deadline er jo altså passeret såååå nok er der ingen regel mod at TALE trades, men ingen handler kan indsendes til Commish.
Ja, jeg ville egentlig godt have stemt, men lagde først mærke til at den blev afholdt da det var for sent at stemme.. har jo noget der hedder eksamens-ræs ved siden af mit nbainfo-liv 😉
Ved desuden godt man ikke kan trade nu, men det skader jo netop ikke at snakke om det..
Forresten, nu står der "20. Sydhavn", vil det så sige at mit reelle pick er nr.20 (via mit T'Wolf pick), eller hvordan hænger det sammen med tradede picks osv?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 21:49Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenStefan Nellemoes skrev:
Jonas Emiliussen skrev:
jeg droppede til nr. 6, det er for trist. Så får jeg nok ikke min spiller 🙁Gad vide hvem du vil have *peger på signatur*
Ja, gu' ved hvem? Regnede med en stor afrikaner! 😀
Stefan Nellemoes skrev:
Jonas Emiliussen skrev:
Ja, gu' ved hvem? Regnede med en stor afrikaner! 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 22:14Oprindeligt skrevet af: ZonkerDanish TWolf skrev:
Mon ikke Z skal ha' sin afløser til Nash... det må man da sige er helt fantastisk vel anrettet.. ud med en gammel legende og ind med en ny billig en af slagsen, og dermed dækning for den svære PG position.Så mangler du sku' bare lige at få vekslet Dirken eller CB4 til en Center 😉
Rose er nok et rimelig sikkert lock til #1, selvom Beasley kan gå hen og blive vildere. Og er der forresten nogen der kunne tænke sig en verdensklasse PF for en C, så siger I da bare til 🙂
Danish TWolf skrev:
Mon ikke Z skal ha' sin afløser til Nash... det må man da sige er helt fantastisk vel anrettet.. ud med en gammel legende og ind med en ny billig en af slagsen, og dermed dækning for den svære PG position.Så mangler du sku' bare lige at få vekslet Dirken eller CB4 til en Center 😉
Rose er nok et rimelig sikkert lock til #1, selvom Beasley kan gå hen og blive vildere. Og er der forresten nogen der kunne tænke sig en verdensklasse PF for en C, så siger I da bare til 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2008, 22:33Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKnatLouie skrev:
Danish TWolf skrev:
KnatLouie skrev:
Ja da, du har jo erhvervet rettighederne til mit første runde pick. Der -fordi jeg blev nr. 1- er lig med pick nr. 20. Dvs. for at komplicere tingene så er det faktisk lig med nr. 18 i år, da to førsterunde picks falder helt ud i år (smed jeg i vores Robin Hood Act for et års tid siden).
KnatLouie skrev:
Danish TWolf skrev:
KnatLouie skrev:
Ja da, du har jo erhvervet rettighederne til mit første runde pick. Der -fordi jeg blev nr. 1- er lig med pick nr. 20. Dvs. for at komplicere tingene så er det faktisk lig med nr. 18 i år, da to førsterunde picks falder helt ud i år (smed jeg i vores Robin Hood Act for et års tid siden).