Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 216 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så er der fem dage til den måske vigtigste dag for Kolding Kerb-Crawlers.

Om fem dage trækkes der lod om hvilken rækkefølge de lettere ringe NBA(iKL) hold skal drafte.

For mit vedkommende, skal jeg håbe på at Miami vinder. Det vil være så fælt og skuffende, hvis jeg ender med 3. eller 4. valget.

Jeg kan til dels leve med 2. valget, men det første valg er SÅ vigtigt for min franchise.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

EDIT: Jeg smider lige den her fra GM Petersen over ... da den ikke var UI men generel NBAiKL snak 😉
INDLÆG FRA "KNATLOUIE"

Stefan Nellemoes skrev:
[Handlen hedder Richard Jefferson, Ben Gordon] og et 2. runde pick 2009, for Michael Redd, Josh Boone og Mo Ager.

Richard Jefferson er ikke de 14 millioner værd han får i 2009.

At Michael Redd i december så indbragte Danish T'Wolves Lamar Odom OG et 2. runde pick, spiller ikke nogen rolle for os - andet end at vi kan konstatere, at der var en af de to GMs der blev buttfågget..- hvem, er op til den enkelte at vurdere...

Well, for det første, så er det jo objektivt set at Jefferson ikke er 14 millioner værd.. jeg synes så til gengæld at Odom ikke er 14 millioner værd (som han får).. Jefferson og Redd er stort set ens spillere (22ppg, 4rpg, 3apg, 1spg, 0bpg), der scorer tonsvis af point, hiver et ok antal rebounds, assists, og steals hjem, hvorimod Odom og Boone (8-14ppg, 7-10rpg, 1-3apg, 0,5-1spg, 1bpg) ikke kan score point, får et lavt antal assists og steals og kun hiver et respektabelt antal rebounds ned.. Odom er så den bedre af de to, men er ALT for dyr i drift, især når man tænker på hans skade-historie også.. (ca. hvert andet år misser han halvdelen af årets kampe) - Boone kan gå både op og ned, og han er klart en god spiller at have i baghånden med hans lave løn, ingen tvivl om det.. Men synes dog at du betalte en ret høj pris for drengen.. Gordon er også en keeper hos mig, da points er noget der er alt for lidt af på mit hold.. så jeg siger pænt tak B)

Nu skal lønningerne bare lige balanceres, og så er mit hold klar til at gå efter top-5 næste år :roll

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

så der ikke langt til Draftlottery gutter jeg giver en pils hvis clippers kommer først op af hatten ...

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Nogen der ved hvad tid det er imorgen? Og hvordan vi får offentliggjort hvem der får hvilket pick?

de trækker lige før kampen i morgen... og jeg skal nok smide noget på onsdag om rækkefølgen... men ellers er det jo bare at regne lidt på det 😉

Jeg stripper hvis Miami ender med 1. picket!

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Stefan.. NU har du lovet !

SvupperMaN skrev:
Stefan.. NU har du lovet !

Naaaaaaaaaaaaaaaaaarj, I har fandme bare (eller med tøj på) at krydse fingre for at Minny får det 1. pick.

Faktisk skal Minny helst ha' et top 2 pick for min kærlighed IRL, mens jeg i en keeper league har lotteriboldene for Miami, Memphis og Charlotte ... så har lidt en spredning her.

Sådan noget tis..- Miami blev toer, mens Bulls som 9'er vandt (ikke helt godt for NBAiKL at et godt hold bliver bedre).

Umiddlebart kan jeg regne ud at det bliver Sharks der vandt - men så ser deres 1. pick blive overtaget af Hooters, der har tradet sig til det pick?

Men i så fald står GM Carstens med en fornuftig mulighed - Beasley eller den klassePG han har brug for.

Men lidt noget [censored] at en 9'er vandt i NBAiKL :(..

... Altid noget at Grunts gik af med Sharks picket for Stephen Jackson, Sefolosha og Hooters 09 picket....

ReferencerSide 216 af 635Reference