Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 215 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Sker der noget? Er det Downtown eller Hooters der rykker ned??

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

KnatLouie skrev:

Læs nyhederne på selve NBAiKL-siden 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jonas Emiliussen skrev:

KnatLouie skrev:

:hug:

Danish TWolf skrev:

Jonas Emiliussen skrev:

KnatLouie skrev:

:hug:

Haha, sweet!! 😀 B) 🙂 :roll 😛

[censored] hvor nice.. har også bare ligget og svinget op og ned mellem 8. og 9. pladsen, og med Kamans skade sidst på sæsonen vidste jeg at jeg ikke kunne nå samtlige kampe på Center-pladsen, men heldigvis kunne Aldridge snildt klare ærterne! M-V-P for Downtown, no doubt!

Puha, men det bli'r hårdt næste sæson, kommer nok til at lave mindst én blockbuster trade i løbet af sommeren for at få det hele til at løbe rundt.. men har jo nok talent at tage af, så det skal nok blive skægt!B)

GM Hooters, du må jo nok købe en push-up BH til næste sæson.. 😉 - det kunne dog ligeså godt have været mig (eller nogle af de andre bund-svingere, Highflyers, Gangstars, Gamebreakers) der røg ud.. måske du kan overtage Gamebreakers hold? :roll

Jeg er godt tilfreds...

ja selvf. er GM Ravn da det, for han vinder jo altid 🙁

Næææ, COMMISH Ravn er godt tilfreds... med opdelingen af ligaen i to divisioner. Mener virkelig det har givet ligaen et tiltrængt pift i intensitet. Vi har dog stadig nogle hængepartier omkring aktivitet, platform og opdateringshastighed. Samtidig vil det pynte hvis de to tophold fik et par livstidsskadede spillere, eller bare valgte at smide en eller to af deres største navne overbords for et par lottery picks og dermed lidt usikkerhed.

MEN, alt i alt, burde det blive spændende med offseason, og kan vi få fundet 2 GM'ere med aktivitet i blodet - og måske få lidt gang i UI igen, så skal der jo nok være god fremtid i ligaen.

....og som sagt... D12, DWade, Deron og Josh Smith vil ikke være urørlige i transfervinduet (omend noget dyrere end de andre selvf.).. for dels er det ok at sige 3 pokaler er nok, og dels så er det sundt at interessere sig for nye spillere af og til (og som I der spiller fantasy for første gang nok har indset, så får man langt bedre indblik i spillere i NBA når man har haft dem på sit fantasy hold i en sæson eller to... man lever sig ind i deres situation - dermed er det en god måde at kende flere spillere på, at rotere i sin roster en gang i mellem).

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ja, det var spændende og held og lykke til Hooters i 2. div!

Danish TWolf skrev:
Samtidig vil det pynte hvis de to tophold fik et par livstidsskadede spillere, eller bare valgte at smide en eller to af deres største navne overbords for et par lottery picks og dermed lidt usikkerhed.

Games played by Penny Hardaway, first five seasons: 82, 77, 82, 59, 19.

Games played by Dwyane Wade, first five seasons: 61, 77, 75, 51, 51.

Playoff games played by Penny Hardaway, first five seasons: 3, 21, 12, 5, 0.

Playoff games played by Dwyane Wade, first five seasons: 13, 14, 23, 4, 0.

Facts fra den altid skarpe Bill Simmons.. Du har allerede din kronisk skadede spiller 😉

I øvrigt ser GangStars lyst på den kommende sæson. Bynum er forhåbentlig frisk til den tid, Hawes leverede her til sidst. Baronen spillede en fuld sæson(!), JoJo sluttede helt vildt af i regular-season. Reelt skal AK47 bare væk fra Sloan, så begynder det at se lyst ud. Målet er jo at tage skridtet op til jer to i toppen. Noget hvor specielt de to centere er vigtige brikker, men også de andre nævnte spillere.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Set i bakspejlet var Bornholm BeerGuzzlers også ganske tilfredse med at tage endnu en tørn i toppen af anden division i næste sæson.

GM Kofoed Reuther udtalte tidligere i dag at han ikke mente holdet var helt klar til at tage kampen op med de store kanoner der. Der mangler noget dybde og et par enkelte brikker der skal falde på plads først. Derudover da oprykningen kiksede sikrede det os samtidig et top 10 pick næste år også, så med et forhåbentlig top 4 pick i år og et top 10 næste år til at supplere Horford så skulle der være fremtid nok at bygge på for Bornholm BeerGuzzlers.

Send så nogen trade-offers for hulen.. 😉 - eller gør i det mindste opmærksom på at i er friske..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

KnatLouie skrev:

Stefan Nellemoes skrev:
[Handlen hedder Richard Jefferson, Ben Gordon] og et 2. runde pick 2009, for Michael Redd, Josh Boone og Mo Ager.

Richard Jefferson er ikke de 14 millioner værd han får i 2009.

At Michael Redd i december så indbragte Danish T'Wolves Lamar Odom OG et 2. runde pick, spiller ikke nogen rolle for os - andet end at vi kan konstatere, at der var en af de to GMs der blev buttfågget..- hvem, er op til den enkelte at vurdere...

Well, for det første, så er det jo objektivt set at Jefferson ikke er 14 millioner værd.. jeg synes så til gengæld at Odom ikke er 14 millioner værd (som han får).. Jefferson og Redd er stort set ens spillere (22ppg, 4rpg, 3apg, 1spg, 0bpg), der scorer tonsvis af point, hiver et ok antal rebounds, assists, og steals hjem, hvorimod Odom og Boone (8-14ppg, 7-10rpg, 1-3apg, 0,5-1spg, 1bpg) ikke kan score point, får et lavt antal assists og steals og kun hiver et respektabelt antal rebounds ned.. Odom er så den bedre af de to, men er ALT for dyr i drift, især når man tænker på hans skade-historie også.. (ca. hvert andet år misser han halvdelen af årets kampe) - Boone kan gå både op og ned, og han er klart en god spiller at have i baghånden med hans lave løn, ingen tvivl om det.. Men synes dog at du betalte en ret høj pris for drengen.. Gordon er også en keeper hos mig, da points er noget der er alt for lidt af på mit hold.. så jeg siger pænt tak B)

Nu skal lønningerne bare lige balanceres, og så er mit hold klar til at gå efter top-5 næste år :roll

Odom er da i langt højere grad 14 mil værd end Jefferson eller Redd er det? Specielt efter Gasol kom til lå han jo med et vildt snit, vel omkring de 15 - 10 - 4,5 - 1,2 - 1,2 som jo er rigtigt godt all around modsat Jefferson og Redd som producere pts og nærmest intet andet, og samtidig trækker halv alvorligt ned i enkelte kats....

KnatLouie skrev:
Send så nogen trade-offers for hulen.. 😉 - eller gør i det mindste opmærksom på at i er friske..

To små ting... glashus-sten osv. Friskhed på denne tid af sæsonen ville have været at stemme i årets kåringer 😉

Den anden.. .ikke kun til dig, men også andre... trade deadline er jo altså passeret såååå nok er der ingen regel mod at TALE trades, men ingen handler kan indsendes til Commish.

ReferencerSide 215 af 635Reference