Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 214 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Gaflen

jeg blev ikke nr sjuk wtf? prøvede ellers og lave en modsat af gm ravn B)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

SuperSonics center Mouhamed Sene had microfracture surgery on his right knee earlier this week, another setback for Seattle and its glut of underperforming centers.

Sene was originally injured on April 4 playing in an NBA Development League game for the Idaho Stampede. The injury was diagnosed as a lateral meniscus tear, but during surgery doctors discovered a chondral defect and microfracture surgery was required.

🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

Han er min fantasy-Darko... Sådan noget juks!

Note to self: Anskaf aldrig en center fra Seattle igen. Aldrig.

Sene - microfracture i år.
Swift (som jeg i øvrigt havde hos AlphaHans) - ødelagt korsbånd og what not. 04/05: 16 kampe. 05/06: 47 kampe. 06/07: 0 kampe. 07/08: 8 kampe.

Derudover rev Mickael Gelabale korsbåndet over i år.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Gaflen skrev:
jeg blev ikke nr sjuk wtf? prøvede ellers og lave en modsat af gm ravn B)

Man er pænt ringe, hvis man ikke engang kan finde ud af at tanke 😆

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Stefan Nellemoes skrev:
🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

Han er min fantasy-Darko... Sådan noget juks!

Note to self: Anskaf aldrig en center fra Seattle igen. Aldrig.

Sene - microfracture i år.
Swift (som jeg i øvrigt havde hos AlphaHans) - ødelagt korsbånd og what not. 04/05: 16 kampe. 05/06: 47 kampe. 06/07: 0 kampe. 07/08: 8 kampe.

Derudover rev Mickael Gelabale korsbåndet over i år.

Jeg har da ingen problemer med Nick Collison, han er da center for Seattle.
Men Mickael Gelabale er ved at komme over sig og får sikkert et gennembrud efter OL

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

syntes da også johan petro spillede ganske pænt her til sidst i sæsonnen

Oprindeligt skrevet af: bozzy

STORT TILLYKKE TIL CHAMP KURT RAVN

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Ja den heldige Ravn løb åbenbart med det igen 🙂

men synes generelt der har været en ret stor mangel på opdaring på vores egen IKL side mht stillingerne.... Man vil jo gerne følge lidt med i hvordan det går i den anden!

Den seneste der ligger på siden er fra 7. februar.

Håbver vi kan oppe os lidt hvad det angår næste 🙂 Jeg aner endnu ikke hvem der egentlig er rykket op og sluttet som nummer 2 og 3 efter Ravn (som jeg kan forstå har vundet :)) ?!

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Lad mig så få en UPDATE... er jeg inde eller ude, what's the fuzz, tell me whatsa happening??

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Sorry guys,

jeg ved godt at det har stået noget sløjt til med opdateringen af NBAiKL siden og det er jo primært min skyld.

Jeg har nu været helt til [censored] i godt en uge pga sygdom - og de få timer jeg har brugt på siden her, har været brugt på at editere og sætte artikler op (vi har fået 5 af slagsen de sidste 10 dage :hug: ). Samt smide en enkel nyhed på.

I morgen håber jeg at få tid til at opdatere fra arbejde (i frokostpausen måske), da c/p herhjemme fra stillingen og over i et excell ark bare ikke funker af en eller anden årsag (den smider det hele ind i én celle).

Jeg må så også sige at jeg ikke har været for imponeret af aktiviteten generelt og ej heller af respons omkring iKL siden, så den har ikke haft første prioritet.

Som sagt mener jeg at Hooters ryger ned (og Peter dermed bliver i D1), hvilket vil være prisen for at sende Nash afsted for tidligt ??? MEN, jeg laver beregningerne i morgen fra arbejde eller når jeg kommer hjem.

Stillingen er provisorisk:

T'Wolves 48p
Grunts 46p
AlphaHans 33p
Jail Blazers 27p
Gamebreakers - GangStars - Highflyers 24p
Hooters - Sydhavn 21p
Royals 7p

og for D2:

Silver Foxes 41p
Sharks 38½p
BeerGuzzlers 38p
Flying PeaCocks 31½p
SuperForkes 29p
FistFighters 28p
Burnin Reds 27p
Big Ballers 20p
Knuckles 14p
KerbCrawlers 8p

så lige nu og her er det altså en nedrykning til Hooters og Royals... en oprykning til Silver Foxes og Sharks (der er GM løs).. og podie pladser til T'Wolves, Grunts og AlphaHans (deja vue).

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Sorry guys,

jeg ved godt at det har stået noget sløjt til med opdateringen af NBAiKL siden og det er jo primært min skyld.

Jeg har nu været helt til [censored] i godt en uge pga sygdom - og de få timer jeg har brugt på siden her, har været brugt på at editere og sætte artikler op (vi har fået 5 af slagsen de sidste 10 dage :hug: ). Samt smide en enkel nyhed på.

I morgen håber jeg at få tid til at opdatere fra arbejde (i frokostpausen måske), da c/p herhjemme fra stillingen og over i et excell ark bare ikke funker af en eller anden årsag (den smider det hele ind i én celle).

Jeg må så også sige at jeg ikke har været for imponeret af aktiviteten generelt og ej heller af respons omkring iKL siden, så den har ikke haft første prioritet.

Som sagt mener jeg at Hooters ryger ned (og Peter dermed bliver i D1), hvilket vil være prisen for at sende Nash afsted for tidligt ??? MEN, jeg laver beregningerne i morgen fra arbejde eller når jeg kommer hjem.

Stillingen er provisorisk:

T'Wolves 48p
Grunts 46p
AlphaHans 33p
Jail Blazers 27p
Gamebreakers - GangStars - Highflyers 24p
Hooters - Sydhavn 21p
Royals 7p

og for D2:

Silver Foxes 41p
Sharks 38½p
BeerGuzzlers 38p
Flying PeaCocks 31½p
SuperForkes 29p
FistFighters 28p
Burnin Reds 27p
Big Ballers 20p
Knuckles 14p
KerbCrawlers 8p

så lige nu og her er det altså en nedrykning til Hooters og Royals... en oprykning til Silver Foxes og Sharks (der er GM løs).. og podie pladser til T'Wolves, Grunts og AlphaHans (deja vue).

Arrgh.. "Hvis flere hold slutter på en delt plads der er afgørende for enten op- eller nedrykning, vil en række tiebreakere blive anvendt for at afgøre placeringerne, bedst placeret vil blive det hold der opnår det øverste af de nedenstående udsagn.

* Først: Flest pp ved indregning af alle 20 hold i ligaen i en samlet pp stilling
* Hvis stadig lige, så: Flest førstepladser i egen division i de fem kategorier
* Hvis stadig lige, så: Flest førstepladser totalt i de fem kategorier –ved indregning af alle 20 hold
* Hvis stadig lige, så: Flest andenpladser i egen division i de fem kategorier
* Hvis stadig lige, så: Flest andenpladser totalt i de fem kategorier –ved indregning af alle 20 hold
* Hvis stadig lige, så: Færrest sidstepladser i egen division i de fem kategorier
* Hvis stadig lige, så: Færrest sidstepladser totalt i de fem kategorier –ved indregning af all 20 hold
* Hvis stadig lige, så: Afstemning blandt de andre GM’ere i ligaen "

Det er jo helt umuligt at udregne.. Ravn, you better get well soon, we need you here!:o

ReferencerSide 214 af 635Reference