NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 14:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Bye bye Zonker 🙁Say what ?
Stillingen siger da at Sydhavn må takke af for denne gang, og GM Carstens er så tude heldig at klare frisag på ½ pp. Faktisk er forskellen på endnu en sæson i D1 og så en tur ned i D2 så marginal som den overhovedet kan blive.
1 FÅÅÅRKIN STEAL!!!!!
Da både Hooters og Royals nupper en række steals til sidst, så slutter de med 398 af slagsen hver, og deler den fantastiske anden sidste plads i kategorien.
Hvis Hooters havde fået én steal mindre eller Royals én steal mere, så havde Hooters endt med 21 pp ligesom Sydhavn, og så havde Hooters været nedrykker da de ville ende langt efter Sydhavn i en 20 mands liga (som er første tiebreaker kategori).
Vildt.
Og samtidig har BeerGuzzlers MÅSKE tabt opryknings slaget med én steal også ??? I hvert fald ville én steal mindre til Skive Sharks eller én steal mere til Flying PeaCocks have gjort at Sharks og BeerGuzzlers havde endt helt lige på 38pp. Jeg har ikke tjekket hvordan det så ville have set ud i en evt. tiebreaker, men for søren da hvor har det været tæt i begge divisioner..
... ja altså i de ender hvor der var noget at spille om fniiiiiiis tihi THREE-PEAT :love:
Miller31 skrev:
Bye bye Zonker 🙁
Say what ?
Stillingen siger da at Sydhavn må takke af for denne gang, og GM Carstens er så tude heldig at klare frisag på ½ pp. Faktisk er forskellen på endnu en sæson i D1 og så en tur ned i D2 så marginal som den overhovedet kan blive.
1 FÅÅÅRKIN STEAL!!!!!
Da både Hooters og Royals nupper en række steals til sidst, så slutter de med 398 af slagsen hver, og deler den fantastiske anden sidste plads i kategorien.
Hvis Hooters havde fået én steal mindre eller Royals én steal mere, så havde Hooters endt med 21 pp ligesom Sydhavn, og så havde Hooters været nedrykker da de ville ende langt efter Sydhavn i en 20 mands liga (som er første tiebreaker kategori).
Vildt.
Og samtidig har BeerGuzzlers MÅSKE tabt opryknings slaget med én steal også ??? I hvert fald ville én steal mindre til Skive Sharks eller én steal mere til Flying PeaCocks have gjort at Sharks og BeerGuzzlers havde endt helt lige på 38pp. Jeg har ikke tjekket hvordan det så ville have set ud i en evt. tiebreaker, men for søren da hvor har det været tæt i begge divisioner..
... ja altså i de ender hvor der var noget at spille om fniiiiiiis tihi THREE-PEAT :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 14:53Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPS. Sydhavn og Hooters brugte begge 486 kampe så det var en helt lige kamp. Mens Sharks har brugt 6 kampe mere end BeerGuzzlers, der således kunne have rykket op med lidt mere indsats (frivilligt eller ufrivilligt selvf. - der er skader efter FA opsamling at tage hensyn til også).
PS. Sydhavn og Hooters brugte begge 486 kampe så det var en helt lige kamp. Mens Sharks har brugt 6 kampe mere end BeerGuzzlers, der således kunne have rykket op med lidt mere indsats (frivilligt eller ufrivilligt selvf. - der er skader efter FA opsamling at tage hensyn til også).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 14:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnWooooooooooaaaaaw - hold lige hesten en gang ... så opdaterede jeg lige NBA.com og så så billedet anderledes ud... I D1 altså.
Tror lige vi lader siden stå en dag før vi tør satse på den endelige opdatering.
Lige nu står Hooters og Sydhavn begge på 21 pp. (og så ryger Hooters sq ned).
Jeg er så også gået forbi JailBlazers i steals, hvilket ikke så ud til at kunne lade sig gøre på de sidste 2 dage, så lad os vente en dag eller to før vi konkludere (jeg er lidt usikker på hvornår NBA.com lige opdatere hvilke dele af stillingen... kampe ryger på før stats blandt andet).
Og ja, vi skal lige overveje om den hedder NBA.com eller Yahoo næste år 😮
Wooooooooooaaaaaw - hold lige hesten en gang ... så opdaterede jeg lige NBA.com og så så billedet anderledes ud... I D1 altså.
Tror lige vi lader siden stå en dag før vi tør satse på den endelige opdatering.
Jeg er så også gået forbi JailBlazers i steals, hvilket ikke så ud til at kunne lade sig gøre på de sidste 2 dage, så lad os vente en dag eller to før vi konkludere (jeg er lidt usikker på hvornår NBA.com lige opdatere hvilke dele af stillingen... kampe ryger på før stats blandt andet).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 15:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSpørgsmål til GM Meyer og GM Carstens...
Passer det at Royals fik 5 steals og Hooters 2 steals på sidste spilledag ?? For det er hvad jeres steals steg med da jeg kørte en manuel opdatering af stillingen lige nu.
Spørgsmål til GM Meyer og GM Carstens...
Passer det at Royals fik 5 steals og Hooters 2 steals på sidste spilledag ?? For det er hvad jeres steals steg med da jeg kørte en manuel opdatering af stillingen lige nu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 15:02Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish TWolf skrev:
Og ja, vi skal lige overveje om den hedder NBA.com eller Yahoo næste år 😮Jeg er 100% for Yahoo. Det er muligvis ikke så fancy som nba.com - til gengæld virker skidtet langt bedre.
Danish TWolf skrev:
Jeg er 100% for Yahoo. Det er muligvis ikke så fancy som nba.com - til gengæld virker skidtet langt bedre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 15:32Oprindeligt skrevet af: ZonkerHvis både Hooters og Sydhavn har 21 pp, hvorfor rykker Hooters så ned?
Jeg fatter minus af den stilling der. Jeg fik 0 steals i nat. Havde kun kampe tilbage på PG og C. Diener var ikke med for Pacers, og Nazr lavede ingen steals.
Jeg vil ikke rykke ned!!!
Hvis både Hooters og Sydhavn har 21 pp, hvorfor rykker Hooters så ned?
Jeg fatter minus af den stilling der. Jeg fik 0 steals i nat. Havde kun kampe tilbage på PG og C. Diener var ikke med for Pacers, og Nazr lavede ingen steals.
Jeg vil ikke rykke ned!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 15:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, jeg er også lidt forvirret hvis du ikke havde nogen steals... så skal det være fordi den først har opdateret de sidste 2 dage samtidig her til sidst (igen, den hoppede fra 398 steals til dig og Martin og op til 400 til dig og 403 til Martin).
HVIS I to slutter lige (Sydhavn og dig) så er første tiebreaker, hvor mange pp I ville ha' fået hvis ligaen stadig havde været én liga med 20 hold. Og uden at have været helt vild grundig, så tog jeg en hurtig finger i måsen på den situation og det lignede en sikker tiebreaker sejr til Sydhavn. Men den må I naturligvis godt lige gå igennem begge to (eller vente til sidst på weekenden hvor jeg er på igen og kan lave en bedre analyse).
Og nej, selvf. vil du ikke rykke ned... men når du nu ikke er bedre, selv når du får Chris Bosh forærende 😉
Ja, jeg er også lidt forvirret hvis du ikke havde nogen steals... så skal det være fordi den først har opdateret de sidste 2 dage samtidig her til sidst (igen, den hoppede fra 398 steals til dig og Martin og op til 400 til dig og 403 til Martin).
HVIS I to slutter lige (Sydhavn og dig) så er første tiebreaker, hvor mange pp I ville ha' fået hvis ligaen stadig havde været én liga med 20 hold. Og uden at have været helt vild grundig, så tog jeg en hurtig finger i måsen på den situation og det lignede en sikker tiebreaker sejr til Sydhavn. Men den må I naturligvis godt lige gå igennem begge to (eller vente til sidst på weekenden hvor jeg er på igen og kan lave en bedre analyse).
Og nej, selvf. vil du ikke rykke ned... men når du nu ikke er bedre, selv når du får Chris Bosh forærende 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2008, 20:06Oprindeligt skrevet af: PacersPuha puha en gyser... Desværre tabte jeg som sagt kampen om oprykningen - Surt at jeg havde to PG'ere der valgte at være skadet samtidig - kunne have været nice hvis de nu havde taget en halvdel hver.....
Men jeg er bestemt fortrøstningsfuld mht. næste år. Er generelt opgraderet i forhold til starten af sidste sæson i form af J-Rich og en Horford der forhåbentlig kan tage et lille ryk op stats næste år 🙂
Puha puha en gyser... Desværre tabte jeg som sagt kampen om oprykningen - Surt at jeg havde to PG'ere der valgte at være skadet samtidig - kunne have været nice hvis de nu havde taget en halvdel hver.....
Men jeg er bestemt fortrøstningsfuld mht. næste år. Er generelt opgraderet i forhold til starten af sidste sæson i form af J-Rich og en Horford der forhåbentlig kan tage et lille ryk op stats næste år 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2008, 0:11Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Wooooooooooaaaaaw - hold lige hesten en gang ... så opdaterede jeg lige NBA.com og så så billedet anderledes ud... I D1 altså.Tror lige vi lader siden stå en dag før vi tør satse på den endelige opdatering.
WTF, hvad sker der.. det er alt for spændende, og MEGA-irriterende.. tror ikke der skal være nogen spørgsmål om hvilken liga der skal spilles i næste år, YAHOOSPORT all the way baby!
1) stillingen opdateres automatisk
2) man kan gemme sæson-resultaterne fra de tidligere sæsoner i ligaen
3) enkelt at opdatere rosters/aktivere spillere med drag/drop-funktion
4) flottere design, nemmere at finde rundt i (that's a FACT, nba.com stinker)
5) behøver vi flere grunde? Der er ikke andet end pros ved yahoo og cons ved NBA.comUhhh, kan ikke vente med at høre den endelige stilling.. hvad nu hvis det bli'r HELT uafgjort, ryger vi så begge ned, eller bliver begge i D1, eller skal det afgøres på en eller anden åndsvag tidligere ubetydelig tiebreaker? Too much excitement, arrgh!:o 😀 :noidea :what 😛
Danish TWolf skrev:
Wooooooooooaaaaaw - hold lige hesten en gang ... så opdaterede jeg lige NBA.com og så så billedet anderledes ud... I D1 altså.Tror lige vi lader siden stå en dag før vi tør satse på den endelige opdatering.
WTF, hvad sker der.. det er alt for spændende, og MEGA-irriterende.. tror ikke der skal være nogen spørgsmål om hvilken liga der skal spilles i næste år, YAHOOSPORT all the way baby!
1) stillingen opdateres automatisk
2) man kan gemme sæson-resultaterne fra de tidligere sæsoner i ligaen
3) enkelt at opdatere rosters/aktivere spillere med drag/drop-funktion
4) flottere design, nemmere at finde rundt i (that's a FACT, nba.com stinker)
5) behøver vi flere grunde? Der er ikke andet end pros ved yahoo og cons ved NBA.com
Uhhh, kan ikke vente med at høre den endelige stilling.. hvad nu hvis det bli'r HELT uafgjort, ryger vi så begge ned, eller bliver begge i D1, eller skal det afgøres på en eller anden åndsvag tidligere ubetydelig tiebreaker? Too much excitement, arrgh!:o 😀 :noidea :what 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2008, 7:55Oprindeligt skrevet af: PacersDer er, som du kan læse i Forfatningen, Tiebreak regler ved point-lighed 🙂
Der er, som du kan læse i Forfatningen, Tiebreak regler ved point-lighed 🙂