Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 241 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Anyways,

Jeg har lige endnu et (dumt) spørgsmål.. hvis en college-spiller stillede OP til NBA-draften, men ikke blev valgt af et hold, kan man så drafte ham alligevel, eller skal man vente til at han får en eventuelt FA-kontrakt med et NBA-hold? Eller er det nok at han er inviteret til summer-league? Han kan jo uanset hvad ikke returnere til college.. :noidea

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KnatLouie skrev:
Anyways,

Jeg har lige endnu et (dumt) spørgsmål.. hvis en college-spiller stillede OP til NBA-draften, men ikke blev valgt af et hold, kan man så drafte ham alligevel, eller skal man vente til at han får en eventuelt FA-kontrakt med et NBA-hold? Eller er det nok at han er inviteret til summer-league? Han kan jo uanset hvad ikke returnere til college.. :noidea

Forfatningen er din ven ;)..

§ 4.3. I draftet vil alle spillere der ikke befinder sig på en NBAiKL roster kunne draftes. Dette gælder dog kun spillere som enten har optrådt i NBA eller har været draftet af et NBA hold.

Altså skal han have spillet en NBA kamp (summerleague tæller ikke) eller være draftet.

Åbent brev til forretningsudvalget

Grundet den såkaldte Robin Hood Act, mistede de to tophold, Grunts og Twolves, hver især deres top picks i dette års draft.

Det medførte, at picks nummer 21 og 22 endte med reelt at tælle som 19 og 20, og dermed på papiret som værende første picks.

Da jeg som GM havde muligheder for at sende mit første runde pick for 2009 væk i en handel hvor jeg ikke fik et første pick retur, henvendte jeg mig til Commish, da jeg allerede havde tradet mit 1. runde 08 væk.

Her var meldingen, at pick 21 og 22 ikke ville tælle som NBAiKL top-20 picks - og dermed skulle jeg have et førsterunde pick retur, i en handel der indeholdte mit første runde 09 pick.

Det viser sig nu, at Jail- Blazers har haft fire picks i anden runde. Dette kan på ingen måde give anledning til harme fra mit vedkommende.

Derimod vil jeg anmode om, at jeg grundet denne fejlfortolkning/manglende indblanding fra udvalget, kan få dispensation til at trade mit første runde 09 uden at skulle have et førsterunde retur.

Havde jeg fået den rigtige besked om at pick 21 og 22 ville tælle som første runde, havde jeg beholdt et af disse, således at jeg kunne gennemføre en handel på 09 picket.

Jeg håber at alle indblandede parter kan se det rigtige i, at jeg vil få muligheden for at bruge mit 09 pick uden at skulle skele til om der er andre picks indblandet.

GM Stefan Nellemoes,
Kolding Kerb-Crawlers

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Stefan Nellemoes skrev:

KnatLouie skrev:
Anyways,

Forfatningen er din ven ;)..

§ 4.3. I draftet vil alle spillere der ikke befinder sig på en NBAiKL roster kunne draftes. Dette gælder dog kun spillere som enten har optrådt i NBA eller har været draftet af et NBA hold.

Altså skal han have spillet en NBA kamp (summerleague tæller ikke) eller være draftet.

Ja, jeg har været inde og læse det.. men da forfatningen vel ikke kan kaldes for en komplet "bibel" (endnu), så er spørgsmålet bare om det ikke bare er en teknisk detalje der er blevet overset.. men det er vel okay, selvom det ville være rart at man kunne bruge sin RD-plads til en god spiller der bare var blevet overset i draften, og man ikke skal sidde og vente på han får en kontrakt og kommer på banen (hvilket så ville gøre ham ineligible til RD-pladsen).. :noidea

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Som menig GM vil jeg gerne applaudere aktiviteten og GM Nellemoes' initiativ. :jubi:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kapitalistsvin skrev:
Som menig GM vil jeg gerne applaudere aktiviteten og GM Nellemoes' initiativ. :jubi:

Jaja.. Og din søn er til mænd..

Jeg synes GM Nellemoes bør tage sig sammen, erkende at han er en dårligere GM end alle andre, og at reglerne selvfølgelig ikke ændres for at han kan følge med. 😉

Nah, det er vel egentlig fair nok, i visse tilfælde er dispensation vel det rigtige, der er tale om et enkeltstående tilfælde, så ingen kritik herfra ligegyldigt hvad beslutningen bliver.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Er vi enig om at Daniel Brandt bliver sprunget over i draften nu ?

Ja da - hvis Christian og andre er hurtige, har de lov til at drafte...

Bare ærgerligt for Daniel....

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

han kan drafte når han vil, men han har ikke første ret til nogle spillere, så hvis der bliver valgt nogle spillere afg os andre så er det bare sourass

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Altså det er pick 25 ved Djursland Gangstars...

ReferencerSide 241 af 635Reference