NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2006, 22:08Oprindeligt skrevet af: bozzyDu får ham billigt Kurt B)
Du får ham billigt Kurt B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2006, 0:23Oprindeligt skrevet af: ZonkerFor silvan, jeg tager mig snart tid til at skrive et alvorligt indlæg i UI :@
For silvan, jeg tager mig snart tid til at skrive et alvorligt indlæg i UI :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2006, 0:24Oprindeligt skrevet af: Zonkerbozzy skrev:
Du får ham billigt Kurt B)Hvad med lige over for Ilgauskas? :tup:
bozzy skrev:
Du får ham billigt Kurt B)
Hvad med lige over for Ilgauskas? :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2006, 0:36Oprindeligt skrevet af: bozzyIlgauskas er sgu lidt for meget af en satsning... Men stik mig Banks og Granger B)
Ilgauskas er sgu lidt for meget af en satsning... Men stik mig Banks og Granger B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2006, 0:39Oprindeligt skrevet af: Zonker:p
Jeg er villig til at ofre min unge stjernecenter for en gammel afdanket tremmerusker, og så afslår du bare :tdown:
:p
Jeg er villig til at ofre min unge stjernecenter for en gammel afdanket tremmerusker, og så afslår du bare :tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2006, 8:54Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnUhørt skandale i draftet skal jeg da lige love for... HVORDAN kan Foye ryger helt ned som nr. 9 😮 Jeg mener, GangStars må sq da ha' truet Jens Lyn til at holde nallerne fra ham ... man kan da hverken tage Shelden og slet ikke O'Bryant foran Foye.. helt gal - helt gal.
Havde jeg behold mine picks #2 og #3 eller haft #1, så havde jeg kun stået og vaklet mellem Roy og Foye... det der er da helt hen i vejret.
Nå, men så skulle jeg jo nok alligevel ha' taget imod den handel hvor jeg havde fået en lavt top 10 pick - så havde jeg haft Minny's startende PG for de næste 10 år.
Oh well... Og så lige igen... Vince Carter 😆 😆 😆 Du kan få Calderon hvis du beder pænt om det. Kan til nød strække mig til en Mike Bibby aftale.
Uhørt skandale i draftet skal jeg da lige love for... HVORDAN kan Foye ryger helt ned som nr. 9 😮 Jeg mener, GangStars må sq da ha' truet Jens Lyn til at holde nallerne fra ham ... man kan da hverken tage Shelden og slet ikke O'Bryant foran Foye.. helt gal - helt gal.
Havde jeg behold mine picks #2 og #3 eller haft #1, så havde jeg kun stået og vaklet mellem Roy og Foye... det der er da helt hen i vejret.
Nå, men så skulle jeg jo nok alligevel ha' taget imod den handel hvor jeg havde fået en lavt top 10 pick - så havde jeg haft Minny's startende PG for de næste 10 år.
Oh well... Og så lige igen... Vince Carter 😆 😆 😆 Du kan få Calderon hvis du beder pænt om det. Kan til nød strække mig til en Mike Bibby aftale.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2006, 9:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg har hele tiden haft strenge instrukser på at tage O'Bryant fra Gaflen, det har faktisk været den eneste han for alvor ønskede sig. Han mangler akut en C og PG'en er beskyttet.
Vikings manglede også kun en reserve for Camby mente han. Desuden lå Foye faktisk udenfor top 10 på flere mocks, må sige jeg faktisk overvejede om jeg skulle lave satset og nappe en anden PG i draftet..
Men nåh, nu har jeg da en ganske fin ung trup.
Og for Carter, jeg tilbyder Collison + 2. runde:hug:
Jeg har hele tiden haft strenge instrukser på at tage O'Bryant fra Gaflen, det har faktisk været den eneste han for alvor ønskede sig. Han mangler akut en C og PG'en er beskyttet.
Vikings manglede også kun en reserve for Camby mente han. Desuden lå Foye faktisk udenfor top 10 på flere mocks, må sige jeg faktisk overvejede om jeg skulle lave satset og nappe en anden PG i draftet..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2006, 9:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Jeg har hele tiden haft strenge instrukser på at tage O'Bryant fra Gaflen, det har faktisk været den eneste han for alvor ønskede sig. Han mangler akut en C og PG'en er beskyttet.Vikings manglede også kun en reserve for Camby mente han. Desuden lå Foye faktisk udenfor top 10 på flere mocks, må sige jeg faktisk overvejede om jeg skulle lave satset og nappe en anden PG i draftet..
Jamen, så kan vi vel finde ud af at jeg får Foye får en PG ?? Bibby ? Calderon ? Eller Marcus Williams ?? B)
Vince Carter = 2. Runde Sharks 2007 + Kendrick Perkins
Miller31 skrev:
Jeg har hele tiden haft strenge instrukser på at tage O'Bryant fra Gaflen, det har faktisk været den eneste han for alvor ønskede sig. Han mangler akut en C og PG'en er beskyttet.Vikings manglede også kun en reserve for Camby mente han. Desuden lå Foye faktisk udenfor top 10 på flere mocks, må sige jeg faktisk overvejede om jeg skulle lave satset og nappe en anden PG i draftet..
Jamen, så kan vi vel finde ud af at jeg får Foye får en PG ?? Bibby ? Calderon ? Eller Marcus Williams ?? B)
Vince Carter = 2. Runde Sharks 2007 + Kendrick Perkins
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2006, 15:37Oprindeligt skrevet af: Miller31Vi må væbne os med tålmodighed, lige snakket med Gaflen i tlf og han venter til han kommer hjem i morgen omkring kl 14 med at drafte.
Vi må væbne os med tålmodighed, lige snakket med Gaflen i tlf og han venter til han kommer hjem i morgen omkring kl 14 med at drafte.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2006, 15:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa det bliver da så vist også liiiige lidt op over 😉 ... men rart at se at mine picks bliver brugt fornuftigt...
Lige nu kunne jeg ha siddet med Morrison, Roy og JJ Reddick. Hhhmm, sq ganske god trio til de tre bagerste positioner der.
Jeg synes det ser ganske fornuftigt ud for vores nye franchises, og så kan det også så svagt oplyses at der liiiige om et par minutter eller 10 vil være en nyhed på NBAiKL siden, omkring Salary Cap for 2006/07 sæsonen, der måske kan vække begejstring i de små GM-hjem.
OG DEN ER SÅ PÅ NU.
Ja det bliver da så vist også liiiige lidt op over 😉 ... men rart at se at mine picks bliver brugt fornuftigt...
Lige nu kunne jeg ha siddet med Morrison, Roy og JJ Reddick. Hhhmm, sq ganske god trio til de tre bagerste positioner der.
Jeg synes det ser ganske fornuftigt ud for vores nye franchises, og så kan det også så svagt oplyses at der liiiige om et par minutter eller 10 vil være en nyhed på NBAiKL siden, omkring Salary Cap for 2006/07 sæsonen, der måske kan vække begejstring i de små GM-hjem.
OG DEN ER SÅ PÅ NU.