NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juli 2006, 11:44Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinUmiddelbart kan vi kun ændre dato hvis alle siger god for det. Jeg er ikke hjemme d. 8. (er et sted på en tysk motervej - håber ikke smurt ud på en sådan), men det gør ikke nogen forskel for mig om jeg skulle finde en stand in for et live draft eller et langtidsdraft.
5 min er umiddelbart lidt bedre, da det er realistisk at sidde 4 timer ved sin cpu. (man kan jo også regne på hvornår man tidligst igen kan være på. Evt. kunne handler forhåndsgodkendes... hvis man laver en aftale om at fx. Grunts sender pick#9 til Gangstars for deres 2007 pick, hvis Gay, Roy og Foye ikke længere er til rådighed i draftet.
Så kunne div. GM's sidde med deres lister og evt. en række forudaftale 'hvis-nu' handler, som så kan fyres af når tid er.
Umiddelbart kan vi kun ændre dato hvis alle siger god for det. Jeg er ikke hjemme d. 8. (er et sted på en tysk motervej - håber ikke smurt ud på en sådan), men det gør ikke nogen forskel for mig om jeg skulle finde en stand in for et live draft eller et langtidsdraft.
5 min er umiddelbart lidt bedre, da det er realistisk at sidde 4 timer ved sin cpu. (man kan jo også regne på hvornår man tidligst igen kan være på. Evt. kunne handler forhåndsgodkendes... hvis man laver en aftale om at fx. Grunts sender pick#9 til Gangstars for deres 2007 pick, hvis Gay, Roy og Foye ikke længere er til rådighed i draftet.
Så kunne div. GM's sidde med deres lister og evt. en række forudaftale 'hvis-nu' handler, som så kan fyres af når tid er.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juli 2006, 11:49Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg er frisk ... men skal på ferie fra den 9. juli
Jeg er frisk ... men skal på ferie fra den 9. juli
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2006, 9:33Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er helt med på 5 min. Men man kunne jo sige ti minutter i første runde og så sætte det ned til 5 min til de øvrige runder - da 1. runde alt andet lige som regel er af større væsentlighed for et hold.
Men hvis vi kan blive enige om 5 min så er jeg game 🙂 Jeg har HELE juli måned så hit me with a date (ja ikke den frække slags...) 😀
Jeg er helt med på 5 min. Men man kunne jo sige ti minutter i første runde og så sætte det ned til 5 min til de øvrige runder - da 1. runde alt andet lige som regel er af større væsentlighed for et hold.
Men hvis vi kan blive enige om 5 min så er jeg game 🙂 Jeg har HELE juli måned så hit me with a date (ja ikke den frække slags...) 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2006, 18:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSom I nok har bemærket er jeg personlig noget lunken ved idéen, primært af praktiske årsager.. det vil med 100% sikkerhed IKKE være mulig for alle at være på samme dag her i sommerferiens højtid.
Så skulle vi evt. udskyde draftet en måneds tid eller to ?
Hvis det er fordi folk er nervøs for at det skal trække aaaaalt for langt ud, så var det jo ikke tilfældet sidste år, og således håber jeg ikke at det primært er pga. expansion draftets fantastiske speed at I er hoppet på den her idé ??
Man kunne ganske sikkert anmode folk om at drafte asap, og sætte en grænse på max. 5 timer (fra 6 om morgenen til midnat) - hvilket ganske givet skulle gøre at hver af de 3 runder er draftet på max. 3 dage hver ?? (snit på 5-6 picks per dag).
HVIS stemningen er for et én-dags draft, så synes jeg en skal melde sig til at lave en koordineringsliste for at finde den optimale dag hvor flest mulige kan være med, og så komme med en konklusion MEGET snart ... da draftet ellers skal starte op på Lørdag.
Som I nok har bemærket er jeg personlig noget lunken ved idéen, primært af praktiske årsager.. det vil med 100% sikkerhed IKKE være mulig for alle at være på samme dag her i sommerferiens højtid.
Så skulle vi evt. udskyde draftet en måneds tid eller to ?
Hvis det er fordi folk er nervøs for at det skal trække aaaaalt for langt ud, så var det jo ikke tilfældet sidste år, og således håber jeg ikke at det primært er pga. expansion draftets fantastiske speed at I er hoppet på den her idé ??
Man kunne ganske sikkert anmode folk om at drafte asap, og sætte en grænse på max. 5 timer (fra 6 om morgenen til midnat) - hvilket ganske givet skulle gøre at hver af de 3 runder er draftet på max. 3 dage hver ?? (snit på 5-6 picks per dag).
HVIS stemningen er for et én-dags draft, så synes jeg en skal melde sig til at lave en koordineringsliste for at finde den optimale dag hvor flest mulige kan være med, og så komme med en konklusion MEGET snart ... da draftet ellers skal starte op på Lørdag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2006, 18:58Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg foreslog det fordi det virkelige draft var vildt kaotisk og sjovt. Hvis det kunne arrangeres ville det ganske enkelt være sjovt. Men det ville formentlig være mest oplagt at gøre det næste år hvis der er stemning for det.
Jeg synes ikke 5 timer er godt, det er bare stressende. Enten skal det være Live-actionpacket action, ellers synes jeg det nuværende format er meget bedre.
Jeg foreslog det fordi det virkelige draft var vildt kaotisk og sjovt. Hvis det kunne arrangeres ville det ganske enkelt være sjovt. Men det ville formentlig være mest oplagt at gøre det næste år hvis der er stemning for det.
Jeg synes ikke 5 timer er godt, det er bare stressende. Enten skal det være Live-actionpacket action, ellers synes jeg det nuværende format er meget bedre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2006, 19:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Enig der, enten eller...
Jeg er også med på det, da den "action" der er i et normalt draft, er ret sjov og det kunne være fedt at prøve og kopiere det. Personligt har jeg dog næppe en dato udenfor ferien hvor jeg kan, mens jeg ligesom Øl-drikkeren nok vil være på det meste af juli.
Og Kurt, du var da også stand in her i expansion, du var sidste år for Åby i vores indledende draft og Vikings var for mig i flere runder. Så selvom det lyder lidt hårdt, så kan det jo ordnes ved at finde stand-ins, ligesom vi ville kunne risikere at gøre det ved de lange drafts.
Enig der, enten eller...
Jeg er også med på det, da den "action" der er i et normalt draft, er ret sjov og det kunne være fedt at prøve og kopiere det. Personligt har jeg dog næppe en dato udenfor ferien hvor jeg kan, mens jeg ligesom Øl-drikkeren nok vil være på det meste af juli.
Og Kurt, du var da også stand in her i expansion, du var sidste år for Åby i vores indledende draft og Vikings var for mig i flere runder. Så selvom det lyder lidt hårdt, så kan det jo ordnes ved at finde stand-ins, ligesom vi ville kunne risikere at gøre det ved de lange drafts.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2006, 8:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSakset fra Ultimate Insider, da den ikke just var sat op som et UI indlæg 😉
GM Kofoed:
OPg så må man endnu en gang se til fra sidelinjen og nyde den måde GM Ravn for for hustlet sig til 2 top picks igen i næste års draft - som meget vel kan betyde en Oden billet. Det vil i givet fald være 2. år i træk at denne GM'er hustler sig til gode picks. Og dermed kan der vel fra de fleste GM'eres side flages med hvidt flag for de næste 3-4 sæsoner. 🙂
Sakset fra Ultimate Insider, da den ikke just var sat op som et UI indlæg 😉
GM Kofoed:
OPg så må man endnu en gang se til fra sidelinjen og nyde den måde GM Ravn for for hustlet sig til 2 top picks igen i næste års draft - som meget vel kan betyde en Oden billet. Det vil i givet fald være 2. år i træk at denne GM'er hustler sig til gode picks. Og dermed kan der vel fra de fleste GM'eres side flages med hvidt flag for de næste 3-4 sæsoner. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2006, 15:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn😆 😆 og så har GM Ravn taget handsken op i UI - gå ind på de kulørte sider af NBAiKL og få lidt underholdning.
Men bortset fra det, Jacob, så vil jeg da godt stå ved mit tilbud alligevel, altid fedest når hold ikke har deres egen 1. runde pick - du får FistFighters 2007 pick for dit ??? Once in a lifetime offer.
Apropos FistFighters, så godt at se endnu en UI kontributør, der har overskud til at fyre noget gejl af :clap:
Nu kan vi bare vente på at Svinet kommer hjem, så han kan gi sin mening til kende :rip: ...og venter jo også på en sviner fra Stefanita.
😆 😆 og så har GM Ravn taget handsken op i UI - gå ind på de kulørte sider af NBAiKL og få lidt underholdning.
Men bortset fra det, Jacob, så vil jeg da godt stå ved mit tilbud alligevel, altid fedest når hold ikke har deres egen 1. runde pick - du får FistFighters 2007 pick for dit ??? Once in a lifetime offer.
Apropos FistFighters, så godt at se endnu en UI kontributør, der har overskud til at fyre noget gejl af :clap:
Nu kan vi bare vente på at Svinet kommer hjem, så han kan gi sin mening til kende :rip: ...og venter jo også på en sviner fra Stefanita.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2006, 16:41Oprindeligt skrevet af: bozzyVince Carter... anyone ????
Vince Carter... anyone ????
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2006, 16:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnbozzy skrev:
Vince Carter... anyone ????Nelson siger: "Haaa-Haaaaaa" i en skinger tone og peger finger. 😆
bozzy skrev:
Vince Carter... anyone ????
Nelson siger: "Haaa-Haaaaaa" i en skinger tone og peger finger. 😆