Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 20 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:
Stærkt, så gik Andre Miller, kan der være et lille håb om nogen næste år får truet Kurt?

Og jeg soler mig stadig over at have mistet JO:)

Hhhmm, tror folk virkelig at jeg er så sikker ??

Prøv lige at se på nogle af de brikker (ja, sq ikke oppe i hovedet) som Svinet og Stefanita har at rykke med - både iht. startopstiling (specielt Stefan) og så handelsværdier (Svinet)... jeg skal ikke begå mange dumheder (gør jeg nok heller ikke B) ) eller få mange skader før det går galt.

Men godt draftet af Jeppe må jeg sige... selvom han naturligvis skulle ha taget Calderon.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Efter at et fantastisk underholdende draft vil jeg foreslå, at vi lige holder keepers league draftet over én aften som i NBA. Hvert hold får 5 min til at drafte, og skal derfor sidde klar med en plan for hvem de vil have, og evt. på forhånd have trades aftalt for bestemte scenarier (fx: hvis den og den spiller er væk, så…).

Det er jo langt fra sikkert at alle kan være med, men hvis folk enten ved at de alligevel ikke er der i de kommende uger, så kan det jo være et fedt. Hvad synes i om ideen?

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Synes det er en fed ide, noget af det fede ved drafts er at der konstant sker noget og overraskelserne.. For mig at se vil det her skabe noget mere aktion og være noget sjovere.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Fantastisk ide !

Ville helt klart være positivt ...

Oprindeligt skrevet af: Slamduncan

Jeg er game. Det var lidt et antiklimaks det her ex. draft, så tror helt sikkert at vi får mere ud af det her

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg synes det er en super ide. Jeg har selv overvejet noget lignende. Men måske 10 min. i stedet for - men det er jo i bagatel afdelingen.

3 runder @ 16 picks = 48 picks @ 10 minutter 480 minutter = 8 timer.

Kunne lade sig gøre, men hvordan finder vi en dag hvor alle 16 kan være på samtidig hele dagen ?

Det er i forvejen svært at få 3 mand til at være i nærheden af en PC nogenlunde samtidig, men 16 mand en hel dag samtidig.

Nu går vi i expansion draftets anden fase, over til 4 drafts picks per dag for at få det overstået inden kalenderen hedder den 8. - det skulle løfte det lidt.

Vi kan for min skyld godt sætte tiden ned fra 24 timer, men skal vi finde 8 timer hvor alle skal være på, så kan det kun blive en lørdag eller søndag.. og jeg har selv ikke mulighed for at det så bliver en af de næste 2 weekender (ved ikke efter der).

Samtidig vil draftet så forløbe uden mulighed for at opdatere draftsider, tradesider, og holdsider under draftet, så folk vil selv skulle holde styr på hvem der er hvor og hvilke handler der er indgået.

Hvis vi endelig kan blive enige om en 8 timers periode hvor vi alle er på og leve med at handler bliver uoverskuelige (ja, hvad nu hvis der er en handel der skal over forretningsudvalget?), så risikere vi at der er gået flere uger og vi allerede ville have været halvvejs 😉

Jeg siger ikke at idéen er umulig, men bare at den måske lige kræver lidt flere overvejelser omkring det rent praktiske.

Men hvad med 5 minutter pr. pick = 4 timer.

Aftale at trades undervejs må vente til senere, folk kan stave aftale det indbyrdes så.

Hvis enkelte ikke kan være online, så må de aflevere en liste til Kurt.

Bare forslag.

Miller31 skrev:

Aftale at trades undervejs må vente til senere, folk kan stave aftale det indbyrdes så.

Den der tager vi vist lige en gang til 😐 😆

PS. jeg ved jo at jeg skal bruge lidt tid på at få lokket dig med på:

Diaw+Howard+dit første runde pick 2007
for
#3 pick i årets draft

:hug: :hug: :hug:

Hov, jeg bør nok lade være at skrive lige efter jeg er stået op.

Jeg mente blot at folk STADIG kan aftale trades indbyrdes, de ka bare ikke blive godkendte under draftet..

Og den handel der er en aftale, når du smider Bosh, Howard og Wade(du fik ham billigt) oveni.

ReferencerSide 20 af 635Reference