Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 19 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg vil ikke hæfte for en fejl-citering *S* Jeg skrev blot at jeg HÅBEDE på at han ville komme i form igen, da han så er en god 4-kat spiller 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Pacers skrev:
Jeg vil ikke hæfte for en fejl-citering *S* Jeg skrev blot at jeg HÅBEDE på at han ville komme i form igen, da han så er en god 4-kat spiller 🙂

😆 😆 😆

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ligemeget hvad, så er det tilladt at grine:lol::lol:

Jeg forventer jo heller ikke JO ikke er skadet næste år overhovedet vel:hug:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Er der eventuelt nogen der har noget viden om hvordan og hvorledes med Jeppes (hrnilsson) draft picks, da han så vidt jeg ved, er fraværende indtil den 10. Juli

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Har hørt, at Qrt efter sigende drafter for ham ...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så vidt jeg ved har Kurt haft lidt brevveksling med ham angående en liste.

Jermaine O'Neal... det ligner grundstenen til ligaens første expansionhold, som går direkte ind i top 5. :clap:

Darius Miles i form en hel sæson... 😆

Det sidste jeg hørte var, at Blazers tilbød Houston deres #4 pick mod at de tog Miles' kæmpe dødvægt af en kontrakt og sendte deres #8 pick den anden vej. 😆

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg har liste fra Jeppe og nu også fra Jens... de er begge i Italien (dumme svin, svin er jo flertal, så der er plads til den fra Haag også)...

Begge Italienere har dog anmodet mig om at trække deres valg så langt ud på de 24 timers "clock" de har, for forhåbentlig at få så megen input selv på draftet (og minimere Commish chance for at oversælge GM Ravn's dårligste mand 😆 ).

Jeg tager det som en fornærmelse at ingen har snuppet nogen af mine spillere endnu. :noapprove:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Stærkt, så gik Andre Miller, kan der være et lille håb om nogen næste år får truet Kurt?

Og jeg soler mig stadig over at have mistet JO:)

Parker
-
-
-
Magloire

Så er rammen der for et mesterskab i år 1. :clap:

ReferencerSide 19 af 635Reference