NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2006, 11:47Oprindeligt skrevet af: PacersJeg vil ikke hæfte for en fejl-citering *S* Jeg skrev blot at jeg HÅBEDE på at han ville komme i form igen, da han så er en god 4-kat spiller 🙂
Jeg vil ikke hæfte for en fejl-citering *S* Jeg skrev blot at jeg HÅBEDE på at han ville komme i form igen, da han så er en god 4-kat spiller 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2006, 11:48Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPacers skrev:
Jeg vil ikke hæfte for en fejl-citering *S* Jeg skrev blot at jeg HÅBEDE på at han ville komme i form igen, da han så er en god 4-kat spiller 🙂😆 😆 😆
Pacers skrev:
Jeg vil ikke hæfte for en fejl-citering *S* Jeg skrev blot at jeg HÅBEDE på at han ville komme i form igen, da han så er en god 4-kat spiller 🙂
😆 😆 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2006, 12:22Oprindeligt skrevet af: Miller31Ligemeget hvad, så er det tilladt at grine:lol::lol:
Jeg forventer jo heller ikke JO ikke er skadet næste år overhovedet vel:hug:
Ligemeget hvad, så er det tilladt at grine:lol::lol:
Jeg forventer jo heller ikke JO ikke er skadet næste år overhovedet vel:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. juni 2006, 20:31Oprindeligt skrevet af: MartanicEr der eventuelt nogen der har noget viden om hvordan og hvorledes med Jeppes (hrnilsson) draft picks, da han så vidt jeg ved, er fraværende indtil den 10. Juli
Er der eventuelt nogen der har noget viden om hvordan og hvorledes med Jeppes (hrnilsson) draft picks, da han så vidt jeg ved, er fraværende indtil den 10. Juli
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. juni 2006, 21:33Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHar hørt, at Qrt efter sigende drafter for ham ...
Har hørt, at Qrt efter sigende drafter for ham ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. juni 2006, 21:59Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå vidt jeg ved har Kurt haft lidt brevveksling med ham angående en liste.
Jermaine O'Neal... det ligner grundstenen til ligaens første expansionhold, som går direkte ind i top 5. :clap:
Darius Miles i form en hel sæson... 😆
Det sidste jeg hørte var, at Blazers tilbød Houston deres #4 pick mod at de tog Miles' kæmpe dødvægt af en kontrakt og sendte deres #8 pick den anden vej. 😆
Så vidt jeg ved har Kurt haft lidt brevveksling med ham angående en liste.
Jermaine O'Neal... det ligner grundstenen til ligaens første expansionhold, som går direkte ind i top 5. :clap:
Darius Miles i form en hel sæson... 😆
Det sidste jeg hørte var, at Blazers tilbød Houston deres #4 pick mod at de tog Miles' kæmpe dødvægt af en kontrakt og sendte deres #8 pick den anden vej. 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. juni 2006, 7:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg har liste fra Jeppe og nu også fra Jens... de er begge i Italien (dumme svin, svin er jo flertal, så der er plads til den fra Haag også)...
Begge Italienere har dog anmodet mig om at trække deres valg så langt ud på de 24 timers "clock" de har, for forhåbentlig at få så megen input selv på draftet (og minimere Commish chance for at oversælge GM Ravn's dårligste mand 😆 ).
Jeg har liste fra Jeppe og nu også fra Jens... de er begge i Italien (dumme svin, svin er jo flertal, så der er plads til den fra Haag også)...
Begge Italienere har dog anmodet mig om at trække deres valg så langt ud på de 24 timers "clock" de har, for forhåbentlig at få så megen input selv på draftet (og minimere Commish chance for at oversælge GM Ravn's dårligste mand 😆 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. juni 2006, 15:52Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg tager det som en fornærmelse at ingen har snuppet nogen af mine spillere endnu. :noapprove:
Jeg tager det som en fornærmelse at ingen har snuppet nogen af mine spillere endnu. :noapprove:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juni 2006, 15:35Oprindeligt skrevet af: Miller31Stærkt, så gik Andre Miller, kan der være et lille håb om nogen næste år får truet Kurt?
Og jeg soler mig stadig over at have mistet JO:)
Stærkt, så gik Andre Miller, kan der være et lille håb om nogen næste år får truet Kurt?
Og jeg soler mig stadig over at have mistet JO:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juni 2006, 15:38Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinParker
-
-
-
MagloireSå er rammen der for et mesterskab i år 1. :clap:
Parker
-
-
-
Magloire
Så er rammen der for et mesterskab i år 1. :clap: