Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 18 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

Du henter mig med 100% sikkerhed Stefan. Brand har spillet sin sidste kamp for mig. Salmons er min nødtvungne SG i dag, og så spiller Arenas sin sidste kamp for mig i dag.

Der er intet der taler for at det på nogen måde kan gå godt. Vil være lykkelig over at bevare min 5. plads

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Det bliver spændende for mig i nat..

Henter jeg Århus City Royals i point og dermed får det point jeg mangler for at komme op på Heavenly Hooters?

Lige nu mangler jeg 1½, men har 4 kampe i nat modsat Danish T'Wolves, så ham skulle jeg ikke gerne dele point med om 24 timer.

Faren for mig, ligger i steals og blocks, hvor jeg kun har henholdsvis 6 og 3 ned til Bornh. BeerGuzzlers og Vestsjælland Vikings, der begge har flere mænd i kamp end mig - og spillere der kan blocke og stjæle.

Jeg sætter min lid til LeBron (der spiller i nat) i steals, og Darko (der gerne skulle få megen spilletid i nat - hvad har Orlando at miste?) i steals og blocks, meeen.. Jeg skal nok krydse fingre for at Big Ben og Camby får en pause i nat.. :awch:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg har sat AK47 på bænken... håber dælme at de sparrer ham og at jeg ikke bliver snydt for en omgang 20-10-5-5-5

😐

.. jeg har ikke selv regnet på det, men..

Darko= 1 point, intet andet
LeBron= DNP

.. Nå men, hurra for fjerdepladsen :awch: :awch: :awch: ...

Mike Brown er lort...

Men..- umiddelbart ligner det da at BeerGuzzlers hentede et point på Hooters i blocks..

Hmm..- jeg må vist bare vente til Yahoo har opdateret...

Du kan i det mindste allerede begynde at ærge dig over det point jeg snupper fra dig i ast.

Boozer havde i nat 2 ast og Kobe 5... resten af dit hold 0.

Du er 4 ast foran mig, og Ridnour havde i nat 8 ast, Deron Williams 13, JoJo 3 og Sheed en enkelt... det giver 25 stk.

😀

Så tror jeg da i øvrigt også at jeg lige på falderebet får hevet et point mere hjem i steal kategorien. De små svin rapsede i nat 5 bolde mens vikingerne ingen fik raget til sig (de var ramt af en række DNP'er 😐 )... det skulle være nok til at overkomme Vikings' føring på 2 steals.

Tror endda jeg lige får de 2 point som lader mig overhale mit ene førsterunde pick: Djursland Gangstars!

:clap:

Gid det altid var mig der talte point sammen, så havde jeg dælme været tæt på titlen!

😐

... det var så det eneste jeg ikke havde tjekket.. :tongue:

Hurraaaaaaa for 4. pladsen... :rip: :awch: :rip: :awch: :rip: :awch: :rip: :awch:

Hehe... du lyder lidt ligeom Kobe: "Ass... hvad for noget?"

Så fik Svinene alligevel hevet sig op i ligaens øverste halvdel! 😆

Sikken en fest...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Så kan Bornholmeren citeres for at han satser på at have Miles i form hele næste sæson.. Til det kan man vist kun knytte følgende kommentar:lol::lol::lol: :lol::lol::lol:

ReferencerSide 18 af 635Reference