NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2006, 16:05Oprindeligt skrevet af: MartanicDu henter mig med 100% sikkerhed Stefan. Brand har spillet sin sidste kamp for mig. Salmons er min nødtvungne SG i dag, og så spiller Arenas sin sidste kamp for mig i dag.
Der er intet der taler for at det på nogen måde kan gå godt. Vil være lykkelig over at bevare min 5. plads
Du henter mig med 100% sikkerhed Stefan. Brand har spillet sin sidste kamp for mig. Salmons er min nødtvungne SG i dag, og så spiller Arenas sin sidste kamp for mig i dag.
Der er intet der taler for at det på nogen måde kan gå godt. Vil være lykkelig over at bevare min 5. plads
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2006, 20:00Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet bliver spændende for mig i nat..
Henter jeg Århus City Royals i point og dermed får det point jeg mangler for at komme op på Heavenly Hooters?
Lige nu mangler jeg 1½, men har 4 kampe i nat modsat Danish T'Wolves, så ham skulle jeg ikke gerne dele point med om 24 timer.
Faren for mig, ligger i steals og blocks, hvor jeg kun har henholdsvis 6 og 3 ned til Bornh. BeerGuzzlers og Vestsjælland Vikings, der begge har flere mænd i kamp end mig - og spillere der kan blocke og stjæle.
Jeg sætter min lid til LeBron (der spiller i nat) i steals, og Darko (der gerne skulle få megen spilletid i nat - hvad har Orlando at miste?) i steals og blocks, meeen.. Jeg skal nok krydse fingre for at Big Ben og Camby får en pause i nat.. :awch:
Det bliver spændende for mig i nat..
Henter jeg Århus City Royals i point og dermed får det point jeg mangler for at komme op på Heavenly Hooters?
Lige nu mangler jeg 1½, men har 4 kampe i nat modsat Danish T'Wolves, så ham skulle jeg ikke gerne dele point med om 24 timer.
Faren for mig, ligger i steals og blocks, hvor jeg kun har henholdsvis 6 og 3 ned til Bornh. BeerGuzzlers og Vestsjælland Vikings, der begge har flere mænd i kamp end mig - og spillere der kan blocke og stjæle.
Jeg sætter min lid til LeBron (der spiller i nat) i steals, og Darko (der gerne skulle få megen spilletid i nat - hvad har Orlando at miste?) i steals og blocks, meeen.. Jeg skal nok krydse fingre for at Big Ben og Camby får en pause i nat.. :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2006, 20:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg har sat AK47 på bænken... håber dælme at de sparrer ham og at jeg ikke bliver snydt for en omgang 20-10-5-5-5
😐
Jeg har sat AK47 på bænken... håber dælme at de sparrer ham og at jeg ikke bliver snydt for en omgang 20-10-5-5-5
😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2006, 8:08Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes.. jeg har ikke selv regnet på det, men..
Darko= 1 point, intet andet
LeBron= DNP.. Nå men, hurra for fjerdepladsen :awch: :awch: :awch: ...
Mike Brown er lort...
.. jeg har ikke selv regnet på det, men..
Darko= 1 point, intet andet
LeBron= DNP
.. Nå men, hurra for fjerdepladsen :awch: :awch: :awch: ...
Mike Brown er lort...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2006, 8:21Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMen..- umiddelbart ligner det da at BeerGuzzlers hentede et point på Hooters i blocks..
Hmm..- jeg må vist bare vente til Yahoo har opdateret...
Men..- umiddelbart ligner det da at BeerGuzzlers hentede et point på Hooters i blocks..
Hmm..- jeg må vist bare vente til Yahoo har opdateret...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2006, 10:22Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDu kan i det mindste allerede begynde at ærge dig over det point jeg snupper fra dig i ast.
Boozer havde i nat 2 ast og Kobe 5... resten af dit hold 0.
Du er 4 ast foran mig, og Ridnour havde i nat 8 ast, Deron Williams 13, JoJo 3 og Sheed en enkelt... det giver 25 stk.
😀
Så tror jeg da i øvrigt også at jeg lige på falderebet får hevet et point mere hjem i steal kategorien. De små svin rapsede i nat 5 bolde mens vikingerne ingen fik raget til sig (de var ramt af en række DNP'er 😐 )... det skulle være nok til at overkomme Vikings' føring på 2 steals.
Tror endda jeg lige får de 2 point som lader mig overhale mit ene førsterunde pick: Djursland Gangstars!
:clap:
Gid det altid var mig der talte point sammen, så havde jeg dælme været tæt på titlen!
😐
Du kan i det mindste allerede begynde at ærge dig over det point jeg snupper fra dig i ast.
Boozer havde i nat 2 ast og Kobe 5... resten af dit hold 0.
Du er 4 ast foran mig, og Ridnour havde i nat 8 ast, Deron Williams 13, JoJo 3 og Sheed en enkelt... det giver 25 stk.
😀
Så tror jeg da i øvrigt også at jeg lige på falderebet får hevet et point mere hjem i steal kategorien. De små svin rapsede i nat 5 bolde mens vikingerne ingen fik raget til sig (de var ramt af en række DNP'er 😐 )... det skulle være nok til at overkomme Vikings' føring på 2 steals.
Tror endda jeg lige får de 2 point som lader mig overhale mit ene førsterunde pick: Djursland Gangstars!
:clap:
Gid det altid var mig der talte point sammen, så havde jeg dælme været tæt på titlen!
😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2006, 10:29Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... det var så det eneste jeg ikke havde tjekket.. :tongue:
Hurraaaaaaa for 4. pladsen... :rip: :awch: :rip: :awch: :rip: :awch: :rip: :awch:
... det var så det eneste jeg ikke havde tjekket.. :tongue:
Hurraaaaaaa for 4. pladsen... :rip: :awch: :rip: :awch: :rip: :awch: :rip: :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2006, 10:37Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHehe... du lyder lidt ligeom Kobe: "Ass... hvad for noget?"
Hehe... du lyder lidt ligeom Kobe: "Ass... hvad for noget?"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2006, 13:34Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå fik Svinene alligevel hevet sig op i ligaens øverste halvdel! 😆
Sikken en fest...
Så fik Svinene alligevel hevet sig op i ligaens øverste halvdel! 😆
Sikken en fest...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2006, 11:39Oprindeligt skrevet af: Miller31Så kan Bornholmeren citeres for at han satser på at have Miles i form hele næste sæson.. Til det kan man vist kun knytte følgende kommentar:lol::lol::lol: :lol::lol::lol:
Så kan Bornholmeren citeres for at han satser på at have Miles i form hele næste sæson.. Til det kan man vist kun knytte følgende kommentar:lol::lol::lol: :lol::lol::lol: