NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2006, 17:09Oprindeligt skrevet af: MartanicMen så tænker lille GM Martin. Hvor i hulen blev mine PF kampe af. Jeg synes da ikke jeg har brugt ekstra på dem 🙁
Og med en småskadet J-Rich kan det godt komme til at knibe lidt. Tony A er trods alt lige en 10-15 point mindre, selvom han gør det godt :tup:Men helt klage over denne sæson er ikke noget jeg gør i.
Men så tænker lille GM Martin. Hvor i hulen blev mine PF kampe af. Jeg synes da ikke jeg har brugt ekstra på dem 🙁
Og med en småskadet J-Rich kan det godt komme til at knibe lidt. Tony A er trods alt lige en 10-15 point mindre, selvom han gør det godt :tup:
Men helt klage over denne sæson er ikke noget jeg gør i.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2006, 17:16Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesLeBron.. Kom tilbage...
LeBron.. Kom tilbage...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2006, 17:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesStefan skrev:
LeBron.. Kom tilbage...Orv.. Ser ud til at han spiller om små 6 timer :hug:...
Stefan skrev:
LeBron.. Kom tilbage...
Orv.. Ser ud til at han spiller om små 6 timer :hug:...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2006, 18:09Oprindeligt skrevet af: ZonkerDu når mig alligevel ikke Stefan 😐
Du når mig alligevel ikke Stefan 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2006, 18:49Oprindeligt skrevet af: Miller31Zonker skrev:
Du når mig alligevel ikke Stefan 😐Og du har forhåbentlig ret!
Zonker skrev:
Og du har forhåbentlig ret!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2006, 9:51Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesZonker skrev:
Du når mig alligevel ikke Stefan 😐Jeg er 1 point efter dig..- og jeg henter Martin i samlet antal point i nat - og så.... :hug:
Zonker skrev:
Jeg er 1 point efter dig..- og jeg henter Martin i samlet antal point i nat - og så.... :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2006, 21:41Oprindeligt skrevet af: Miller31Fin sæsonafslutning af Diaw, skal understrege jeg er tilfreds med 2 triple-doubles i de seneste par kampe, hvoraf den ene var en 11-11-16-2-3 kamp.
Ja, endelig tyder det på et af mine stjerneskud er ved at blomstre op!
Fin sæsonafslutning af Diaw, skal understrege jeg er tilfreds med 2 triple-doubles i de seneste par kampe, hvoraf den ene var en 11-11-16-2-3 kamp.
Ja, endelig tyder det på et af mine stjerneskud er ved at blomstre op!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2006, 9:54Oprindeligt skrevet af: Miller316-3-5 af Diaw.
Fanme flot jinx Xtian:@
6-3-5 af Diaw.
Fanme flot jinx Xtian:@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2006, 10:05Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg jinxede da godt nok også..
LeBron sad over, Boozer scorede 8 point - jeg overvejede at sætte Travis Outlaw på, men nej - og så scorede han 18 point..
Nå men.. Henter stadig Martin/Jacob..- eller gør jeg?
Jeg jinxede da godt nok også..
LeBron sad over, Boozer scorede 8 point - jeg overvejede at sætte Travis Outlaw på, men nej - og så scorede han 18 point..
Nå men.. Henter stadig Martin/Jacob..- eller gør jeg?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2006, 15:54Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenFor pokker en skodsæson ...
Mon jeg kan hente Beerguzzlers i rbs. ? Så bliver det da lidt bedre ... Eller måske endda Hooters i assits...
Men nej, det sker nok ikke (Modsat jinx :P)
Glæder mig dog til en ny sæson 😀 Det bliver spændende gutter...
For pokker en skodsæson ...
Mon jeg kan hente Beerguzzlers i rbs. ? Så bliver det da lidt bedre ... Eller måske endda Hooters i assits...
Men nej, det sker nok ikke (Modsat jinx :P)
Glæder mig dog til en ny sæson 😀 Det bliver spændende gutter...