Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 16 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Stefan skrev:
Du kan give mig AK44 - så har du en spiller mindre, der er lavet af glas :tup:...

Og så nupper jeg AK47 😆

Og så kan GM Schweinhund lærer det... når man trader alle sine spillere 4-5 gange på en sæson, så bliver de skrøbelige og usikre identiteter der smuldrer på mangel af støtte.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Danish Twolf skrev:

Stefan skrev:
Du kan give mig AK44 - så har du en spiller mindre, der er lavet af glas :tup:...

Og så nupper jeg AK47 😆

Det var nu med vilje at jeg skrev AK44 - har du aldrig set Blinkende Lygter?

Det var surt Kurt..- du var NÆSTEN sjov denne gang 😆 😆 :lol:...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg kan forstå at GM Kurt er til lokkemidler, aen med hårene og klap på kinden... jeg tror nu lige jeg prøver med pisk først...

Det skal lige pointeres at jeg har tre skadede centere... med det held ender det med at mine sidste to centere også går ned. Måske jeg skulle lade Rasheed sidde på bænken for Detroits skyld...

😐

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hvis du føler dig ramt, så kig lige over på GangStars og se på spillere som:

Jermaine O'Neal, Josh Howard, Josh Childress, TJ Ford..

For ikke at snakke om da man også havde Ron Artest, Jamison, Curry, Tyson Chandler....

Ja, der er vist hold der har været mere ramt end Grunts, men bliver man træt af det, kigger man blot over til Bornholms skader:lol:

Btw, mister jeg lige chancen for at vinde NBAinfo1 i drømmehold, pga Yao:awch:

Surt... jeg mener dog på ingen måde at nogen kan være mere ramt end mig. Jeg ligger i en tæt kamp om sjette og syvende pladsen... og netop der slår skaderne så ind. Lige ved og næsten... og så!

😐

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Du har dem nu, vi andre har haft dem konstant, nej.. Ligemeget hvor meget poesi du nu hiver frem, så får jeg ikke medlidenhed med dig!

Crying alone it is to be
never letting anyone see,
How I hurt, how I suffer
I pretend I am tougher,
It is by far the better
to seem to be the go getter.

Bare rolig Andser, snart kan du græde sammen med GM Lyng...

Var der andre der lagde mærke til at det lykkedes Svinet at blive indhentet og overhalet af SuperForkes i en kategori i går 😆 😆

Således har Jens nu 8 placeringspoint - GO JENS - vi vil ha' dig op på 10. :hug:

GODT KURT :rip:

God dag at vælge at lade Dwight Howard sidde over som den eneste kamp indtil nu i år... og så laver han lige sin 28-26.

Og vælger man så Bibby's 23 point og 10 assists... næææ, hellere 'Dre Miller's 6 point og 1 assist :tup: :tup: :tup:

Så får Martin sq alligevel lov at vinde konge-kategorien. 🙁

ReferencerSide 16 af 635Reference