Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 15 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Zonker skrev:
Vi ved jo alle at Stefan er ganske ufarlig med noget i hånden, så mon ikke jeg holder ham bag mig? (Det lød forkert på SÅ mange mulige måder)..

😆

Når nu det (!) er sagt, så gjorde Chris Paul det ikke nemmer for mig at hente dig i nat :(.. 16 assist.. 11 rebounds.. 6 steals...

SÅ BLEV DOG INDLAGT MED FUGLEINFLUENZA ELLER DÅRLIG MAVE FOR HELVEDE DA :tdown: :tdown:...

Jeg tror dog stadig på det...

Henter jeg som forventet et point på Åby (points) og Gangstars (rebounds) i løbet af de kampe jeg er efter, er jeg kun kun 2 point efter Hooooooooters..

Jeg når det sgu!! :hug:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Jeg gentager mit shout fra replikboksen:

Chris Paul er min far :hug:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hallo da, kan GM Lyng og hans udfordede "Super"-Forkes nå op fra den én-cifrede mudderpøl af en slutplacering ??

I øjeblikket har Gaflerne sølle 7 pp (kun 2 fra absolutte minimum), men der er en chance for at nå op på 10pp og dermed undgå at være den eneste i "single-digit".

GM Lyng har kun 29 point op til de øffende svin og har kun 11 steals op til GangStars og 17 steals op til JailBlazers.

Med en helvedes masse kampe at bruge af her i de sidste 12 dage, vil GM Lyng kunne satse på at spille så mange kampe som muligt med spillere der scorer meget og tager mange steals... og vupti - pludselig er der en ganske habil chance for at forbedre den ynkelige række af 1'taller.

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 'FORKES

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Typisk 😐

Nu skal jeg straffes pga. Wolves intet kan nå og derfor ikke spiller deres startere i mere end to quarters 🙁

Dog godt at KG kan hive 14-13-4-1-1 ind på 24 minutter :p

..og bliv så lige rask Z!!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...og det var så nok for KG i år ... too bad Jacob :hug:

Danish Twolf skrev:
...og det var så nok for KG i år ... too bad Jacob :hug:

AlphaHans henter Hooters!

Kort, men godt :clap:...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Grunts har et sikkert tag i syvende pladsen! Sikke en magtdemonstration...

:uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Yao brækker da ikke lige foden... det kan han sku da ikke, bare fordi en eller anden træder på den... nogen der vil bytte hold, jeg er lidt træt af mine tøsedrenge!? Måske man skulle prøve med at give dem pisk, lidt hærdning...

:uhoh:

Du kan give mig AK44 - så har du en spiller mindre, der er lavet af glas :tup:...

ReferencerSide 15 af 635Reference