NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 19:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVince er desværre ikke bedre end LeBron fantasy mæssigt - jeg er trods alt realist...
Vince er desværre ikke bedre end LeBron fantasy mæssigt - jeg er trods alt realist...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 22:10Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan skrev:
Vince er desværre ikke bedre end LeBron fantasy mæssigt - jeg er trods alt realist...:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Stefan skrev:
Vince er desværre ikke bedre end LeBron fantasy mæssigt - jeg er trods alt realist...
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2006, 10:49Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå blev det til en femteplads... må være surt at have Grunts pick og have siddet det meste af sæsonen og savlet over Bargnani, Aldridge og Rudy Gay.
Nu hedder talenterne indenfor rækkevidde Quincy Douby, Thabo Sefolosha og Hassan Adams (den sidste må være en burger... 'one Hassan Adams with cheese'... jo det klinger ret fint).
Så blev det til en femteplads... må være surt at have Grunts pick og have siddet det meste af sæsonen og savlet over Bargnani, Aldridge og Rudy Gay.
Nu hedder talenterne indenfor rækkevidde Quincy Douby, Thabo Sefolosha og Hassan Adams (den sidste må være en burger... 'one Hassan Adams with cheese'... jo det klinger ret fint).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2006, 11:14Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvinet kommer dog ikke længere op.. Selv ikke med 16 kampe mere end nummer 4 (guess who), er han i nærheden af at gøre sig gældende i kampen om 3. ELLER 4. pladsen....
Svinet kommer dog ikke længere op.. Selv ikke med 16 kampe mere end nummer 4 (guess who), er han i nærheden af at gøre sig gældende i kampen om 3. ELLER 4. pladsen....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2006, 11:38Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen så er det jo godt at Aldridge, Frye, Villanueva og Okafur træder til med en hjælpende hånd næste år...
Det villa da næsten også være synd om Hooters skulle helt ned at rode efter russere med gigantitis sent i første runde...
Men så er det jo godt at Aldridge, Frye, Villanueva og Okafur træder til med en hjælpende hånd næste år...
Det villa da næsten også være synd om Hooters skulle helt ned at rode efter russere med gigantitis sent i første runde...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2006, 11:45Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå lidt af Bargnani fra en Euroleague kamp.... første-runde my ass. --- Yet another white softie.
Men hovsa, skal vel tale ham op, så Andser tager ham med nr. 1 😀 😀 (eller nr. 3 hvis jeg smadrer dig i tendenslodtrækningen).
Gay... springer han ud i år i det hele taget (synes man hører rygter om det modsatte) ?
Nå, J.J. Reddick er min lige meget hvad eller hur ?
Så lidt af Bargnani fra en Euroleague kamp.... første-runde my ass. --- Yet another white softie.
Men hovsa, skal vel tale ham op, så Andser tager ham med nr. 1 😀 😀 (eller nr. 3 hvis jeg smadrer dig i tendenslodtrækningen).
Gay... springer han ud i år i det hele taget (synes man hører rygter om det modsatte) ?
Nå, J.J. Reddick er min lige meget hvad eller hur ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2006, 13:44Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSoft, ligesom Dirk? Naa, faktisk har jeg det på samme måde med ham... lidt ligesom Drejer... shuuuuouw... av Stefan... hold så op med at kaste med skarpe ting!
Soft, ligesom Dirk? Naa, faktisk har jeg det på samme måde med ham... lidt ligesom Drejer... shuuuuouw... av Stefan... hold så op med at kaste med skarpe ting!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2006, 14:02Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Soft, ligesom Dirk? Naa, faktisk har jeg det på samme måde med ham... lidt ligesom Drejer... shuuuuouw... av Stefan... hold så op med at kaste med skarpe ting!Du glemte at nævne Darko i den kategori også.....
Kapitalistsvin skrev:
Soft, ligesom Dirk? Naa, faktisk har jeg det på samme måde med ham... lidt ligesom Drejer... shuuuuouw... av Stefan... hold så op med at kaste med skarpe ting!
Du glemte at nævne Darko i den kategori også.....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. april 2006, 22:13Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHva' Så Gutter...
Efter i nat er der kun 14 spilledage tilbage af vores første sæson.
Selvom farmand selv og så Åby har sat os på top pladseringerne og SuperForkes ikke kan røres i bundstriden er der stadig et par spørgsmålstegn der hænger ved.
Først og fremmest er der kamp om den tredje plads på podiet, hvor Hooters holder AlphaHans bag sig, men hvor sidstnævnte har 16 kampe i hånden (om han når at bruge dem er en anden sag).
Vikings og SuperForkes kan også køre fuld skrue i resten af turneringen, da de er en del kampe efter grundet skader og til dels uvilje til at sætte "ringere" spillere ind... men nu gælder gennemsnit ikke længere for de to, det er bare med at få skrabet så mange stats sammen som muligt.
I bunden kæmper tre hold indædt om hvem af dem der kan undgå at havne blandt de dårligste tre hold i vores første sæson. Umiddelbart ligger BeerGuzzlers bedst og med flest kampe at bruge af, men rent placeringspointsmæssigt er Skive Sharks og Vestre JailBlazers kun hhv. 1 og 2 point efter.
Grunts, Vikings og Royals ligger også helt tæt og kæmper om placeringerne 5, 6 og 7. Og selvom det synes som ingenmandsland, så vil man jo helst ha' så flot et resultat med sig til statistikbøgerne for ens eftermæle... kunne jo være at Commish fandt på at notere slutpladseringer ned blandt de historiske data der kommer på siden inden næste sæsonstart.
En masse overraskelser både af den positive og negative slags på ens eget hold og alle de andres... KOM SÅ - GI' DEN EN SIDSTE SKALLE B)
Hva' Så Gutter...
Efter i nat er der kun 14 spilledage tilbage af vores første sæson.
Selvom farmand selv og så Åby har sat os på top pladseringerne og SuperForkes ikke kan røres i bundstriden er der stadig et par spørgsmålstegn der hænger ved.
Først og fremmest er der kamp om den tredje plads på podiet, hvor Hooters holder AlphaHans bag sig, men hvor sidstnævnte har 16 kampe i hånden (om han når at bruge dem er en anden sag).
Vikings og SuperForkes kan også køre fuld skrue i resten af turneringen, da de er en del kampe efter grundet skader og til dels uvilje til at sætte "ringere" spillere ind... men nu gælder gennemsnit ikke længere for de to, det er bare med at få skrabet så mange stats sammen som muligt.
I bunden kæmper tre hold indædt om hvem af dem der kan undgå at havne blandt de dårligste tre hold i vores første sæson. Umiddelbart ligger BeerGuzzlers bedst og med flest kampe at bruge af, men rent placeringspointsmæssigt er Skive Sharks og Vestre JailBlazers kun hhv. 1 og 2 point efter.
Grunts, Vikings og Royals ligger også helt tæt og kæmper om placeringerne 5, 6 og 7. Og selvom det synes som ingenmandsland, så vil man jo helst ha' så flot et resultat med sig til statistikbøgerne for ens eftermæle... kunne jo være at Commish fandt på at notere slutpladseringer ned blandt de historiske data der kommer på siden inden næste sæsonstart.
En masse overraskelser både af den positive og negative slags på ens eget hold og alle de andres... KOM SÅ - GI' DEN EN SIDSTE SKALLE B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. april 2006, 3:37Oprindeligt skrevet af: ZonkerVi ved jo alle at Stefan er ganske ufarlig med noget i hånden, så mon ikke jeg holder ham bag mig? (Det lød forkert på SÅ mange mulige måder)..
Men mon så alligevel en fantastisk skade til Z kan bringe ham tilbage? Selvom den vist ikke er så slem (JO DEN ER, anti-jinx anti-jinx! :tongue: )
Vi ved jo alle at Stefan er ganske ufarlig med noget i hånden, så mon ikke jeg holder ham bag mig? (Det lød forkert på SÅ mange mulige måder)..
Men mon så alligevel en fantastisk skade til Z kan bringe ham tilbage? Selvom den vist ikke er så slem (JO DEN ER, anti-jinx anti-jinx! :tongue: )