NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2006, 11:51Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHey Bo.. Fremragende stats du får fra din PG for tiden...
Eller... 😆 😆 😆
Hey Bo.. Fremragende stats du får fra din PG for tiden...
Eller... 😆 😆 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2006, 18:36Oprindeligt skrevet af: ZonkerAlle elsker i øvrigt stadig KG..
28 double doubles i træk. Dette er ikke sket siden Barkley gjorde det tilbage i '98.
..og 27-19-6-3-2 i nat :hug:
Alle elsker i øvrigt stadig KG..
28 double doubles i træk. Dette er ikke sket siden Barkley gjorde det tilbage i '98.
..og 27-19-6-3-2 i nat :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2006, 19:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Og alligevel vinder Sota mindre en Pacers:awch:
Og alligevel vinder Sota mindre en Pacers:awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 15:22Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvad bliver det til... kan Gamebreakers nå at indhente T'Wolves?
Der er stadig åben kamp i flere kategorier og hvis Artest ellers snupper 10 steals i et par kampe...
Og hvilket hold glider ud af bund-3? (og dermed om bag expansionholdene i draftet)
Og ender Grunts virkelig med en respektabel placering... eller punkterer de igen igen igen?
Det har været en fed sæson so far og der er stadig en del uafklarede spørgsmål.
Hvad bliver det til... kan Gamebreakers nå at indhente T'Wolves?
Der er stadig åben kamp i flere kategorier og hvis Artest ellers snupper 10 steals i et par kampe...
Og hvilket hold glider ud af bund-3? (og dermed om bag expansionholdene i draftet)
Og ender Grunts virkelig med en respektabel placering... eller punkterer de igen igen igen?
Det har været en fed sæson so far og der er stadig en del uafklarede spørgsmål.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 15:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvin.. Stik mig AK44 og jeg vil svare på dine spørgsmål...
Svin.. Stik mig AK44 og jeg vil svare på dine spørgsmål...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 15:29Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinLige over for Lebron?
Nej, jeg tror jeg dropper det!
Lige over for Lebron?
Nej, jeg tror jeg dropper det!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 15:32Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
Lige over for Lebron?😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆Ingen i ligaen kan erstatte LeBron :hug:
Kapitalistsvin skrev:
Lige over for Lebron?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 15:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDrejer?
Drejer?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 18:21Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDrejer og Darko er jo over alle andre..- det ved du...
Af de dødelige, er LeBron #1...
Drejer og Darko er jo over alle andre..- det ved du...
Af de dødelige, er LeBron #1...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2006, 19:03Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan skrev:
Drejer og Darko er jo over alle andre..- det ved du...Af de dødelige, er LeBron #1...
Tænk, jeg som troede du synes det er Carter:|
Stefan skrev:
Drejer og Darko er jo over alle andre..- det ved du...Af de dødelige, er LeBron #1...
Tænk, jeg som troede du synes det er Carter:|