NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2006, 13:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Men Marquis går ned igen når Howard er tilbage:hug:
Men Marquis går ned igen når Howard er tilbage:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2006, 13:49Oprindeligt skrevet af: ZonkerMen de bliver begge overgået nat efter nat af Dirk :tup:
Men de bliver begge overgået nat efter nat af Dirk :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2006, 9:56Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEn lille måned tilbage at spille i, og alle mine spillere er nu friske*..
Sørme så, om ikke jeg har 5 All Star der alle giver mig gode stats*:
Kobe
LeBron
Magloire
Redd
StoudemireOg så er der jo lige Jameer Nelson og Darko, der giver mig 4 blocks per kamp* :hug:..
Life is goooooooooooood*...
* med fare for at jinxe på det groveste
En lille måned tilbage at spille i, og alle mine spillere er nu friske*..
Sørme så, om ikke jeg har 5 All Star der alle giver mig gode stats*:
Kobe
LeBron
Magloire
Redd
Stoudemire
Og så er der jo lige Jameer Nelson og Darko, der giver mig 4 blocks per kamp* :hug:..
Life is goooooooooooood*...
* med fare for at jinxe på det groveste
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2006, 9:12Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMug-lurer... den all-star er da over sidste brugsdato er den ikke?
*ok, jeg er misundelig*
Meeeeeeen, så kom denne tripple double lige min vej:
14 reb, 15 pts, 10 blk (og 3 ast + 3 stl)
Behøver jo nok ikke nogen signatur den slags...
Mug-lurer... den all-star er da over sidste brugsdato er den ikke?
*ok, jeg er misundelig*
Meeeeeeen, så kom denne tripple double lige min vej:
14 reb, 15 pts, 10 blk (og 3 ast + 3 stl)
Behøver jo nok ikke nogen signatur den slags...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. marts 2006, 10:07Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg fristes næsten til at lave et link til forsiden!
"48 points - by the ugly dude with no hair..."
Jeg fristes næsten til at lave et link til forsiden!
"48 points - by the ugly dude with no hair..."
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2006, 14:25Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinKender i det at man lige har fået en 2½ meter høj kineser... og så har man slet ikke haft lejlighed til at bruge ham endnu. Uhhh... men i nat sker det!
Kender i det at man lige har fået en 2½ meter høj kineser... og så har man slet ikke haft lejlighed til at bruge ham endnu. Uhhh... men i nat sker det!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2006, 15:04Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, det er sjovt... hørte min kone sige det samme den anden dag :awch:
Ja, det er sjovt... hørte min kone sige det samme den anden dag :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. marts 2006, 8:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnVar der andre der syntes at HAWKS - BOBCATS var en udemærket lille fantasy kamp 😀
G. Wallace + Josh Smith = 61-22-12-5-7 :hug:
Var der andre der syntes at HAWKS - BOBCATS var en udemærket lille fantasy kamp 😀
G. Wallace + Josh Smith = 61-22-12-5-7 :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. marts 2006, 11:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNogen der er med på en rask lille revolution hvor aristokratiet omvæltes (Kurt) og deres goder fordeles efter det demokratiske pøbel princip: først til mølle eller skarpeste albuer!?
Derefter kan vi jo indsætte ham igen (alla det danske kongehus), uden magt, rigdom, mødom eller frihed!
Nogen der er med på en rask lille revolution hvor aristokratiet omvæltes (Kurt) og deres goder fordeles efter det demokratiske pøbel princip: først til mølle eller skarpeste albuer!?
Derefter kan vi jo indsætte ham igen (alla det danske kongehus), uden magt, rigdom, mødom eller frihed!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. marts 2006, 12:32Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg betragter Kurts jubel over Josh og Gerald som en direkte fornærmelse overfor mine spillere.
Marquis - 12 minutter til at fejle ud
Zaza - Magen til elendig board indsats er ikke set mage længe
Brand - Tjaa 20-10-2 Standard, men hvor blev Steals og Blocks af kære Elton (John)
Arenas - Syg på det forkerte tidspunkt. Godt at Wizards kunne vinde alligevelSå jeg er med på en lille Onsdags revolution mod Commish
Jeg betragter Kurts jubel over Josh og Gerald som en direkte fornærmelse overfor mine spillere.
Marquis - 12 minutter til at fejle ud
Zaza - Magen til elendig board indsats er ikke set mage længe
Brand - Tjaa 20-10-2 Standard, men hvor blev Steals og Blocks af kære Elton (John)
Arenas - Syg på det forkerte tidspunkt. Godt at Wizards kunne vinde alligevel
Så jeg er med på en lille Onsdags revolution mod Commish