NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. marts 2006, 10:35Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHold så op med at snakke om Jameer Nelson og Delonte West... jeg vil simpelthen ikke høre mere om det. Og at jeg så var meget tæt på at lande Wade vil jeg eddermame heller ikke høre om. Jeg holdt pludselig lidt for meget af Larry Hughes til for alvor at presse på for at få mit trade igennem... snøft...
Kunne der evt. være stemning for at jeg får lov at lave et par handler og mit draft om? Det behøver jo ikke være hele ligaen... bare lige mig? 😐
Hold så op med at snakke om Jameer Nelson og Delonte West... jeg vil simpelthen ikke høre mere om det. Og at jeg så var meget tæt på at lande Wade vil jeg eddermame heller ikke høre om. Jeg holdt pludselig lidt for meget af Larry Hughes til for alvor at presse på for at få mit trade igennem... snøft...
Kunne der evt. være stemning for at jeg får lov at lave et par handler og mit draft om? Det behøver jo ikke være hele ligaen... bare lige mig? 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. marts 2006, 11:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn:hug: :hug: :hug: Men Flash er skadet :hug: :hug: :hug:
Uuuuh yeah - ouch :awch: that really hurts... hhhmm, så må jeg nøjes med at sætte Gerald Wallace eller Mike Bibby ind fra bænken af 🙁
Wallace - 26-15-2-6-2
Bibby - 29-4-10-2-0Av - det gjorde næsten ondt 😆 😆 😆 😆
:hug: :hug: :hug: Men Flash er skadet :hug: :hug: :hug:
Uuuuh yeah - ouch :awch: that really hurts... hhhmm, så må jeg nøjes med at sætte Gerald Wallace eller Mike Bibby ind fra bænken af 🙁
Wallace - 26-15-2-6-2
Bibby - 29-4-10-2-0
Av - det gjorde næsten ondt 😆 😆 😆 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. marts 2006, 8:22Oprindeligt skrevet af: Miller31Delonte West, TJ Ford, Josh Howard, Steve Nash, Josh Childress, Jermaine O'Neal og Nick Collison.
Det er så GangStars' skadesliste pt... Xtian er ikke sur, Xtian er gal lige nu:@:@
Delonte West, TJ Ford, Josh Howard, Steve Nash, Josh Childress, Jermaine O'Neal og Nick Collison.
Det er så GangStars' skadesliste pt... Xtian er ikke sur, Xtian er gal lige nu:@:@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. marts 2006, 8:53Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin15 reb og 3 blk
*kysser Chandlers svedige overarm, kniber ham i kinden*
15 reb og 3 blk
*kysser Chandlers svedige overarm, kniber ham i kinden*
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. marts 2006, 9:00Oprindeligt skrevet af: MartanicJa Martin, du fandt så den helt rigtige dag at sætte Haywood på holdet, når han ikke leverede noget som helst denne nat, udover sølle to point. Nice choice
Og læg så dertil halve off nights for Small Ben og Daniels, og opskriften er der for en lorte nat.
Men tillad mig at sige MUMS til J-Rich og Brands præstationer
Ja Martin, du fandt så den helt rigtige dag at sætte Haywood på holdet, når han ikke leverede noget som helst denne nat, udover sølle to point. Nice choice
Og læg så dertil halve off nights for Small Ben og Daniels, og opskriften er der for en lorte nat.
Men tillad mig at sige MUMS til J-Rich og Brands præstationer
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. marts 2006, 13:58Oprindeligt skrevet af: Miller31Så går Diaw også som C på yahoo...
Nogle der sagde noget om det er ligaens mest alsidige spiller? I believe it, and love it:clap::hug::hug::hug::clap:
Så går Diaw også som C på yahoo...
Nogle der sagde noget om det er ligaens mest alsidige spiller? I believe it, and love it:clap::hug::hug::hug::clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. marts 2006, 8:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHusk nu, hvis GM Hansen den yngre bliver FOR kåd omkring Diaw eller andre af hans andenrangs spillere, så spørg ham til hvor Flash render rundt henne
*....GM Ravn fløjter diskret og rider afsted ud i solnedgangen på ryggen af den forhåbentlig snart knækkede GM Hansen, "I'm a poor lonesome cowboy, I'm a long long way from home
" *
Husk nu, hvis GM Hansen den yngre bliver FOR kåd omkring Diaw eller andre af hans andenrangs spillere, så spørg ham til hvor Flash render rundt henne
*....GM Ravn fløjter diskret og rider afsted ud i solnedgangen på ryggen af den forhåbentlig snart knækkede GM Hansen, "I'm a poor lonesome cowboy, I'm a long long way from home
" *
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. marts 2006, 12:47Oprindeligt skrevet af: Miller31:@:@:@:@:@:@:@:@
Der formåede du lige at ødelægge tre fritimer en mandag eftermiddag:tdown::tdown::tdown:
:@:@:@:@:@:@:@:@
Der formåede du lige at ødelægge tre fritimer en mandag eftermiddag:tdown::tdown::tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. marts 2006, 15:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn3 fritimer ??? Damn, så kommer der sq et par gode nyheder på forsiden skal jeg love for :hug: :clap: :clap: :clap:
3 fritimer ??? Damn, så kommer der sq et par gode nyheder på forsiden skal jeg love for :hug: :clap: :clap: :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2006, 7:09Oprindeligt skrevet af: MartanicAt begynde at komme i et dillemma om hvem der skal vælges til SF pladsen er et luksusproblem jeg ikke havde regnet med at løbe ind i.
Men Marquis 15-3-8-3-0 og Salmons 10-2-12-0-0. Jeg er ikke så utilfreds som jeg har været, og slet ikke med at Salmons er startende PG for tiden, den laks. 🙂 Det var jo stort set ligemeget hvem af dem jeg havde taget i nat
Og så er der jo lige monster Brand (24-10-4-1-6), og hvad med Zaza (19-15 med tillæg)
Ok, der skal nok ikke så meget til at gøre mig tilfreds B)
At begynde at komme i et dillemma om hvem der skal vælges til SF pladsen er et luksusproblem jeg ikke havde regnet med at løbe ind i.
Men Marquis 15-3-8-3-0 og Salmons 10-2-12-0-0. Jeg er ikke så utilfreds som jeg har været, og slet ikke med at Salmons er startende PG for tiden, den laks. 🙂 Det var jo stort set ligemeget hvem af dem jeg havde taget i nat
Og så er der jo lige monster Brand (24-10-4-1-6), og hvad med Zaza (19-15 med tillæg)
Ok, der skal nok ikke så meget til at gøre mig tilfreds B)