Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 10 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

FLOT KURT :@

Så bænker man lige Josh Smith fordi de skal op mod Detroit... 10-15-5-1-7 ... så kan man lære det.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

I en sen aftentime i går, måtte ligaens måske mest forhadte GM, med halen mellem benene, luske ud af sin fødeby.

Efter i adskillige år at have måttet tåle Hr. Nellemoes tilstedeværelse i Odense's mere kriminelle miljø, har byens borgere endelig fået nok, og den selvbestaltede King(Kong) of Basketball er blevet sat på porten.

Noget overraskende har han allerede fundet nye græsmarker at besudle. Når det så endelig skulle være, virker det logisk at det skulle blive i Bundby IF territoriet - hvor ingen er for lavt i integritet til at være velkommen.

Du kan være så ond så ond 🙁 🙁

Ååårrhhh den havde jeg helt glemt... nu fik jeg sq mod på livet igen 😀 ... tak du gamle :hug:

Danish Twolf skrev:
FLOT KURT :@

Så bænker man lige Josh Smith fordi de skal op mod Detroit... 10-15-5-1-7 ... så kan man lære det.

Og lærte man så af det ??? Efter at have givet ham de mellemliggende kampe, så bænkede jeg ham til fordel for Rafer Alston i nat og se så her du gamle: 19-9-5-0-4.

Kurt lærer aldrig.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Svinet tænker... at Svinet ikke skulle ærge sig sådan over at have solgt Delonte... man har jo en skarpladt Telfair! (og så hold dog op med at hælde salt i det sår)

Til gengæld kunne man da lige glæde sig over at de seneste to smuttere af Chandler (8 og 7 rebounds... hvor mange ville ikke være tilfredse med det!?) er han eneste under 10 rebounds i en måned (han har haft 7 kampe med 14 rebounds eller mere i den periode :clap: ).

Det er en fin måde at holde centerpladsen i live mens Okafur overvejer om han kommer tilbage eller satser fuldt ud på dart! :uhoh:

Jameer Nelson tilbage med 24 point..- :hug:...

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Tror den eneste grund Xtian forsøger at virke så glad for Delonte, er at han prøver at skjule sin hjerneblødning da han gik af med Flash ;)..

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Zonker skrev:
Tror den eneste grund Xtian forsøger at virke så glad for Delonte, er at han prøver at skjule sin hjerneblødning da han gik af med Flash ;)..

:(:(:(:(:tdown::tdown::tdown::rip::rip::rip::awch::awch::awch::tongue::tongue::tongue:

Hvorfor? Hvorfooooooooor?:(

Zonker skrev:

Dén havde jeg faktisk lige glemt for en kort stund.

Tak Jacob..- det kan ikke andet at blive en god dag nu..

Eneste minus er så bare at modtageren af Flash er en vi ikke bryder os om... :awch:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

:hug::hug::hug:Men Flash er skadet:hug::hug::hug:

ReferencerSide 10 af 635Reference