NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2006, 17:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg tillader mig at have min tvivl på Redicks fantasy-værdi, jeg er stor fan af ham, men fantasy bliver interessant, omvendt ka han også få en rolle på et stærkt hold mange år frem. Så interessant valg SD, omend jeg ikke troede Redick gik top 15.
Draftet har udviklet sig langsomt, men interessant dog. Og så er det jo herligt at få de to der var første prioriteter i år:D
Jeg tillader mig at have min tvivl på Redicks fantasy-værdi, jeg er stor fan af ham, men fantasy bliver interessant, omvendt ka han også få en rolle på et stærkt hold mange år frem. Så interessant valg SD, omend jeg ikke troede Redick gik top 15.
Draftet har udviklet sig langsomt, men interessant dog. Og så er det jo herligt at få de to der var første prioriteter i år:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2006, 18:33Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg havde nu også overvejet JJ med nr. 12 faktisk.
Ved godt at han er primært en 1-cat guy i øjeblikket, men han kunne sagtens blive en 35+ minutter spiller i løbet af 1-2 år hos Orlando, og hvis han så ellers lærer at excellere i enten steals eller dishe ind til Howard/Darko så kunne det være fint.
Men ja, han er lang langt mere værd i de to andre Keeper Leagues jeg er i, hvor alle stats tælles sammen med værdien 1 point hver... altså er "shooters" de absolut for-fordelte. I NBAiKL skal han altså lære en eller to andre stats at kende.
Jeg havde nu også overvejet JJ med nr. 12 faktisk.
Ved godt at han er primært en 1-cat guy i øjeblikket, men han kunne sagtens blive en 35+ minutter spiller i løbet af 1-2 år hos Orlando, og hvis han så ellers lærer at excellere i enten steals eller dishe ind til Howard/Darko så kunne det være fint.
Men ja, han er lang langt mere værd i de to andre Keeper Leagues jeg er i, hvor alle stats tælles sammen med værdien 1 point hver... altså er "shooters" de absolut for-fordelte. I NBAiKL skal han altså lære en eller to andre stats at kende.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2006, 20:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvis der er nogen der har spillere i draftet som de vil jage heeeeelt viiiildt, og kan bruge pick nr. 20 til det, så er det et pick der kan rykkes ud af hænderne på farmand.
Evt. sammen med Sharks 2. runde pick næste år, eller Calderon eller Bibby... for en assistmager.
Eller bare for et HØJT 2. runde pick næste år (nr. 20 næste år vil jo være et 1. runde pick).
GM Ravn kan kontaktes - liiiige når du mest venter det 😮
Hvis der er nogen der har spillere i draftet som de vil jage heeeeelt viiiildt, og kan bruge pick nr. 20 til det, så er det et pick der kan rykkes ud af hænderne på farmand.
Evt. sammen med Sharks 2. runde pick næste år, eller Calderon eller Bibby... for en assistmager.
Eller bare for et HØJT 2. runde pick næste år (nr. 20 næste år vil jo være et 1. runde pick).
GM Ravn kan kontaktes - liiiige når du mest venter det 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2006, 13:20Oprindeligt skrevet af: bozzyVince Carter ...anyone:o
Vince Carter ...anyone:o
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2006, 13:18Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenBozzy //
Jeg tilbyder en Jamison og en Salim 😀
Bozzy //
Jeg tilbyder en Jamison og en Salim 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2006, 14:06Oprindeligt skrevet af: Miller31Spændende om det her draft kommer videre:|
Spændende om det her draft kommer videre:|
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2006, 15:23Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnTjaaaa, Bo kan jo drafte hvis han er næste mand.... Martin's loss B)
Tjaaaa, Bo kan jo drafte hvis han er næste mand.... Martin's loss B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2006, 17:01Oprindeligt skrevet af: Gaflenså må vi se om han når der inden for de 24 timer =)
så må vi se om han når der inden for de 24 timer =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2006, 0:56Oprindeligt skrevet af: Miller31Draftets værste fyr til Vestre, oplagt;)
Draftets værste fyr til Vestre, oplagt;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2006, 2:11Oprindeligt skrevet af: bozzyYeah B) Giv ham et år eller to bag Kidd og du har én af nba's bedst PG's B)
Bedste assist giver i college 🙂
Yeah B) Giv ham et år eller to bag Kidd og du har én af nba's bedst PG's B)
Bedste assist giver i college 🙂