Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 23 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg tillader mig at have min tvivl på Redicks fantasy-værdi, jeg er stor fan af ham, men fantasy bliver interessant, omvendt ka han også få en rolle på et stærkt hold mange år frem. Så interessant valg SD, omend jeg ikke troede Redick gik top 15.

Draftet har udviklet sig langsomt, men interessant dog. Og så er det jo herligt at få de to der var første prioriteter i år:D

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg havde nu også overvejet JJ med nr. 12 faktisk.

Ved godt at han er primært en 1-cat guy i øjeblikket, men han kunne sagtens blive en 35+ minutter spiller i løbet af 1-2 år hos Orlando, og hvis han så ellers lærer at excellere i enten steals eller dishe ind til Howard/Darko så kunne det være fint.

Men ja, han er lang langt mere værd i de to andre Keeper Leagues jeg er i, hvor alle stats tælles sammen med værdien 1 point hver... altså er "shooters" de absolut for-fordelte. I NBAiKL skal han altså lære en eller to andre stats at kende.

Hvis der er nogen der har spillere i draftet som de vil jage heeeeelt viiiildt, og kan bruge pick nr. 20 til det, så er det et pick der kan rykkes ud af hænderne på farmand.

Evt. sammen med Sharks 2. runde pick næste år, eller Calderon eller Bibby... for en assistmager.

Eller bare for et HØJT 2. runde pick næste år (nr. 20 næste år vil jo være et 1. runde pick).

GM Ravn kan kontaktes - liiiige når du mest venter det 😮

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Vince Carter ...anyone:o

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Bozzy //

Jeg tilbyder en Jamison og en Salim 😀

Spændende om det her draft kommer videre:|

Tjaaaa, Bo kan jo drafte hvis han er næste mand.... Martin's loss B)

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

så må vi se om han når der inden for de 24 timer =)

Draftets værste fyr til Vestre, oplagt;)

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Yeah B) Giv ham et år eller to bag Kidd og du har én af nba's bedst PG's B)

Bedste assist giver i college 🙂

ReferencerSide 23 af 635Reference