Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 205 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Josh Boone :love:

Seks kampe har han nu fået for mig:

9.33 point, 9.83 rebounds, 1.33 blocks.

...- og så koster han ingen penge..

I øvrigt klapper jeg mig selv på skulderen - i sidste uge havde Kerb-Crawlers samlet en tredje plads, kun overgået af Sharks og Silver Foxes.

Jeg ødelægger godt mine odds for at få #1 picket med 5.1 procent da jeg regner med at overtage 9. pladsen og dermed rykke en plads op - men det at tanke overlader jeg til andre B)...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Det er ved at være så sent, at sådan en 21 reb, 5 blk nat fra Odom begynder at have dagger karakter. Hvornår kommer Pau tilbage så Odom kan synke ned i sin sædvanlige dvale?

Stephen Jackson leverer sublime fantasy stats i øjeblikket... i nat matchede han Kobe... for lidt under en tredjedel af prisen!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

hhhmmm, ku være man skulle sælge Josh Smith og så satse på Lamar Odom... knægten er jo en omvandrende boxscore af dimensioner :hug: Skal bare liiiige ha' overstået næste sæsons halvdyre kontrakt, så får han sig en ny, og den bliver jo nok billigere end J-Smoove... LEIF STYRER!

Så tror jeg holdsiderne er oppe på beatet igen. Dejlig aktiv tradedeadline...

Synes da City Royals blev rippet lidt, da Frye synes mere oplagt for et hold på vej i D2, hvorimod Big Z bare er solid, uden helt at være sine mange skader og pæne kontrakt værd. Og når der så ryger et solidt andenrundepick oveni har jeg ikke helt vision nok til at se fidusen...

Highflyers-traded er interessant. Det pick kunne jo nemt ende med at være top10, og man kan ikke sige at Conley har været vanvittigt imponerende. Omvendt tager det ofte en sæson for selv top PGs at etablere sig i ligaen... så pick #6-14 for en top4 PG er vel omvendt godt gået.

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg har ingen tiltro til Frye. Han virker mere og mere som odd man out i Blazers. I mit oprykningsrace har jeg brug for en spiller, hvis stats man kan stole på, og der er big Z', skader til trods, et godt og sikkert aktiv.

Og vi snakker altså her en spiller, der uanset hvor meget skadet man siger han er, ikke har misset mere end samlet 22 kampe på 6 sæsoner

Hvis ikke jeg havde smidt Frye med i den handel var han formodentlig blevet cuttet alligevel.

Godt jeg fik afskibet Frye mens han var hot... jeg var ret vild med ham og draftede ham ret højt det år. 😮

Godt jeg fik afskibet Frye mens han var hot... jeg var ret vild med ham og draftede ham ret højt det år. 😮

EIDT: At være på et tilfældigt trådløst netværk man lige (knap nok) kunne opfange har sine downsides...

Kapitalistsvin skrev:
Så tror jeg holdsiderne er oppe på beatet igen. Dejlig aktiv tradedeadline...

Jeg har ændringer:

Jeg mangler Knuckles 2./08 (står som 09 nu) , og Royals 2./08 (som i øvrigt er 09 :p ), således at mine picks de næste år hedder:

2008:

1. runde Kerb-Crawlers
2. runde Knuckles
2. runde Silver Foxes
2. runde Kerb-Crawlers

2009:

1. runde Kerb-Crawlers
1. runde Highflyers
2. runde Royals

Så skulle den køre... jeg kunne mærkeligt nok ikke helt få siden til at æde rettelserne jeg lavede i Kurts opsætning af handelssiden, men prøver lige igen.

I nat viste Brewer lidt af det der gør at jeg er vild med ham fantasy-mæssigt..

16 point, 4 rebounds og 4 steals.

Han bliver en giftig herre om 2-3 år B)...

ReferencerSide 205 af 635Reference