Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 206 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Ingen tvivl om det, men kan stadig ikke se hvorfor du skildte dig af med både Conley og Maxeill 😮

Disse to unge herre bliver også giftige om et par år, og Brever skal dogtrodsalt kæmpe om minutter med både AK47 og Kover.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

bozzy skrev:
Ingen tvivl om det, men kan stadig ikke se hvorfor du skildte dig af med både Conley og Maxeill 😮

Disse to unge herre bliver også giftige om et par år, og Brever skal dogtrodsalt kæmpe om minutter med både AK47 og Kover.

I don't mind :roll

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

bozzy skrev:

Ser mere potentiale i Brewer end Maxiell..

Conley kan blive giftig, men får et 1. runde pick...

Jeg får super gode muligheder i forbindelse med dette års draft og det næste - jeg var ikke helt solgt på idéen med Conley som franchise PG i NBAiKL...

Hvad angår AK47 og minutterne, regner jeg ikke med at han spiller i Utah næste sæson.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Stefan Nellemoes skrev:
Hvad angår AK47 og minutterne, regner jeg ikke med at han spiller i Utah næste sæson.

Og det er vi nogle der satser på du får ret i:hug:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Nu er Brewers største trussel vel ret beset heller ikke AK ? Er Brewer ikke mere den defensive styrke på off guarden ? Og her skal han vel nærmere slås mod Almond næste år, der jo så ikke er den store ørn i det defensive, men kan skyde JJ Redick og Michael Redd ned med lukkede øjne.

Jeg tror Brewer får svært ved at slå sig igennem som fantasy monster pga spilletid, men når han får tiden så er de der steals jo selvf. mums.

Hvad der også er mums... Lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :love:

PS. I kan godt begynde at finde jeres bedste bud på D12 eller J-Smoove frem til offseason... for det her T'Pups hold skal snart bygges på Odom og Bogut 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Danish TWolf skrev:
PS. I kan godt begynde at finde jeres bedste bud på D12 eller J-Smoove frem til offseason... for det her T'Pups hold skal snart bygges på Odom og Bogut 😉

... og sådan betegnes den Kurtske måde at hype de spillere man er nødt til/ønsker at skille sig af med (Odom og Bogus)...

Men hey - jeg giver gerne et første runde 09 og lidt løst for Josh Smith :p...

Kurt hyper ALDRIG .... :hug:

Men iøvrigt skræmmende at se på stats på Odom's sidste kampe....

Sidste 5: 18,6 - 16,8 - 4,2 - 1,4 - 2,0
Sidste 10: 17,6 - 13,5 - 3,8 - 1,6 - 1,7

Men man kan jo godt diskutere hvor meget lønnen skal spille ind... og positionerne for den sags skyld... når der ikke er større forskel:

De sidste 3mdr (ca. 40 kampe hver):

Dwight: 19,8 - 13,7 - 1,1 - 1,0 - 1,9
Josh: 17,4 - 8,2 - 3,3 - 1,3 - 2,7

Bogut: 15,3 - 10,2 - 2,9 - 0,8 - 1,7
Odom: 14,2 - 11,8 - 4,1 - 1,0 - 1,1

Så kan man få mere for de to øverste end for de to nederste, skal det mere vel egentlig ikke være MEGET mere... meeeen, Kurt må lægge hovedet i blød over sommeren og finde ud af hvordan man hæver cap'en med 10M og jeg kan beholde alle sammen :hug:

Oprindeligt skrevet af: wukhang

HAHA Hvad laver jeg man. Jeg har næsten brugt hele min Games Limit Status på SF og C pladserne. og SG er på 0
Godt der kun er 2 uger tilbage

Rookie mistake

Det går nok Andy... trods alt bedre end at stå med for mange kampe tilbage der IKKE bliver benyttet.

Men ja, der er egentlig ingen gylden regel for om man skal ligge lidt efter eller foran i kampe, det kommer helt an på hvordan man bedst for brugt de mest producerende af de spillere man gennem sæsonen har på sin roster.

Man kunne jo f.eks. ha' 2 super PG'ere på holdet i første halvdel af sæsonen - så sælge dem begge halvvejs og så stadig ha' brugt alle sine PG kampe optimalt B)

ReferencerSide 206 af 635Reference