NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 7:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnfedest... så samler man Pietrus op og smider ind i stedet for Turiaf.... Pietrus sidder så over og Turiaf spiller sin bedste kamp hidtil i sæsonen :noidea
16-6-3-1-3 på bare 20 minutter skulle farmand jo ikke nyde frugten af.... 🙁
fedest... så samler man Pietrus op og smider ind i stedet for Turiaf.... Pietrus sidder så over og Turiaf spiller sin bedste kamp hidtil i sæsonen :noidea
16-6-3-1-3 på bare 20 minutter skulle farmand jo ikke nyde frugten af.... 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 16:21Oprindeligt skrevet af: PacersHorford for president!!!
Den mand bliver bare vedog ved at imponere. Han skal have ROY i år efter min mening. I det han samtidig spiller for klart et bedre mandskab end Durant.
Sidste tre kampes gode rookie-stats:
14,3 ppg, 13,3 rpg (!), 5,0 apg, 07 spg, 1,3 bpg......
Han er en guldklump in the making... 35 kampe med 10+ rebounds og sin rookie-sæson tage 20 i en en kamp 😀 Love him!!!!!!!!!
Ja, jeg sagde det.... er forelsket - Darko go home 😛
Horford for president!!!
Den mand bliver bare vedog ved at imponere. Han skal have ROY i år efter min mening. I det han samtidig spiller for klart et bedre mandskab end Durant.
Sidste tre kampes gode rookie-stats:
14,3 ppg, 13,3 rpg (!), 5,0 apg, 07 spg, 1,3 bpg......
Han er en guldklump in the making... 35 kampe med 10+ rebounds og sin rookie-sæson tage 20 i en en kamp 😀 Love him!!!!!!!!!
Ja, jeg sagde det.... er forelsket - Darko go home 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 17:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnså skidt da, du kan få Turiaf og et anden runde pick for ham :noidea
så skidt da, du kan få Turiaf og et anden runde pick for ham :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 19:20Oprindeligt skrevet af: Miller31Så startede Spencer Hawes i går for første gang i sin NBA-karriere.
Resultat?
19-12-2-0-3
Der er sq krummer i den knægt!
Så startede Spencer Hawes i går for første gang i sin NBA-karriere.
Resultat?
19-12-2-0-3
Der er sq krummer i den knægt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 19:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnokay okay, du kan da også være heldig at bytte dig til Turiaf og et andenrunde pick så...
okay okay, du kan da også være heldig at bytte dig til Turiaf og et andenrunde pick så...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 21:37Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg vil også have Turiaf og et andetrunde pick 😐
Jeg vil også have Turiaf og et andetrunde pick 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 22:30Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMartanic skrev:
Jeg vil også have Turiaf og et andetrunde pick 😐= Elton Brand ??
Martanic skrev:
Jeg vil også have Turiaf og et andetrunde pick 😐
= Elton Brand ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 22:44Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenOg trade-deadline er så ovre, men okay : )
Og trade-deadline er så ovre, men okay : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2008, 22:50Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg er sikker på, at commish kan gå med til en lille forlængelse under de rigtige vilkår. :spank
Jeg er sikker på, at commish kan gå med til en lille forlængelse under de rigtige vilkår. :spank
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2008, 8:51Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMichael Redd for Odom... en reverse kan vel godt gå igennem? :@
Michael Redd for Odom... en reverse kan vel godt gå igennem? :@