NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2008, 9:38Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
Efter at have ligget i forhandlinger ang. Darko med ligaens nok mest forhadte GM (Nellemose). Så vælger Darko så at gå ud og bakke ens ord op om bla. mere integreret del i angrebet, ved at at score
hele fem point :rollSå kan du fandme lære det!
Jeg vil dog stadig gerne have Darko ;)...
bozzy skrev:
Efter at have ligget i forhandlinger ang. Darko med ligaens nok mest forhadte GM (Nellemose). Så vælger Darko så at gå ud og bakke ens ord op om bla. mere integreret del i angrebet, ved at at score
hele fem point :roll
Så kan du fandme lære det!
Jeg vil dog stadig gerne have Darko ;)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2008, 10:02Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHåber Darko kvalificerer sig til prøvetræning i Randers, de mangler virkelig en stor klump kød at stille under kurven. Men der er nok lang vej endnu for den slags fremtidsudsigter...
Go Darko! 😉
Håber Darko kvalificerer sig til prøvetræning i Randers, de mangler virkelig en stor klump kød at stille under kurven. Men der er nok lang vej endnu for den slags fremtidsudsigter...
Go Darko! 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2008, 10:16Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt... hvem er ham der "Foye"? Det må være en Ronny Turiaf type, for han rebounder da som en stor avekat.
Troede egentlig "foye" var fransk for "DNP"... men hey, man lærer hele tiden noget nyt.
I øvrigt... hvem er ham der "Foye"? Det må være en Ronny Turiaf type, for han rebounder da som en stor avekat.
Troede egentlig "foye" var fransk for "DNP"... men hey, man lærer hele tiden noget nyt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2008, 10:23Oprindeligt skrevet af: Jennerhehe er godt at se at Foye er ved og vågne lidt op! Mener det er 34 boards han har snuppet over de sidste 5 kampe! Så er det bare skidt at det er pts, ast og stls han skulle give, men med den [censored]e sæson jeg har haft er det dejligt at se bare lidt positive ting!! Julian Wright får også lidt pt nu, så lidt glæde er der at spore hos en ellers depressiv GM Døssing
hehe er godt at se at Foye er ved og vågne lidt op! Mener det er 34 boards han har snuppet over de sidste 5 kampe! Så er det bare skidt at det er pts, ast og stls han skulle give, men med den [censored]e sæson jeg har haft er det dejligt at se bare lidt positive ting!! Julian Wright får også lidt pt nu, så lidt glæde er der at spore hos en ellers depressiv GM Døssing
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. marts 2008, 9:57Oprindeligt skrevet af: HrNilssonSæsonens absolut sidste fase, og Silverfoxes har givet de to andre aspiranter baghjul på det sidste. Andre Miller har husket, at han er all-star og må sammen med Ellis nok siges at være nomineret til Player of the Year for den unge franchise. Nu skal den førsteplads bare holdes.
Sæsonens absolut sidste fase, og Silverfoxes har givet de to andre aspiranter baghjul på det sidste. Andre Miller har husket, at han er all-star og må sammen med Ellis nok siges at være nomineret til Player of the Year for den unge franchise. Nu skal den førsteplads bare holdes.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. marts 2008, 12:52Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesOplysning.. Man skal IKKE sige til kæresten at hun igen kommer i første række efter trading deadlinen søndag... Taler af bitter erfaring...
Oplysning.. Man skal IKKE sige til kæresten at hun igen kommer i første række efter trading deadlinen søndag... Taler af bitter erfaring...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. marts 2008, 17:13Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNELLEMOES PULLS A RILEY
Da jeg skal en tur til svigerfamilien i weekenden med ukendt retur-tidspunkt, er det sandsynligt at jeg ikke er online fra lørdag klokken halv ti stykker til trading deadline er overstået.
Derfor skal eventuelle bud komme senest i aften - Mike Bibby er umiddelbart den eneste ledige :).
NELLEMOES PULLS A RILEY
Da jeg skal en tur til svigerfamilien i weekenden med ukendt retur-tidspunkt, er det sandsynligt at jeg ikke er online fra lørdag klokken halv ti stykker til trading deadline er overstået.
Derfor skal eventuelle bud komme senest i aften - Mike Bibby er umiddelbart den eneste ledige :).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2008, 22:41Oprindeligt skrevet af: MartanicSÅ er der kun tilbage at glæde sig til sæsonen 2008/09, må den starte i morgen 🙂
Man glæder sig jo allerede, nu hvor pengene er brugt, spillerne er gået på ferie, også dem der forlod holdet på gråt papir.
Hvad var 07/08 sæsonen?, "jeg ved det eeeekkeeeee"
SÅ er der kun tilbage at glæde sig til sæsonen 2008/09, må den starte i morgen 🙂
Man glæder sig jo allerede, nu hvor pengene er brugt, spillerne er gået på ferie, også dem der forlod holdet på gråt papir.
Hvad var 07/08 sæsonen?, "jeg ved det eeeekkeeeee"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2008, 23:51Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
For heeeeeeeelvede, det var så tredje gang i år, at jeg opdager at NBA.com IKKE har gidet registrere mine ændringer i startformationen 🙁Denne gang sad jeg og glædede mig over at jeg kunne samle lidt produktion op hos Turiaf mens Gasol sad ude... og så har NBA.com bænket ham 🙁
24-13-5-0-7 på to kampe lyder måske ikke af meget... men som alle kan se er topstriden som så meget andet i ligaen utrolig tæt, sååååå. FY FØJ FOR FANDEN FÆTTER.
-ENDNU en grund til at flytte over til Yahoo-sports næste år, fremfor nba.com's elendige fantasy-system.. yahoosport har også drag'n'drop redigering af rosters, hvilket gør roster-opdateringen endnu mere glidende og problemfri. Det er da meget fint at nba.com har enkelte spilleres lønninger, men da vi alligevel ser lønningerne her på siden, og det kun er enkelte af spillerne der er noteret, er det en temmelig ligegyldig funktion. At man kan se hvordan D2-holdene klarer sig har været en temmelig ligegyldig funktion for mig også - har så hudt jeg visker ikke brugt det til noget endnu.
Good things must come to an end - and so must bad things (like the nba.com fantasy-system).;-)
Danish TWolf skrev:
For heeeeeeeelvede, det var så tredje gang i år, at jeg opdager at NBA.com IKKE har gidet registrere mine ændringer i startformationen 🙁Denne gang sad jeg og glædede mig over at jeg kunne samle lidt produktion op hos Turiaf mens Gasol sad ude... og så har NBA.com bænket ham 🙁
24-13-5-0-7 på to kampe lyder måske ikke af meget... men som alle kan se er topstriden som så meget andet i ligaen utrolig tæt, sååååå. FY FØJ FOR FANDEN FÆTTER.
-ENDNU en grund til at flytte over til Yahoo-sports næste år, fremfor nba.com's elendige fantasy-system.. yahoosport har også drag'n'drop redigering af rosters, hvilket gør roster-opdateringen endnu mere glidende og problemfri. Det er da meget fint at nba.com har enkelte spilleres lønninger, men da vi alligevel ser lønningerne her på siden, og det kun er enkelte af spillerne der er noteret, er det en temmelig ligegyldig funktion. At man kan se hvordan D2-holdene klarer sig har været en temmelig ligegyldig funktion for mig også - har så hudt jeg visker ikke brugt det til noget endnu.
Good things must come to an end - and so must bad things (like the nba.com fantasy-system).;-)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. marts 2008, 23:54Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHov, det var ikke min mening at spamme siden sådan.. 😮 - min computer blev ved med at skrive at beskeden ikke var sendt, så måtte trykke "send" to gange ekstra...:noidea
Men anyways.. yahoosport opdaterer også stillingerne automatisk, fremfor at være afhængig af at commish skal gøre det hele tiden.. gør det meget nemmere og mere flydende end nba.com.. :roll
Hov, det var ikke min mening at spamme siden sådan.. 😮 - min computer blev ved med at skrive at beskeden ikke var sendt, så måtte trykke "send" to gange ekstra...:noidea
Men anyways.. yahoosport opdaterer også stillingerne automatisk, fremfor at være afhængig af at commish skal gøre det hele tiden.. gør det meget nemmere og mere flydende end nba.com.. :roll