Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 202 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

For heeeeeeeelvede, det var så tredje gang i år, at jeg opdager at NBA.com IKKE har gidet registrere mine ændringer i startformationen 🙁

Denne gang sad jeg og glædede mig over at jeg kunne samle lidt produktion op hos Turiaf mens Gasol sad ude... og så har NBA.com bænket ham 🙁

24-13-5-0-7 på to kampe lyder måske ikke af meget... men som alle kan se er topstriden som så meget andet i ligaen utrolig tæt, sååååå. FY FØJ FOR FANDEN FÆTTER.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Det kan ikke være tilfredsstillende at være Tyrus Thomas ejer i øjeblikket. Bulls blæser Nets ud af bygningen, og holdets unge lotterypick får 7 mins spilletid.

:noidea

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kapitalistsvin skrev:
Det kan ikke være tilfredsstillende at være Tyrus Thomas ejer i øjeblikket. Bulls blæser Nets ud af bygningen, og holdets unge lotterypick får 7 mins spilletid.

:noidea

Det er ikke helt tilfredsstillende nej, men jeg er sikker på du - endnu engang - gerne står klar med et bud 😉

Faktisk har jeg kun spillere jeg gerne holder på. Det ville være lidt svært fx at trade Thabo direkte for Tyrus, når nu Thabo rent faktisk tager Tyrus' minutter i øjeblikket...

:roll

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Alligevel har du vel samlet set budt mellem 5 og 7 gange på Tyrus i denne sæson..

Men fred være med dig 😉

Jeg har vel knap nok sendt 5-7 bud ud i alt i min tid som GM. Jeg nægter mig skyldig, det der er pure opspind!

:roll

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg er med svinet her..

... så kan man lære at sælge Tyrus til mig...

I øvrigt tøser, så husk at der er trading deadline om fire dage!

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Stefan Nellemoes skrev:
Jeg er med svinet her..

... så kan man lære at sælge Tyrus til mig...

I øvrigt tøser, så husk at der er trading deadline om fire dage!

Enig .. Der er ikke meget gang i den - kun fra de sædvanlige 3-4 GM's

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Man burde have et kæmpe lager af energidrinks, en tændt fax og poser under øjnene frem til søndag!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Efter at have ligget i forhandlinger ang. Darko med ligaens nok mest forhadte GM (Nellemose). Så vælger Darko så at gå ud og bakke ens ord op om bla. mere integreret del i angrebet, ved at at score
hele fem point :roll

ReferencerSide 202 af 635Reference