NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 6:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFor heeeeeeeelvede, det var så tredje gang i år, at jeg opdager at NBA.com IKKE har gidet registrere mine ændringer i startformationen 🙁
Denne gang sad jeg og glædede mig over at jeg kunne samle lidt produktion op hos Turiaf mens Gasol sad ude... og så har NBA.com bænket ham 🙁
24-13-5-0-7 på to kampe lyder måske ikke af meget... men som alle kan se er topstriden som så meget andet i ligaen utrolig tæt, sååååå. FY FØJ FOR FANDEN FÆTTER.
For heeeeeeeelvede, det var så tredje gang i år, at jeg opdager at NBA.com IKKE har gidet registrere mine ændringer i startformationen 🙁
Denne gang sad jeg og glædede mig over at jeg kunne samle lidt produktion op hos Turiaf mens Gasol sad ude... og så har NBA.com bænket ham 🙁
24-13-5-0-7 på to kampe lyder måske ikke af meget... men som alle kan se er topstriden som så meget andet i ligaen utrolig tæt, sååååå. FY FØJ FOR FANDEN FÆTTER.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 10:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet kan ikke være tilfredsstillende at være Tyrus Thomas ejer i øjeblikket. Bulls blæser Nets ud af bygningen, og holdets unge lotterypick får 7 mins spilletid.
:noidea
Det kan ikke være tilfredsstillende at være Tyrus Thomas ejer i øjeblikket. Bulls blæser Nets ud af bygningen, og holdets unge lotterypick får 7 mins spilletid.
:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 10:50Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Det kan ikke være tilfredsstillende at være Tyrus Thomas ejer i øjeblikket. Bulls blæser Nets ud af bygningen, og holdets unge lotterypick får 7 mins spilletid.:noidea
Det er ikke helt tilfredsstillende nej, men jeg er sikker på du - endnu engang - gerne står klar med et bud 😉
Kapitalistsvin skrev:
Det kan ikke være tilfredsstillende at være Tyrus Thomas ejer i øjeblikket. Bulls blæser Nets ud af bygningen, og holdets unge lotterypick får 7 mins spilletid.:noidea
Det er ikke helt tilfredsstillende nej, men jeg er sikker på du - endnu engang - gerne står klar med et bud 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 10:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinFaktisk har jeg kun spillere jeg gerne holder på. Det ville være lidt svært fx at trade Thabo direkte for Tyrus, når nu Thabo rent faktisk tager Tyrus' minutter i øjeblikket...
:roll
Faktisk har jeg kun spillere jeg gerne holder på. Det ville være lidt svært fx at trade Thabo direkte for Tyrus, når nu Thabo rent faktisk tager Tyrus' minutter i øjeblikket...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 11:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Alligevel har du vel samlet set budt mellem 5 og 7 gange på Tyrus i denne sæson..
Men fred være med dig 😉
Alligevel har du vel samlet set budt mellem 5 og 7 gange på Tyrus i denne sæson..
Men fred være med dig 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 11:31Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg har vel knap nok sendt 5-7 bud ud i alt i min tid som GM. Jeg nægter mig skyldig, det der er pure opspind!
Jeg har vel knap nok sendt 5-7 bud ud i alt i min tid som GM. Jeg nægter mig skyldig, det der er pure opspind!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 18:46Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er med svinet her..
... så kan man lære at sælge Tyrus til mig...
I øvrigt tøser, så husk at der er trading deadline om fire dage!
Jeg er med svinet her..
... så kan man lære at sælge Tyrus til mig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 22:51Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenStefan Nellemoes skrev:
Jeg er med svinet her..... så kan man lære at sælge Tyrus til mig...
Enig .. Der er ikke meget gang i den - kun fra de sædvanlige 3-4 GM's
Stefan Nellemoes skrev:
Jeg er med svinet her..... så kan man lære at sælge Tyrus til mig...
Enig .. Der er ikke meget gang i den - kun fra de sædvanlige 3-4 GM's
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2008, 23:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMan burde have et kæmpe lager af energidrinks, en tændt fax og poser under øjnene frem til søndag!
Man burde have et kæmpe lager af energidrinks, en tændt fax og poser under øjnene frem til søndag!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2008, 3:55Oprindeligt skrevet af: bozzyEfter at have ligget i forhandlinger ang. Darko med ligaens nok mest forhadte GM (Nellemose). Så vælger Darko så at gå ud og bakke ens ord op om bla. mere integreret del i angrebet, ved at at score
hele fem point :roll
Efter at have ligget i forhandlinger ang. Darko med ligaens nok mest forhadte GM (Nellemose). Så vælger Darko så at gå ud og bakke ens ord op om bla. mere integreret del i angrebet, ved at at score
hele fem point :roll