Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 201 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg har besøge fra DK hele weekenden... men tirsdag vil jeg kaste mig over holdsiderne igen. I øvrigt må i gerne sende remindere per PB angående holdsider.

Det er selgfølgelig optimalt hvis i skriver præcis hvad det er der mangler!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Maxiell :love: ...

9 pts, 9 rbs, 2 steals, 3 blocks.

Når den mand bliver starter....

Hvad hulen er nu det her... en double-post... lidt i stil med de nylige double-trades? To gange point-maskiner for gode picks!?

Jeg er da bestemt smigret over at Nellemøs har sendt sin seneste springfætter til Amsterdam for at blive optrænet i diciplinen "mandig og voldsom omgang med rund(kurved)e objekter". Ham skal vi nok få lavet en ordentlig bigman ud af.

I øvrigt kan jeg informere om at Thabo Sefolosha er lige på nippet til at etablere sig som guard-pladsernes svar på Josh Smith... hvilket kombineret med et par voldbloksnætter til Millsap ville være et godt skub i kampen om trofæet.

Hvad med om AK47 for en sikkerheds skyld tog en uges hvilepause her op til PO!?

I øvrigt en pudsig lille detalje:

Sidste sæson snittede Grynterne:
17.2 pts, 6.7 reb, 3.8 ast, 1.20 stl, 1.03 blk... det gav en andenplads, men der var liiidt spænding om udfaldet.

I år ligger snittet på:
17.9 pts, 8.1 reb, 3.9 ast, 1.45 stl, 1.32 blk... og er godt og grundigt efter 1'eren. Men hey, det er vel ikke noget AI ikke kan ændre.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kapitalistsvin skrev:

17.2 pts, 6.7 reb, 3.8 ast, 1.20 stl, 1.03 blk... det gav en andenplads, men der var liiidt spænding om udfaldet.

I år ligger snittet på:
17.9 pts, 8.1 reb, 3.9 ast, 1.45 stl, 1.32 blk... og er godt og grundigt efter 1'eren. Men hey, det er vel ikke noget AI ikke kan ændre.

😆 😆 😆

........................................... GM Ravn's konstruktive indlæg :hug:

Hvor er det fedt at have fået en aktiv GM ind i ligaen, og selv om jeg egentlig fra ligaens start har heppet lidt på Gamebreakers' GM, da han egentlig startede så godt ud, så synes jeg det er godt at se at total inaktivitet åbner et tomt sæde hvor nyt og stramhudet GM-kød kan komme til.

Må endnu engang komplimentere ligaens format, hvor langt de fleste har noget at kæmpe for selv langt henne i sæsonen.

:clap:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Enig ... fantastisk spændende - det nye format har den helt rette effekt!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Tjah, jeg mindes nedrykning der sidste år blev afgjort på afstemning efter en tiebreaker.. Hvis vi når det niveau igen, så er det vildt..

Men fantastisk sæson.. Bliver interessant at følge slutningen.

Og fedt at inaktive Lassen røg ud, det var simpelthen uholdbart!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:

I år ligger snittet på:

Og det hold jeg har overtaget, har et snit der hedder:

14.3 pts, 5.1 reb, 2.2 ast, 0.7 stl, 0.6 blk...

Kan I sige oprykning? Undskyld, kan I sige oprydning?

ReferencerSide 201 af 635Reference