NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. marts 2008, 11:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg har besøge fra DK hele weekenden... men tirsdag vil jeg kaste mig over holdsiderne igen. I øvrigt må i gerne sende remindere per PB angående holdsider.
Det er selgfølgelig optimalt hvis i skriver præcis hvad det er der mangler!
Jeg har besøge fra DK hele weekenden... men tirsdag vil jeg kaste mig over holdsiderne igen. I øvrigt må i gerne sende remindere per PB angående holdsider.
Det er selgfølgelig optimalt hvis i skriver præcis hvad det er der mangler!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. marts 2008, 8:33Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMaxiell :love: ...
9 pts, 9 rbs, 2 steals, 3 blocks.
Når den mand bliver starter....
Maxiell :love: ...
9 pts, 9 rbs, 2 steals, 3 blocks.
Når den mand bliver starter....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 12:40Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvad hulen er nu det her... en double-post... lidt i stil med de nylige double-trades? To gange point-maskiner for gode picks!?
Hvad hulen er nu det her... en double-post... lidt i stil med de nylige double-trades? To gange point-maskiner for gode picks!?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 12:41Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg er da bestemt smigret over at Nellemøs har sendt sin seneste springfætter til Amsterdam for at blive optrænet i diciplinen "mandig og voldsom omgang med rund(kurved)e objekter". Ham skal vi nok få lavet en ordentlig bigman ud af.
I øvrigt kan jeg informere om at Thabo Sefolosha er lige på nippet til at etablere sig som guard-pladsernes svar på Josh Smith... hvilket kombineret med et par voldbloksnætter til Millsap ville være et godt skub i kampen om trofæet.
Hvad med om AK47 for en sikkerheds skyld tog en uges hvilepause her op til PO!?
Jeg er da bestemt smigret over at Nellemøs har sendt sin seneste springfætter til Amsterdam for at blive optrænet i diciplinen "mandig og voldsom omgang med rund(kurved)e objekter". Ham skal vi nok få lavet en ordentlig bigman ud af.
I øvrigt kan jeg informere om at Thabo Sefolosha er lige på nippet til at etablere sig som guard-pladsernes svar på Josh Smith... hvilket kombineret med et par voldbloksnætter til Millsap ville være et godt skub i kampen om trofæet.
Hvad med om AK47 for en sikkerheds skyld tog en uges hvilepause her op til PO!?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 14:31Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt en pudsig lille detalje:
Sidste sæson snittede Grynterne:
17.2 pts, 6.7 reb, 3.8 ast, 1.20 stl, 1.03 blk... det gav en andenplads, men der var liiidt spænding om udfaldet.I år ligger snittet på:
17.9 pts, 8.1 reb, 3.9 ast, 1.45 stl, 1.32 blk... og er godt og grundigt efter 1'eren. Men hey, det er vel ikke noget AI ikke kan ændre.
I øvrigt en pudsig lille detalje:
Sidste sæson snittede Grynterne:
17.2 pts, 6.7 reb, 3.8 ast, 1.20 stl, 1.03 blk... det gav en andenplads, men der var liiidt spænding om udfaldet.
I år ligger snittet på:
17.9 pts, 8.1 reb, 3.9 ast, 1.45 stl, 1.32 blk... og er godt og grundigt efter 1'eren. Men hey, det er vel ikke noget AI ikke kan ændre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 16:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
I øvrigt en pudsig lille detalje:Sidste sæson snittede Grynterne:
17.2 pts, 6.7 reb, 3.8 ast, 1.20 stl, 1.03 blk... det gav en andenplads, men der var liiidt spænding om udfaldet.I år ligger snittet på:
17.9 pts, 8.1 reb, 3.9 ast, 1.45 stl, 1.32 blk... og er godt og grundigt efter 1'eren. Men hey, det er vel ikke noget AI ikke kan ændre.😆 😆 😆........................................... GM Ravn's konstruktive indlæg :hug:
Kapitalistsvin skrev:
........................................... GM Ravn's konstruktive indlæg :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 16:31Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvor er det fedt at have fået en aktiv GM ind i ligaen, og selv om jeg egentlig fra ligaens start har heppet lidt på Gamebreakers' GM, da han egentlig startede så godt ud, så synes jeg det er godt at se at total inaktivitet åbner et tomt sæde hvor nyt og stramhudet GM-kød kan komme til.
Må endnu engang komplimentere ligaens format, hvor langt de fleste har noget at kæmpe for selv langt henne i sæsonen.
:clap:
Hvor er det fedt at have fået en aktiv GM ind i ligaen, og selv om jeg egentlig fra ligaens start har heppet lidt på Gamebreakers' GM, da han egentlig startede så godt ud, så synes jeg det er godt at se at total inaktivitet åbner et tomt sæde hvor nyt og stramhudet GM-kød kan komme til.
Må endnu engang komplimentere ligaens format, hvor langt de fleste har noget at kæmpe for selv langt henne i sæsonen.
:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 16:53Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenEnig ... fantastisk spændende - det nye format har den helt rette effekt!
Enig ... fantastisk spændende - det nye format har den helt rette effekt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 20:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Tjah, jeg mindes nedrykning der sidste år blev afgjort på afstemning efter en tiebreaker.. Hvis vi når det niveau igen, så er det vildt..
Men fantastisk sæson.. Bliver interessant at følge slutningen.
Og fedt at inaktive Lassen røg ud, det var simpelthen uholdbart!
Tjah, jeg mindes nedrykning der sidste år blev afgjort på afstemning efter en tiebreaker.. Hvis vi når det niveau igen, så er det vildt..
Men fantastisk sæson.. Bliver interessant at følge slutningen.
Og fedt at inaktive Lassen røg ud, det var simpelthen uholdbart!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2008, 22:04Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
17.9 pts, 8.1 reb, 3.9 ast, 1.45 stl, 1.32 blk... og er godt og grundigt efter 1'eren. Men hey, det er vel ikke noget AI ikke kan ændre.Og det hold jeg har overtaget, har et snit der hedder:
14.3 pts, 5.1 reb, 2.2 ast, 0.7 stl, 0.6 blk...
Kan I sige oprykning? Undskyld, kan I sige oprydning?
Kapitalistsvin skrev:
Og det hold jeg har overtaget, har et snit der hedder:
14.3 pts, 5.1 reb, 2.2 ast, 0.7 stl, 0.6 blk...
Kan I sige oprykning? Undskyld, kan I sige oprydning?