NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2008, 2:36Oprindeligt skrevet af: ZonkerHvem er dog ham Marvin Williams Webster jeg har anskaffet mig? 🙂
Hvem er dog ham Marvin Williams Webster jeg har anskaffet mig? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2008, 9:15Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:roll
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2008, 9:43Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå, nu gik jeg all in... tømte banken for picks, og satser på at indhente samtlige tabte kampe med udelukkende starterværdige spillere.
Det er stadig op af bakken, men Butler er tilbage, så ud over hvad jeg har tabt, er det herfra Wade for Yao.
Så, nu gik jeg all in... tømte banken for picks, og satser på at indhente samtlige tabte kampe med udelukkende starterværdige spillere.
Det er stadig op af bakken, men Butler er tilbage, så ud over hvad jeg har tabt, er det herfra Wade for Yao.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2008, 10:26Oprindeligt skrevet af: Miller3139-9-8-3-1
Det er altså statlines som den der gør en glad når man kæmper for overlevelse!
39-9-8-3-1
Det er altså statlines som den der gør en glad når man kæmper for overlevelse!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2008, 14:43Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSad lige og prøvede at finde ud af hvornår Amare bliver PF - men kunne ikke finde nogle steder.
Nogen der kan hjælpe?
Sad lige og prøvede at finde ud af hvornår Amare bliver PF - men kunne ikke finde nogle steder.
Nogen der kan hjælpe?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2008, 16:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn5 starter på positionen skulle gøre det så vidt jeg husker vores opsætning 😉
5 starter på positionen skulle gøre det så vidt jeg husker vores opsætning 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2008, 16:35Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSå burde han da også være PF nu ?
Så burde han da også være PF nu ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2008, 15:14Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravntjaaa, det burde han (har tjekket indstillingerne i spillet - og den siger 5 starter på én position for at opnå eligibility) - så hvis han har det (og det burde han jo ha) såååå.
Iøvrigt er der røget et par handler på siden og også på NBA.com (dog ikke justeret holdsider... satser jeg på at co-commish klarer snarest) - og selvom jeg ikke kan opdatere stillinger (kan ikke c/p til excel hjemme fra af en eller anden grund), så lige et par ord.
Det ser rigtig spændende ud i oprykningsræset i D2, hvor Silver Foxes har BeerGuzzlers og Sharks liiige i røven (1½ point mellem de tre) og har brugt flere kampe.
I D1, har farmand sat sig på 4 første pladser og halter kun i steals... så 47 pp lige pt. meeeeen, Svinet har en del kampe i håndtasken og lige opraderet sit aresenal for at kunne rykke i point og assists.
Iøvrigt skræmmende at TWolves har nøjagtig 3000 rebounds i nat, og Royals på sidste pladsen kun lige er kommet over 1500 😮 ... men det er så heller ikke just en hjælp at Brand slet ikke har spillet jo.
Der er også en voldsom nedrykningskamp igang om hvem der følger Royals ned i D2.. Åby vil forudsigeligt nu blive kørt med flg. (så alle er informeret):
PG: Billups
SG: Howard
SF: Marion
PF: Gasol
C: Dalembert
UTI: Thorntonog fyldt ud med kampe på de manglende SG/F/UTI af Delonte, Head og Blatche.
Er Pau skadet, så vil Delonte indgå i startopstillingen på UTI og Thornton flytte til PF.
Lige nu er der DØDT LØB...
4 hold (Sydhavn, Åby, Hooters og Highflyers ligger med enten 22½ eller 23 point 😮
Hvor Åby skal hente en del kampe, ligger de andre tre næsten på samme kampantal, så det bliver rigtig rigtig spændende hvem der næste år skal kæmpe en ny kamp og hvem der skal lege tophold i D2.
tjaaa, det burde han (har tjekket indstillingerne i spillet - og den siger 5 starter på én position for at opnå eligibility) - så hvis han har det (og det burde han jo ha) såååå.
Iøvrigt er der røget et par handler på siden og også på NBA.com (dog ikke justeret holdsider... satser jeg på at co-commish klarer snarest) - og selvom jeg ikke kan opdatere stillinger (kan ikke c/p til excel hjemme fra af en eller anden grund), så lige et par ord.
Det ser rigtig spændende ud i oprykningsræset i D2, hvor Silver Foxes har BeerGuzzlers og Sharks liiige i røven (1½ point mellem de tre) og har brugt flere kampe.
I D1, har farmand sat sig på 4 første pladser og halter kun i steals... så 47 pp lige pt. meeeeen, Svinet har en del kampe i håndtasken og lige opraderet sit aresenal for at kunne rykke i point og assists.
Iøvrigt skræmmende at TWolves har nøjagtig 3000 rebounds i nat, og Royals på sidste pladsen kun lige er kommet over 1500 😮 ... men det er så heller ikke just en hjælp at Brand slet ikke har spillet jo.
Der er også en voldsom nedrykningskamp igang om hvem der følger Royals ned i D2.. Åby vil forudsigeligt nu blive kørt med flg. (så alle er informeret):
PG: Billups
SG: Howard
SF: Marion
PF: Gasol
C: Dalembert
UTI: Thornton
og fyldt ud med kampe på de manglende SG/F/UTI af Delonte, Head og Blatche.
Er Pau skadet, så vil Delonte indgå i startopstillingen på UTI og Thornton flytte til PF.
Lige nu er der DØDT LØB...
4 hold (Sydhavn, Åby, Hooters og Highflyers ligger med enten 22½ eller 23 point 😮
Hvor Åby skal hente en del kampe, ligger de andre tre næsten på samme kampantal, så det bliver rigtig rigtig spændende hvem der næste år skal kæmpe en ny kamp og hvem der skal lege tophold i D2.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. marts 2008, 6:40Oprindeligt skrevet af: MartanicMike Miller: 19p - 13rbd- 6ass -- Lad mig bare få sådan nogle linjer næste år også kære langhåret Mike.
Kyle Lowry: 12 point og 5 assists. Ja ok der håber jeg på mere i fremtiden , men 5 steals, yummy. Og det er heldigvis ikke tilfældigt. Det er jo fordi han spiller en god gang aggresivt forsvar. Han er ved at vinde starterpositionen i Grizzlies over Conley.
Savner stadig Brand og Arenas, men fantasymæssigt må de gerne sparer deres kroppe til næste år nu.
Mike Miller: 19p - 13rbd- 6ass -- Lad mig bare få sådan nogle linjer næste år også kære langhåret Mike.
Kyle Lowry: 12 point og 5 assists. Ja ok der håber jeg på mere i fremtiden , men 5 steals, yummy. Og det er heldigvis ikke tilfældigt. Det er jo fordi han spiller en god gang aggresivt forsvar. Han er ved at vinde starterpositionen i Grizzlies over Conley.
Savner stadig Brand og Arenas, men fantasymæssigt må de gerne sparer deres kroppe til næste år nu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. marts 2008, 8:47Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJosh Boones første kamp:
21 point, 13 rebounds og 2 blocks.
Jeg ender jo med at miste mit høje draft pick :p..
Jeg er godt nok håbløst bagefter, men vil hellere risikere at gå fra 1 til 3 picket fremfor at tanke B)...
Josh Boones første kamp:
21 point, 13 rebounds og 2 blocks.
Jeg ender jo med at miste mit høje draft pick :p..
Jeg er godt nok håbløst bagefter, men vil hellere risikere at gå fra 1 til 3 picket fremfor at tanke B)...