Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 199 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Yeeehaaaw, så klatrede man lige op på listen, til der hvor man kan lugte Jacob - nu begynder det jo at blive rigtig interessant. Fire spillere 10 steals, det kan godt være Biedrins ikke blocker noget, men stjæle nogle bolde, det har han styr på.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Zonker skrev:
Desuden er det imponerende at ingen har kommenteret det seneste blockbuster-trade 🙂

Fordi det var et klasse-trade for dig på sigt..

Møgunge 😉

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Meha!!

Jeg synes stadig det er imponerende så tæt det er i D1. Alle fra 5-9 kan rykke ned, og det er vel egentlig kun et spørgsmål om skadesfrekvens der kommer til at afgøre placeringerne. :korestol: virker rimelig sikker på titlen - igen. Næste år gamle!!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...og så måske ikke alligevel... nu røg Wade ned for sæsonen i ren sympati med Svinske Yao.

... nå - godt man har en Vinsanity til at hoppe ind på den SG plads 😉

PS. men han kunne fandme godt ha' ventet 5 dage til, så jeg kunne nå at købe Banks INDEN hans pris ryger i vejret inde på DK4 ligaen 🙁

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så skal Howard bare også beslutte sig for at lukke og slukke... så er der måske sjover i spændingsgaden alligevel :noidea

Så er det ved at være nu hvis man lige skal have handlet med Grunts inden sæsonen lukker og slukker!

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg er altid klar, Svinet 😉 - skulle gerne snart sikre mig overlevelse i D1

Velkommen tilbage til Stefan, iøvrigt! Altid godt med en som brænder for det.

Årh neeej... Stefans stinkende bregne er tilbage :hug:

Det var da den bedste NBAiKL-nyhed siden Wade tog på sommerferie 😛

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:
Årh neeej... Stefans stinkende bregne er tilbage :hug:

Det var da den bedste NBAiKL-nyhed siden Wade tog på sommerferie 😛

Tak til de tøser der står klar med åbne arme...

Der vil senere i aften eller i morgen komme en udmeldning fra GM Nellemoes, om sin nye (gamle..?) rolle som GM, holdets målsætning på kort og længere sigt, hvilke spillere man på forhånd har opgivet og hvilke folk skal holde snitterne fra.

NBAiKL :love:

Så er der indkaldt til pressemøde i Amsterdam i morgen...

ReferencerSide 199 af 635Reference