NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. marts 2008, 11:57Oprindeligt skrevet af: wukhangEndelig spiller Kendrick Perkins godt i en kamp, og selfølgelig har jeg bare lade ham blive på bænken :doh
Endelig spiller Kendrick Perkins godt i en kamp, og selfølgelig har jeg bare lade ham blive på bænken :doh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. marts 2008, 13:35Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvis man sidder sneet inde med en løntung/gammel stud, og er langt fra nogen form for impact i år... så kunne man måske speede opbygningen af holdet op via et trade med et sønderskudt Grunts-franchise!?
Yao Ming er ude for sæsonen, Caron Butler er ude på hvem ved hvilken uge, SF-backuppen Dorell Wright er ude for sæsonen, og Shaun Livingston er formentlig også ude længere end godt er.
Med andre ord... der mangler alvorligt patroner i hylsteret... PB hvis du kan og vil noget.
:noidea
Hvis man sidder sneet inde med en løntung/gammel stud, og er langt fra nogen form for impact i år... så kunne man måske speede opbygningen af holdet op via et trade med et sønderskudt Grunts-franchise!?
Yao Ming er ude for sæsonen, Caron Butler er ude på hvem ved hvilken uge, SF-backuppen Dorell Wright er ude for sæsonen, og Shaun Livingston er formentlig også ude længere end godt er.
Med andre ord... der mangler alvorligt patroner i hylsteret... PB hvis du kan og vil noget.
:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. marts 2008, 13:44Oprindeligt skrevet af: wukhangKapitalistsvin skrev:
Med andre ord... der mangler alvorligt patroner i hylsteret... PB hvis du kan og vil noget.:noidea
Uha det lyder sgu frækt det der 😉
Måske burde man finde ud af noget
Kapitalistsvin skrev:
Med andre ord... der mangler alvorligt patroner i hylsteret... PB hvis du kan og vil noget.:noidea
Uha det lyder sgu frækt det der 😉
Måske burde man finde ud af noget
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. marts 2008, 14:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg har også næsten ondt af ham Svinet...
............ fniiiiiiiiis 😛
Jeg har også næsten ondt af ham Svinet...
............ fniiiiiiiiis 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. marts 2008, 14:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnwukhang skrev:
Endelig spiller Kendrick Perkins godt i en kamp, og selfølgelig har jeg bare lade ham blive på bænken :doh..og så var det da vist 3. kamp i træk at Perk steppede op, så du var da advaret 😉
.... man skulle have beholdt ham skulle man.. havde ham i alle mine tre keeper leagues, og nu hvor han endelig viser tænder så har jeg smidt ham over det hele.
wukhang skrev:
Endelig spiller Kendrick Perkins godt i en kamp, og selfølgelig har jeg bare lade ham blive på bænken :doh
..og så var det da vist 3. kamp i træk at Perk steppede op, så du var da advaret 😉
.... man skulle have beholdt ham skulle man.. havde ham i alle mine tre keeper leagues, og nu hvor han endelig viser tænder så har jeg smidt ham over det hele.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. marts 2008, 20:50Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
wukhang skrev:
Endelig spiller Kendrick Perkins godt i en kamp, og selfølgelig har jeg bare lade ham blive på bænken :doh..og så var det da vist 3. kamp i træk at Perk steppede op, så du var da advaret 😉
Så ka du dælme lære det! Sådanne historier vi her fra GangStars-organisationen elsker at høre om..
I øvrigt har Tyrus Thomas i dag taget et stort skridt mod en evighedskontrakt med franchiset, da han valgte at udeblive fra en Bulls-træning. Det er god stil Tyrus, keep it up!
Danish TWolf skrev:
wukhang skrev:
Så ka du dælme lære det! Sådanne historier vi her fra GangStars-organisationen elsker at høre om..
I øvrigt har Tyrus Thomas i dag taget et stort skridt mod en evighedskontrakt med franchiset, da han valgte at udeblive fra en Bulls-træning. Det er god stil Tyrus, keep it up!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. marts 2008, 23:50Oprindeligt skrevet af: ZonkerThis sucks..
Det hele spidser til, og både Bosh, Kevin Martin, Thabo kæmper med skavanker, og Dirk vælger at få karantæne. Til gengæld spiller Charlie Vee så ustabilt som nogen kan gøre, og jeg har ham selvfølgelig ikke på holdet når man eksploderer i et stat-helvede af raseri 🙁
Desuden er det imponerende at ingen har kommenteret det seneste blockbuster-trade 🙂
This sucks..
Det hele spidser til, og både Bosh, Kevin Martin, Thabo kæmper med skavanker, og Dirk vælger at få karantæne. Til gengæld spiller Charlie Vee så ustabilt som nogen kan gøre, og jeg har ham selvfølgelig ikke på holdet når man eksploderer i et stat-helvede af raseri 🙁
Desuden er det imponerende at ingen har kommenteret det seneste blockbuster-trade 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. marts 2008, 23:15Oprindeligt skrevet af: ZonkerDaaaaamn..
For en uges penge siden, lå jeg nr. 4 med 30 PP. Nu ligger jeg til nedrykning med 22.5 PP. Hvor er det sindsygt så tæt det er i D1 😮
Daaaaamn..
For en uges penge siden, lå jeg nr. 4 med 30 PP. Nu ligger jeg til nedrykning med 22.5 PP. Hvor er det sindsygt så tæt det er i D1 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. marts 2008, 2:17Oprindeligt skrevet af: MartanicDet skal jo også være tæt, når én tager alt skraldet i bunden 🙂
Det skal jo også være tæt, når én tager alt skraldet i bunden 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. marts 2008, 2:19Oprindeligt skrevet af: ZonkerJa ja, bare fordi du allerede har affundet dig med nedrykningen, betyder det ikke at vi andre ikke får lidt lange løg af det her.
I øvrigt lavede Kevin Martin 48 point i nat, men havde jeg ham på banen? Nooooo :doh
Ja ja, bare fordi du allerede har affundet dig med nedrykningen, betyder det ikke at vi andre ikke får lidt lange løg af det her.
I øvrigt lavede Kevin Martin 48 point i nat, men havde jeg ham på banen? Nooooo :doh