Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 197 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Arenas, Brand og ?

Nåå ja.... Mike Miller! Damn, du er også uheldig i år

Oprindeligt skrevet af: Miller31

18-6-5-1-2
Gotta love Tyrus, ser virkelig positivt ud efter han har fået et par kampe som starter. Bliver selvfølgelig spændende om han kan holde denne standard, men han flasher i hvert fald talentet.

21-9-1-1
Fra Hakim Warrick er endnu en spiller der umiddelbart har vundet stort på trads'ene. Bliver også spændende om han kan holde stilen.

Ellers er det lettere jammerligt hvad der sker hos GangStars for tiden.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Så er Yao ude resten af sæsonen - var det Svinets chance for at vinde ligaen, som røg samtidig?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Puuuhaaa, det var da lidt af en bet, hvis det skal afgøres på Yao's fod... nu har svinet jo godt nok både Camby og Okafor til rbs og blk, men hvis ikke Butler snart er på banen igen, så bliver det lidt penibelt.

Kurt kunne så gøre det helt vildt spændende igen ved at trade Vince eller Odom for caprelief og picks nu, de to buldre derudaf med monsterstats (okay, Odom var ikke oppe på triple-double niveau i nat) - ikke kun pga Gasol's ankomst i LA og Kidds exit i NJ, men primært fordi de begge ser ud til at være kommet sig ovenpå hhv. operation og skader i starten af sæsonen :hug:

Så lige nu sidder Godfather Ravn og vejer scenariet... skulle man rive halspulsåren over på Svinet og fejre et three-peat og så skille sig af med et par spillere i offseason når der er ro på vandet.... ELLER skulle man allerede forsøge at lave et trade eller to nu, og så bringe spændingen om pokalen helt til tops igen, med en Vince eller Lamar mindre på holdet... hhhmmmmmm.

Under alle omstændigheder er jeg åben for at trade Bogut, Lamar og Vince - for en eller anden combo af billige kontrakter, draft picks, pick upgrades, overtagelse af mine waiverfees.

men, er livet ikke ganske muntert her i NBAiKL... udsigten er ganske udemærket heroppe fra i hvert fald... . Til gengæld har jeg for kun 1 uge siden tradet mig til Yao i en anden liga, så det hele er ikke kun komisk men kosmisk.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Lige kommet hjem fra skiferie :emb

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Yao og Butler ude er én ting... men når så Ulvene lugter blod, så angriber de....

D12: 26-22-1-3-2
Deron: 13-3-19-3-0

...og Bogut på bænken med: 17-15-2-2-2

Faktisk må Bogut med afstand være den bedst producerende spiller i NBAiKL der ikke spiller... sidste kamp var: 22-15-4-1-2 og tager vi de sidste 10 kampe snitter han: 14-12-2,3-0,7-1,7

Så må 'Svinet trøste sig med at ligge i top i DK4 ligaen 😉

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

hey, hvad sker der for FA-opdateringer?? Jeg har sendt både Twolf og svinet en PM for flere dage (måske uger) siden og der er intet sket endnu!:emb

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Hold da op, det er godt nok tæt i D2. Både i assists og i overall score. Det bliver en super spændende afslutning. Selvom Sølvrævene føler sig godt sikret med Andre Miller og Monta Ellis' all-star spil i øjeblikket. 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg er lige vendt tilbage fra skiferie, det er min fornemmelse at vores kringle også har været mere væk end han regnede med, men jeg kigger på det med det vuns 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Nå... så er man tilbage igen..... Har været liiiidt fraværende da vi er i gang med at arrangere flytning igen igen.

Så huset skal sælges og dne nye kontrakt underskrives 🙂

Nå, men det begynder at spidse lidt til i 2. div nu.... Det bliver en spændende afslutning.

ReferencerSide 197 af 635Reference